تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در آرزوی خوشبختی بودن چیز غم‌انگیزی است.

تعجب اول:چرا نمیتونم بخوابم؟

تعجب دوم:بازدیدها بالاست ولی کامنت ها کمه.عجیبه برام.احتمالا به خاطر فیلترشکن ها باشه که بازدیدکننده ها بالا میره.در واقع نهایتا هفت هشت ده نفر بازکننده داشته باشه وبلاگ.

تعجب سوم:من فکر میکردم این کرونا تموم شده دیگه،نگو هنوزم داره قربانی میگیره و خیلی ها مبتلا شدن بهش.

تعجب چهارم:واقعا این قدر سخته ثبات رو به بازار بیارن؟یا خودشون نمیخوان؟احساس میکنم حکومت از روی عمد داره زندگی رو برای مردم سخت میکنه.

تعجب پنجم:واقعا هر پسری الان بخواد ازدواج بکنه با این شرایط خر مطلقه،قبلا در موردش پست گذاشتم بنا به چه دلایلی.دیگه حوصله گفتن ندارم.

تعجب ششم:نمیدونم چه اتفاقاتی توی بدنم افتاده بیست و چهاری شکمم قور قور صدا میده و ریز ریز هی میچُسَم.دارم به پیرمرد چُسویی تبدیل میشم.

تعجب هفتم:شب ها که میشه،یخچال صداهای عجیب میده،دیوارها صدای عجیب میدن.کلا انگار یه موجودات دیگه ای میان بالا.

تعجب هشتم:هیچ چیز مثبتی توی این کشور وجود نداره،کم کم دارم از آرمان هام روی گردان میشم.

تعجب نهم:اگه کسی بیداره کامنت بزاره.

تعجب دهم:همین.بوس.

نظرات 21 + ارسال نظر
Nillufar یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ق.ظ

بیدارم
به تعجباتت ادامه بده

بخواب

بیدارم یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:29 ق.ظ

هلو

بخواب

قره بالا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:32 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

کامنت

بخواب بچه

دُکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:51 ق.ظ

بطرز عجیبی منم خوابم نمیبره
و مورد ششم رو منم دارم

دکتر چی هستی؟
جفتمون چُسو شدیم

دُکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:53 ق.ظ

ژنتیک

تو چرا بیداری؟

دُکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:03 ق.ظ

نمیدونم
تو چرا بیداری؟

من ظهر خوابیدم.شب خوابم نمیگیره
پسری یا دختر؟

دُکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:07 ق.ظ

تو بیخوابی تاثیر داره ؟

آره.اگه پسر باشی میگم چی کار کن خوابت بگیره

دکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:22 ق.ظ

خب اگه کارساز بود که خودت الان خواب بودی

مینا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:51 ق.ظ

منم بیدارم

رضوان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ق.ظ https://nachagh.blogsky.com/

بی خوابی شبانه ،خاص تراویس بیکلز هاست،لالایی گوش کن.نوه ام با گوش دادن به صدای لالایی از نوع آپارات خوابش می بره.
عجب خواصی داری لالابی مادرانه،یادت نمیاد لالابی مادرت را؟

Y یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:12 ب.ظ

من میخونم، ولی کامنت کم میذارم

دلت میاد واسه من که مثل جوجه هستم کامنت نزاری؟؟؟

هدیه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:40 ب.ظ

مملکت بدجور افتاده تو سرازیری ....منم از آرمان هام دارم رو گردان میشم ....
اگه سوزش معده هم علاوه بر این مشکلات دارید ممکنه هلیکوباکتر پیلوری(همون میکروب معده خودمون)رو داشته باشید
منم شبا از ثدای یخچال و دیوار و میز و کمد....بیدار میشم !
بیخوابی چاره ش فقط قرصه !دیگه کتاب و فیلم و ...تاثیر نداره بس که فکر و خیال نمیذاره ادم‌تنرکز کنه ... از بلاگفا که میخوام بیام‌اینجا خیلیییی سخت باز میکنه چه مرگشونه این سایت ها خدا میدونه ...
انشالله برقرار باشید

بیا بلاگ اسکای.
قدمت روی چشم
منم هر بار خواستم وبلاگت رو باز کنم موفق نشدم.
دقیقا در مورد قرص درست میگی.ولی اونم اعتیاد آور هست یا داستان های خودش رو داره

مولین یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام ،پیاده روی کن خوابت میبره . در مورد پست قبل،منم موافقم ایران جاهای دیدنی وقشنگ زیادی نداره بااینکه بسیاروسیعه .اکثرجاهاشم ار الان گرمه وباید بال بال بزنی تا شهریور از گرما متنفرم. جالب اینکه میگن هنر،نزد ایرانیانست وبس آخه چرا؟مثلا ایتالیاییها بسیار مردم باهوش وهنرمندی هستن . درنقاشی واقعاسرآمدن در مجسمه سازی...

آفرین

ح یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:55 ب.ظ

نبات آب داغ با عرق نعنا بخور برای سر و صدای روده ها خوبه

میخورم حتما.
نبات دوست دارم.
مرسی از پیشنهادت

Sanam یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:39 ب.ظ

آمدم کامنت بگذارم و بروم من باب بالا امدن تعداد کامنتا، امید که مورد 6 هم حل بشود، چون هنوز ده سال با اون ضرب المثل معروف سن که رسید به 50 فشار میاد به.... فاصله داری...
القصه نمیدونم چرا قفلی زدم به اهنگ غریبه حسن شماعی زاده چه قدرررر زیباست چه قدر دلنشینه

خودت هم قشنگی عزیزم

کاوه خدانشناس یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:51 ب.ظ

چطوری گوزو؟

بوس بهت چُسو

Sanam یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:58 ب.ظ

ممنونم، مراقب خودت باش!

دوستت دارم

قره بالا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

امروز چرا هیچی ننوشتید؟

همش خواب بودم والا

Y یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:21 ب.ظ

آخه بعضی پست‌هاتون واسه مخاطب خاصی هست. باهاشون دعوا می‌کنید.

نه.من همه رو دوست دارم
دعوا نمیکنم

قره بالا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:56 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

جدی نگران شدم چرا نوشتین هیچی؟
عزیز دل خوبه؟
خودتون خوبید؟

فدای تو عزیزم
مرسی از محبتت گلم
همه چی خوبه

قره بالا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:39 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خداروشکر

فدای تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد