تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تبعید به قطب جنوب یا قله‌ی مون بلان، آن‌قدر آدمی را از دیگران دور نمی‌کند که طرز فکرت با طرز فکر دیگران متفاوت باشد ...

حقیقتا از بس که پست گذاشتم و راجع به همه چیز حرف زدم دیگه فکر میکنم چیزی توی دنیا نمونده باشه که در موردش حرف نزده باشم.در این مورد هم فکر کنم قبلا جایی توی یه پستی یه چیزایی نوشتم.

اگر من الان بنا به هر دلیلی سینگل بشم،بدون شک و بلاتردید تا آخر عمرم نه تنها ازدواج نخواهم کرد بلکه با هیچ زنی هم وارد رابطه نمیشم و دنبال هیچ دختری هم نمیفتم و یه گی و همجنسگرای مطلق میشم و فکر میکنم سرنوشت محتوم بیشتر مردان و نسل هایی که  در آینده به وجود میان همین باشه.قرن هاست که زنها چس کنشون رو زدن به برق و مردهای بیچاره واسه کس و رسیدن به معشوق چه خطرها کرده اند و چه جان ها داده اند،کشته شدن،زیر بار مهریه رفتن،بدهکار شدن و هزار بدبختی دیگه سر مردها اومده فقط به خاطر ازدواج یا این که با یک زن باشن.ولی کم کم ورق روزگار داره برمیگرده،تابوی همجنسگرایی داره از بین میره،صحبت از گرایش ها عادی شده،اصلا شما یه سرچ بزن Daisy Taylor یا امثالهم تا ببینید که مردها دارن از جنس زن بی نیاز میشن.رابطه بین مردها اینجوریه که آشنا میشن،کاری به هم ندارن،مکان که گیرشون اومد یه زنگ میزنن به طرف که سلطان مکان ردیفه،اونم یه کلمه میگه حله داداش و بعدش هم فوقع ماوقع.ولی حالا یه پسر بدبختی بخواد با یه دختر باشه،هفت خوان رستم رو باید بگذرونه تا بهش پیشنهاد بده،دلش رو نرم کنه،راضی اش کنه بیاد توی رابطه،خیلی خیلی کم پیش میاد یه رابطه درستی شکل بگیره،هزاران بار باید دلش شکسته بشه تا بالاخره به شهد کس برسه.

ضمنا یه چیزی رو توی پرانتز بگم،این نظر کاملا شخصی من هست.سکس رو اگر بخواهیم نمره بندی بکنیم و بهش ۱۰۰ نمره بدیم.وقتی با یه زن میخوابی تهش میرسی به ۶۰ یا ۶۵.یعنی در میاری و یه کم با بدبختی و ناز واست میخوره،حالا اگه بو نده طرف،اگه قشنگ بخوره برات،اگه کس تمیزی داشته باشه،اگه قشنگ گردنت رو بخوره و عشقبازی بکنه باهات و حال اساسی بهت بده و کیرت وسط کار نخوابه و همه اینا تهش میشه ۶۵،ولی من نمیدونم لامصب با یه داداشی که سکس بکنی چه حکمتی هست که به اون ۱۰۰ میرسی.فکر کنم این در مورد لزبین ها هم صدق میکنه.بعدش هم وقتی گی باشی دیگه زن توی زندگی ات نیست،دردسرهاش رو نداره،غر زدن هاش رو نداره،بدبختی های ازدواج و تاهل و تعهد رو نداری.

اینایی که گفتم برای نسل های آینده اتفاق میفته نه فورا ولی حتما.

نظرات 19 + ارسال نظر
مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:14 ب.ظ

از لحاظ روحی هم با همجنس میشه ارضا شد؟

بله عزیزم.میشه.
تجربه داشتی؟

مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:18 ب.ظ

نه والا من زیاد تجربه نداشتم. ولی حسابا نمیتونی با همجنس روحی ارضا شی. مثل خودارضاییه دیگه.

نه.مثل خود ارضایی نیست
هر کدوم واسه خودش یه نمکی داره،هم خود ارضایی هم همجنسگرایی و هم سکس با غیرهمجنس‌.

مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:25 ب.ظ

چه جالب تجربه ات زیاده.

نه والا.همش تخیلاته

مهدیه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:36 ب.ظ

وبلاگ خودته و هر چی دوست داری حقته بگی
اومدم جوابتو تو وبلاگ خودم بنویسم دیدم ارزش نداره
پاک کردم

مرسی

احسان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:36 ب.ظ

آه ازین خودچس کنی‌شون
البته سنشون میره بالا درست میشن ولی بازم سیندرلابازی باید دربیارن

والا ما که جز ناز و ادا چیزی ندیدیم
تو همین وبلاگ که کامنت میزارن و یه اسم بیشتر نیستن و نه عکس دارن و نه کسی میشناسدشون در جوابشون بگی بوس بر میخوره بهشون.

بانوی کویر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:50 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

القصه برای همه گرایشها باید احترام قائل بود
فقط ناز کردن و‌ تریپ قربانی برداشتن یکسری از خانومها رو درک نمیکنم توی رابطه. تجاوز که بهت نکردند خواهر من

همین کارا رو میکنک که پسرا میرن گی میشن

خانوم ف جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:57 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

والا من که جز این دسته ادا کن و چوس و ناز هیچ وقت نبودم
و نمیدونم چطور میشه ناز کرد.. اصلا بلد نیستم‌‌..همیشه در هر موردی جز اون ۱درصد استثناهام.
ولی جدی گفتی اینو ؟
این همه انرژی میزاریم براتون اخر میشه۶۵؟
چه حقیقت تلخی بود

تو ناز و ادا نداشتی؟
تو خدای عشوه و ناز و ادا و کرشمه هستی.
معلوم نیست دل چند تا پسر بدبخت رو شکوندی،یکیش هم خود من

x جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:11 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

یه سوال چند روزه میاد تو ذهنم شاید تو تنها کسی باشی که بتونم ازش بپرسم تراویس جان

مردها وقتی با سختی و تلاش زیاد به یه پارتنر میرسن بیشتر قدر میدونن و برای نگهداری تلاش میکنن دلچسب هست یا وقتی طرف راحت تسلیم میشه و میاد سمتشون؟
یا کلا ربطی نداره به این چیزا ؟

حقیقتا هیچ ربطی نداره به این حرفها.از مردی به مرد دیگر جواب این سوال متفاوت هست

مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:28 ب.ظ

زنها عادت ماهیانه دارند که خیلی اذیت میشن. شما دقیقا جاش چی دارید؟

من که چیزی نگفتم.

مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ب.ظ

نه خوب منظورم اینه چی جای عادت ماهیانه اذیتتون می کنه؟ بالاخره شما هم باید مثل ما مشکلاتی داشته باشید

چی بگم والا.حرف زدن با تو همیشه عجیب هست

مهدیه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:33 ب.ظ

مرجان عزیزم
تحقیقات نشون داده ک مردها هم مثل ما در ماه روزهایی دارن ک دچار افسردگی و تغییر هورمون میشن

اما خب به وحشتناکی روزهای ما نیست

بی تا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:08 ق.ظ

میدونی تنها حسن وبلاگ تو رو خوندن برای من چی بوده ویا اصلا به چه دلیلی وبلاگ تو رو میخونم،چون بفهمم توی این دنیا توی نزدیکترین جا به خودم مردهایی هستن که با شناختشون میفهمم همسر خودم چقدر مرد خوب و قابل تقدیریه،چون اون هیچوقت حتی وقتایی که من از بیماری توی تخت بیمارستان افتاده بودم منو تنها نزاشت وهیچوقت فکرهای احمقانه ای که تو میکنی رو نکرد،همیشه بهم میگه هزار بار خدارو شکر میکنم که تو رو دارم ،نه هیچوقت من براش ناز کردم و نه هیچ وقت اون بهم نارو زده.بنظرم تو یه بیماری که نیاز داری به دکتر مراجعه کنی وبهش بگی کاش زنها نبودند ومن با مردها ارتباط داشتم.

بازم خدا رو شکر وبلاگ من یه خاصیتی داشته

بی تا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:33 ق.ظ

متاسفم از برداشتت.واقعا کجای متن من خودبینی دار؟من کی گفتم از تو بهترم،من فقط حالم از نوشته هات بد میشه وقتی میبینم که زن به اون خوبی داری واینطوری بهش با نوشته هات خیانت میکنی قلبم به درد میاد ،دلم میسوزه برای زنت،بخدا قسم که دلم براش کباب میشه،نمیدونم چرا ولی فقط به اون فکر میکنم . اینکه تو چرا باید درحق اون حتی به حرف نامردی کنی؟ حالا برو پیش خودت بباف که من خودبینم.من اگرهمسرم حتی بشوخی هم اینارو بگه ناراحت میشم اونوقت تو چرا باید به این چیزا انقدر عمیق فکر کنی؟!

بی تا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ق.ظ

من هرچی بگم تو برداشت بد میکنی .من نه تهمت زدم نه تحقیر کردم،نه خودبینی کردم،اینارو میگی که منو گناهکار نشون بدی.انقدر که خودت فکر میکنی خوبی ووجدانت راحته،حرفی نمی‌مونه.اقا راحت باش برو با خانما لاس خشکه بزن بقول خودت اسمشو هرچی خواستی بزار اصلا بمن چه!

بی تا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:56 ق.ظ

به امام حسین بعداز این دیگه اینجا رو نمی‌خونم چون من هرچی میگم،میزاری رو بدی من،من بدم درسته اما نه اینکه بخوام تو رو تحقیر کنم.من فقط میخواستم بگم حواست به زنت باشه حالا اگر بد برداشت کردی عذر میخوام .خدا نگهدار

رها شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 ب.ظ

بی تا اصلا این یارو ارزش داره باهاش بحث کنی. بعد از دو تا زن هنوزم چشم و دلش سیر نشده. دنبال چت با زنا هست تمام مغزش حول و حوش سکس میچرخه به نکته خوبی اتفاقا اشاره کردی من انفاقی اینجا رو خوندم و خدا رو هزاربار بخاطر همسرم شکر کردم.
اقای تراویس جدا به فکر درمان باش چون بچه نیستی که بگم بزرگ میشی عاقل میشی. مکنونات ذهنی و قلبیت به شدت تهوع‌اوره و امیخته با ابژه جنسی. لطفا نیا خودت رو متعالی و کامنت گذارها رو مغرور و فلان بدون چون اینا بازی با کلماته. هر کی یه دوری تو وبلاگت بزنه به حرف من میرسه. در اخر وبلاگ خودته هر چی دل تنگت میخواهد بگو من باید مواظب نگاهم باشم هر چیز مزخرفی رو نخونه. شما راحت باش.

زیتون شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ب.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

والا همش حق بود، من خودمم به احتمال زیاد کم کم همجنس‌گرا بشم.

بوس بابا.

driver شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:10 ب.ظ

کاری به اینا که گفتی و میگی ندارم! تو با چه اعتماد به نفسی اسمت رو تراویس بیکل گذاشتی

هدیه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:33 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

من خودم‌با چندین نفر همجنس گرا آشنایی دارم خب این سری مشکلات رو گفتی ندارن واقعیت محض بود
به نظرم حتی ارتباط بین دومرد همیشه از نظر روحی بسیار عمیق تر هم هست و تعدد پارتنر توشون کمترهست .
احتمال زیاد با تبلیغات گسترده این روزها نسل های آینده به این سمت بیشتر گرایش پیدا کنن و بخوان تجربه ش رو داشته باشن !
کلا واقعیت رو اینجوری عریان بیان کنی آدم بده میشی ولی ادامه بده حالا یه سری کلمات رو کادو میکنن هزارجور اطواریش میکنن شما ورژن صراحت لهجه رو انتخاب میکنی !

قربان محبتت عزیز دلم
لطف داری
درست میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد