تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تولدت مبارک ناز نازی یک کیکو شمع خوشگل بادکنکای رنگی وای که چه کیفی داره جشن به این قشنگی

وارد ماه اردیبهشت شدیم.نمیدونم از شما خوشگل های من،داداش های گلم،خواهرهای قشنگم که این وبلاگ رو میخونید کدومتون اردیبهشتی هست.هر کس اردیبهشتی هست بیاد خودش بگه تا همه بهش تبریک بگیم.

سلطنت اردیبهشت ماهی ها مبارک

اردیبهشت ماهی های مغرور تولدتون مبارک.

نظرات 26 + ارسال نظر
از طرف یه اردیبهشتی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
واقعا مغرور نیستم.
عزت نفس و اعتماد به نفسم خیلی بالاست.

تولدت مبارک

همه چی عالیه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:01 ق.ظ

من برادر بزرگم ٢ اردیبهشت به دنیا اومده
برام واقعا اسطوره هست
بی نهایت دوستش دارم .... مغرور نیست راستش چون فرزند بزرگ هست خب قطعا یه ویژگی های فرزند اولی رو داره

تولدت داداشت مبارک.هزار ساله بشه سلطان داداش
خودت متولد چه ماهی هستی گلم؟

قره بالا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:12 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اردیبهشتی ها رو دوس دارم
آدمای ملویی هستن و دوس داشتنی
تولدشون مبارک

منم اردیبهشتی ها رو دوست دارم

مهتاب جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ق.ظ

همه اولش میگن که مغرورم اما بعد نظرشون عوض میشه
مرسی بابت تبریکت
خیلی ذوق تولد دارم

تولدت مبارک اردیبهشتی مغرور
صد و بیست ساله بشی
قربون ذوق ات

شومهان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ق.ظ

منم هستم:)
ولی خدایی مغرور نیستیم، لجبازیم :)))

اردیبهشتی لجباز تولدت مبارک
عاشق خسته تولدت مبارک

یه اردیبهشتی دیگه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ق.ظ

منم اردیبهشتیم تولدم مبارک

تولدت مبارک سلطان
تولدت مبارک نازنین

بانوی کویر جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:52 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

من خردادی ام
تولد همه اردیبهشتی های گل مبارک
شما متولد کدوم ماه ,هستید؟

من مهر هستم.
پس یه خرداد ماهی دوست داشتنی هستی
خرداد که بیاد اگه زنده بودم،یه پست اینجوری میزارم.

مرضیه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ب.ظ http://Fear-hope.blogsky.com

خواهرم اگر هنوز زنده بود متولد همین ماه بود. ۱۴ روز دیگه
تنها کسی که یادم افتاد خودش بود. حتی یکبار هم هدیه ای براش نگرفتم عمرش قد نداد

بمیرم برات مرضیه
عیب نداره.ناراحت نباش،به خدا اون الان از ما خوشحال تره.آزاد و رها شده.
ایشالا هیچ وقت غم نبینی

فالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:18 ب.ظ

یه وبلاگی بود به اسم اردیبهشت. یهو خیلی معروف شد!!! اون هم تخته کرد درش رو. همیشه شعر و مطالب اجتماعی می نوشت ولی وبش پاتوق خنده و شوخی بود.
خیلی نوشته هاش جذاب بود. اون هم یهو رفت......

من یادم نمیاد
خوب آمار قدیمی ها رو داری کلک.
دیگه کیا از قدیمی ها یادته؟؟

زهرا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:56 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام
خواهر بزرگم، همسرم، برادر مرحوم همسرم و مادرشوهرجان جانِ جانان!!! همگی متولد اردیبهشتن:)

تولد همشون مبارک باشه.روح برادر همسرت هم شاد.
خودت متولد چه ماهی هستی قند عسل؟

ژوان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:05 ب.ظ

منم اردیبهشتی هستم
مرسی تراویس مهربون

مرسی ژوان قشنگم
تولدت مبارک قند عسل.
تولدت مبارک عروسک

سلام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:22 ب.ظ

پدر من ۱۷ اردیبهشت ۶۴ فوت کرد و مادرم ۱۶ اردیبهشت سال ۹۷
فردا تعداد زایمان‌ها آمارش بالا می رود
چون تاریخ اش روند است مثل شماره موبایل روند
قیمتی می شه
۲/۲/۱۴۰۲

خداوند پدر و مادرتون رو رحمت بکنند،روحشون شاد.
بله فردا جهنمه زایشگاه ها

زهرا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:40 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آبان :)))

یه آبانی تُخس و شیطونی پس

کاوه خداشناس جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:06 ب.ظ

من اردیبهشتیم.

قندعسل تولدت مبارک

کاوه خدانشناس جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:07 ب.ظ

منم اردیبهشتیم. ممنون به یادم بودی.

تولدت مبارک قند عسل بداخلاق
من همیشه به یادت هستم
بگم بوس فحشم نمیدی؟

فالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:08 ب.ظ

آره خیلی ها رو میشناسم، مثلا
نازلی، بودا، زن کویر، ماهی، بهراد، مالاکیتی، فریدا، شارمین، اردیبهشت، تیلو، رامونا، غنچه، دکتر محیا، ستاره و خیلی های دیگه که الان یادم نیست.

زرنگی به خدا
بوس به صورت ماهت

None جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:19 ب.ظ

برا آبانی ها هم پست بزار، وقتایی ک کامنتارو بدون حرف زشت جواب میدی مثل یه پسر بچه ملوس میشی، باقی اوقات مثل یه گرگی ک تو کمینه

نه والا من همیشه ملوسم.
واسه همه ماه ها میزارم.
قند عسل و ملوسکن آبانی ها

فالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:24 ب.ظ

خرمالوی سیاه
گولو
هم بودن

هیچ کدوم یادم نمیاد.اون موقع ها و اون سالها که اوج وبلاگ نویسی بود.من وبلاگم شناخته شده نبود،هر چند الانم شناخته شده نیست.
خیلی هم توی وبلاگ های دیگران نمی رفتم.بیشتر واسه دل خودم مینوشتم.تو چند ماه اخیر یعنی از بهمن تا الان که اردیبهشت هست ، یعنی تو این سه ماه فکر کنم کمی شناخته شدم.
من یکی بود اون قدیم دندون اسمش بود دوسش داشتم،یکی بود فَلس اسمش بود،همون ماهی که گفتی،یه خانومی بود،یه هولدن بود،مگهان بود،اینا رو میخوندم.

زهرا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:27 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

الکی نگو. ما آبانی ها اصلنم ملوس نیستیم! برعکس معروفیم به اینکه بی اعصابیم و پاچه میگیریم! که کاااااملا هم درسته!!! :)))
تراویس خیلی از وبلاگ نویس های قدیمی الان کانال دارن تو تلگرام. سارای وبلاگ لایف، مستانه، ماریجوانا، بابک اسحاقی، بهمن، مانیا، راحیل هزار و یک شب، ...

والا زهرای وبلاگ پیچکی که من شناختم ملوس و لوس و شیطون و نازنازی و قشنگ و مهربونه درد و بلاش به جونم.
من از این وبلاگ اصلا تکون نمیخورم،تلگرام فیلتره.بعدش هم من برم دیگه کی میمونه تو بلاگ اسکای،خوشگلتون باید بمونه

فالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:47 ب.ظ

دندون و فلس رو هم میخوندم. خانومی هم بچه دار که شد دیگه ننوشت.

عه.بچه دار شد؟چه جالب.
تو خیلی باسابقه هستی.منم میخوندی قدیم ها؟

فالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:19 ب.ظ

خیلی کم، چندباری خوندم

خودت هم فکر کنم وبلاگ نویس بودی

رضوان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:42 ب.ظ https://nachagh.blogsky.com/

سلام.هر چند وقت یه بار مث هنر پیشه ها معمولی رفتار می کنی،تا کسی متوجه نشه...
هر وقت ماه تولد من شد هم تبریک بگی ممنون میشم.

متوجه چی نشن؟
متولد چه ماهی هستی؟
اونم تبریک میگم
فدای رضوان

کاوه خداشناس جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:37 ب.ظ

خدانشناس داره تو یک وبلاگ دیگه در موردت بد میگه. چرا دیگه نمینویسی از خدانشناس میترسی؟

کدوم وبلاگ؟
من از هیچ کس نمیترسم

احسان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:03 ب.ظ

منم اردیبهشتیم

تولدت مبارک سلطان

احسان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:19 ب.ظ

ممنون ستون

چاکرتم در بست

مهدیه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:47 ب.ظ

اولین روز اردیبهشت مال منه

تولدت مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد