تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اکنون مدتی گذشته بود و من هیچ چیز مقدسی ندیده بودم و چیزهای پرافتخار افتخاری نداشتند

فیلم موقعیت مهدی رو برای بار دوم دیدم به چند دلیل.

اول:این فیلم رو حضرت آقا هم دوست داره و تعریفش رو داده و پسندیده.منم چون حضرت آقام رو دوست دارم این فیلم رو هم دوست دارم.

دوم:توش ترکی حرف میزنن،من لای ترکها و شمالی ها و جنوبی ها بزرگ شدم.شمالی ها مزخرفن،ترک ها زود رنج هستن و جنوبی ها هم با صدای بلند حرف میزنن.ترک ها آدمهای خوب و سخت کوشی هستن ولی اخلاقای خاصی دارن،لذا اگر قصد ازدواج باهاشون داشتین،این حرف قدیمی ها رو به یاد بیارین که میگن از ترک ها دختر بگیرین و دختر به پسرشون ندین.

سوم:فیلم خیلی خوش ساختی هست،جلوه های ویژه اش،فیلم برداری اش،موسیقی زیباش،بازی هاش،همه چیز به نظر من خیلی خوب بود.من یه نسخه کیفیت بالا توی یه تلویزیون بزرگ و خیلی خوب دیدم و فهمیدم چقدر کیفیت فیلم دیدن و لذتی که از فیلم میبری به تلویزیونت ارتباط داره‌.

چهارم:برخلاف بیشتر فیلمهای جنگی ایرانی سعی در مقدس نشون دادن جنگ نداشت،آدمها رو ناامید و ناراحت نشون میداد توی جبهه و بسیار واقع گرایانه به موضوع جنگ نگاه کرده بود.

پنجم:خیلی زیبا و قشنگ روابط بین انسانی رو به تصویر کشیده بود.

همین.دوستتون دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

حس من به آژانس شیشه ای اون موقع همچین حسی بود کلا با دفاع مقدس ارتباط خوبی دارم چه رمان چه فیلم‌....
اگر فرصت کتاب دارید سوران سرد رو بخونید
من قاتل پسرتان هستم هم یه نسخه فیلم شده داره دوست داشتنی بود
چه جالب که منم بین ترک و شمال و جنوب تقسیم شدم !!!!گیلان ...گیلان...زخم خوردم و هنوز لهجه و زبانشون رو جایی بشنوم‌دلم میره ...

مرسی از پیشنهادت
قربون دل شکسته ات

قره بالا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:52 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ندیدمش
شاید اگه بابا بود باهم می‌دیدیم ولی حالا...
چه فایده بشینم از جنگ ببینم وقتی زندگیمونو نابود کرد؟


اصلا شما دیدی من به عنوان یه ترک از کسی برنجم؟

نه والا ندیدم
ولی فیلمش قشنگه،ببین

هاله قدسی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ق.ظ

حضرت آقا هم تو را دوست داره.
خوشم میاد هر دفعه مقامش را بالاتر و بالاتر می بری.
بیشتر از آن چقدر لذت می برم که اینجا یکی از عاشقان آقا با همان قلمی که یکی از بهترین های هرزه نگاری را ارائه می ده، از حضرت آقا هم یاد می کنه. تناسب فرم و محتوات حرف نداره.

بانوی کویر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:19 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

پستهایی که معرفی فیلم یا کتاب باشند ارزشمند هستند
حالا باز یکسری میان تریپ دفاع قوم و قبیله ای برمیدارند
قدمت دارترین دوستی من رفاقت با ترکهاست

دمت گرم

سلام دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:36 ب.ظ

من هم دیدم
ولی لذت نبردم
فیلم‌های مثل از کرخه تا راین
آژانس شیشه ای
عروسی خوبان
به نظر من بسیار دلچسب تر بود
من چون جنگ را از نزدیک لمس کرده ام شاید به خاطر آن صحنه های نبرد اینطوری را خیلی تمایل به دیدنش ندارم

درود بر شما
سلیقه شما در فیلم قابل تحسین است.
پایدار باشید برادر گرامی

مرجان دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ

خانمت اگه بهت بدهکاره به نفعش نیست. حس می کنم باید بده پولتو. البته به هیچ وجه دعوا نکن.

نه والا،بدهکار نیست

محمد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:43 ب.ظ

برادران لیلا رو ببین کودن

کس خل دو بار دیدمش

خانوم ف دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:39 ب.ظ

چرا یه پیج اینستا نمیزنی ؟همین چیزایی رو که راجع به فیلم ها میگی اونجا بزاری یه مقدار مختصر تر..نوع نگارشت هم که خاص و مختص خودته .پولم میشه ازش دراورد

از اینستاگرام‌ بدم میاد.
همین جا خوبه.تو خودمون خوشیم.نهایتا ده بیست نفر دور هم هستیم‌و خوشیم.
تو چرا گروه تلگرام نمیزنی؟

/ دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:18 ب.ظ

های دایه دایه دایه، دنیا چه بی‌وفایه
گلم بی‌اعتنایه
گلم بی‌اعتنایه

زیبا و آموزنده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد