تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من گمانم زندگی باید همین باشد.. هر حکایت دارد آغازی و انجامی

یه بارون فوق سکسی داره میاد تو شیراز،منم ترانه November Rain رو تا فیهاخالدون بلند کردم،جوری که شیشه ها میلرزن،داداشم اسلش داره گیتار میزنه.آبجو تگری رو آوردم بیرون و میخوام شب عیدی بزنم به سلامتی تک تک شما گلای توی خونه.

همین دیگه،لازم هست بگم دوستتون دارم یا نه؟

دست نوشت:کمی دارم گیج میشم.

دست نوشت۲:ترانه "همیشه با من باش" از داداش گلم محمود یراحی خیلی قشنگه‌

دشت نوشت۳:یه سکس به اسم دفتر نقاشی قبلا واسم کامنت میزاشت الان نمیزاره.

دست نوشت ۴:دارم مست میشم.

روحم از جنس تویه،نوای پوسیده من زنده به آهنگ تویه.همیشه با من باش.

دست نوشت۵:به جای پانوشت میگم دست نوشت،ببینید چه کصنمک هستم.

دست نوشت ۶:این کرانچی پنیری چی توز هم خیلی خوشمزه هست خداییش.

دست نوشت ۷: الله یساعدنه ما عدنه غیره.

دست نوشت۸:نه چون کمی مستم،بلکه اعتقاد قلبی من اینه،این مادر فاکرها،بیان مهریه رو حذف بکنن و حجاب اجباری رو بردارن و همه چی رو تو قانون برابر بکنن.لعنت به فمینیست ها،لعنت به قوانین جنسیتی،لعنت به هر زنی که مهریه میگیره،لعنت به هر کس که میگه زن از مرد کمتره،لعنت به هر کس که این قانون های تخمی مهریه و نفقه و اجرت المثل رو وارد قانون کرد.زن و مرد باید تو همه چیز از جمله حق طلاق و ارث برابر باشن.

دست نوشت ۹:چرا کسی نظر نمیزاره،اولین کسی که نظر بزاره کف پاش رو میلیسم.

دست نوشت ۱۰:صنم،صنم،صنم بیا منو از فیلتر رد بکن،من مودبم،مهربونم،خوش اخلاقم،با نمکم،مرد هستم،میخوام باهات دوست بشم،قبل از این که از ایران بری با من دوست بشو.من مرد خوبی هستم،صنم بهم یا شماره بده،یا آیدی اینستاگرام،یا تلگرام،صنم من شبها هم خوابت رو میبینم.صنم دوستت دارم،دوستت دارم.

دست نوشت۱۱:قبل کرونا یعنی حدودای ۹۷ یا ۹۸ فرصتش بود بریم استرالیا،کاش میرفتیم.احتمالا تا الان جنده خونه های اونجا رو آباد کرده بودم.

دست نوشت ۱۲:کیرم تو ناموسش که پهنای باند رو ریده توش،فیلتر میکنه و میرینه تو اینترنت،سگ هار ننه اش رو گایید.من میخوام برم تو badoo ، هم فیلتره،هم فیلترشکن قطعه.

دست نوشت ۱۳:به قرآن که این ربات چت گرام کار نمیکنه.منو به هیچ کسی با بهتر بگم به هیچ کُسی وصل نمیکنه.

نظرات 8 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:32 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عیدتون مبارک

عید مبارک گل قشنگ

گلشن جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:22 ب.ظ

این مهدی یراحی رو سابیدی هربار یه اسمی روش میذاری تو این همه اسم خانوما رو اینجا از حفظی حتی اونیکه پنج سال پیش برات کامنت میذاشته. اسم چوسکی این بدبختم یاد بگیر دیگه.

طبق چیزی که گفتم تو اولین کسی هستی که کامنت گذاشتی بیا پات رو جلو میخوام کف پات رو بلیسم

مرجان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:31 ب.ظ

من چادری شدم تراویس اونم فقط به خاطر رفتار مردا. مردای ایرانی اگه زن آزاد باشه و از ته دل بخنده فکر می کنند غرور و مردانگیشون به خطر افتاده. رفتار مردای ایرانی از روی شهوت نیست از روی احساس قدرته. الان مطمئنم تو جوابم میگی اینارو ولش کن بوسم میدی. بوس و رابطه عاشقانه حرمت داره آدم لق لقه دهنش نمی کنه.

گلشن جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ب.ظ

الکی نگو من که کامنت گذاشتم قره بالا رو جواب داده بودی

ببخشید

قره بالا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:16 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

گلشن عزیز کامنت من قبل از اضافه شدن دست نوشت 9 بود

الان تکلیف رو روشن بکنید
چی کار کنم؟

Y جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:50 ب.ظ

از مستی نوشتید، یاد آهنگ هایده افتادم
مستی هم درد منو دیگه دوا نمیکنه

فدات

گلشن شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 ق.ظ

قره بالای عزیز همین نشون میده که تو اول کامنت گذاشتی :))))) حالا زوری که نیس پاتو نده لیس بزنه

اصلا کف پای جفتتون رو لیس میزنم.چه خوشتون بیاد،چه بدتون بیاد

زیتون سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:43 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

عاشق گانزم، این آهنگشون هم که معرکه است.
patience هم تو بارون حال میده، آدم گوش بده.

حتما گوش میدم.
منم عاشق تو هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد