تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چشمی بفرست برای انگشتانم که مشت این سیب را باز کنم.

عشق بهار اول:چرا وبلاگ من جالبه؟منو دوست دارین؟

عشق بهاردوم:صدای مهرداد یراحی رو خیلی دوست دارم،یعنی خیلی خیلی دوست دارم.کاش پول داشتم یه پیانو بخرم و آهنگهاش رو یاد میگرفتم و میزدم و میخوندم‌.خوشا به حال کسایی که یه ساز بلد هستن بزنن.آفرین بهشون.

عشق بهارسوم:وقتی در طول روز حتی یه ربع بخوابم دیگه شب نمیتونم بخوابم.اخلاق بدیه.بعضی ها حالا هر وقت بخوان راحت میتونن بخوابن.

عشق بهار چهارم: بعضی وقتها نگران آینده میشم ولی بهش فکر نمیکنم.

عشق بهار پنجم:امیدوارم و دعا میکنم آینده برای نسل بعدی و برای بچه هامون پر از صلح باشه و مثل تمام عمر ما به کینه و دشمنی نگذره.

عشق بهار ششم:تکرار مکررات و زندگی یکنواخت رو دوست دارم.از تغییرات و هیجان خوشم نمیاد.دلم میخواد مثل یه برکه عمیق ساکن باشم.

عشق بهار هفتم:یه سری های خاص از وبلاگ خون ها و وبلاگ نویس ها شب کار هستن،یعنی فقط میبینی شب ها وبلاگ مینویسن یا شب ها کامنت میزارن.

عشق بهار هشتم: همین.دوستتون دارم.بوس.

نظرات 15 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:10 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

وبلاگتون جالبه چون خود واقعیتون هست ...بی هیچ سانسوری ...
مهرداد :))یراحی‌واقعا هنرمنده مخصوصا آلبوم‌امپراطور...کلی خاطره یادم‌میندازه و اون تیتراژ ماه عسل ...
گیتار یه ساز نسبتا راحته هر سنی باشی میشه باهاش کار کرد حوصله داشتید دنبالش برید
هر چندمنم روزمرگی رو بیشتر دوست دارم‌تا تغییر و هیجان
خواب هم که امان ...امان از بیخوابی !!!

مرسی عزیزم

نیکو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ق.ظ

حالا من دوست دارم نخوابم و کارای مفید کنم ولی همه اش خوابم میاد
وقتی ناراحت میشی جواب کامنت نمیدی؟

نه.من همیشه جواب کامنت میدم.فکر نکنم بی جواب گذاشته باشم.
یه وقتایی تازه بیدار میشم،کامنت ها رو بدون جواب تایید میکنم.ولی در حالت عادی همیشه جواب میدم.
حالا تو که جای خود داری،رفتی حرم برام دعا کردی،کلی دوستت دارم نیکوی قشنگم

نیکو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:06 ب.ظ

ممنونم
دو تا کامنت قبلی ام رو جواب ندادی فکر کردم ناراحتی
حالا شکر که مساله ای نبوده
دلت خوش و تنت سالم باشه

بوس به صورت ماهت
میخوام بیام مشهد ببوسمت و برگردم

خانوم ف دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

از تعداد کامنت های پست بالا معلومه که عاشق و دلخسته زیاد داری :)

اره.خدا رو شکر کسی مشکلی نداره باهام
فقط این عشاق کجا هستن که خودم نمیبینم؟؟؟؟

قره بالا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:11 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

1.بعضی چیزا برای جالب بودن دلیل نمیخوان
بی دلیل از خوندن وبلاگتون خوشم میاد

4.کار خوبی میکنید، چه نگران باشیم چه نباشیم آینده قراره بیاد پس الکی خاطرمونو مکدر نکنیم

5.الهی آمین

خیلی مهربونی.خودت میدونستی؟؟

قره بالا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:24 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

در واقعیت نیستم
شاید تو مجازی باشم
نمیدونم

شیطون چی؟

بانوی کویر دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:25 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

اینکه برای قلم فرسایی واهمه ندارید برام جالبه
و دیگه اینکه مخاطبین اینجا میتونن خودشون باشند و عصا قورت داده کامنت نذارند
لینک هاتون هم بچه های خوبین ، دوستشون دارم :)
خواب هم که دولت خاموشی هاست

هر چی تو اون لینک ها رو دوست داری منم تو رو دوست دارم.
تو رو هم لینک میکنم قشنگم چون دوستت دارم

نیکو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:38 ب.ظ

از مشهد اومدم ولی دوست داشتم یه جای نقلی و تر و تمیز داشتم تابستون می رفتم دو هفته میموندم

عه.به به.به سلامتی
حالا کجا هستی؟قزوین هستی؟
خودت خوبی؟مجردی؟

Sanam دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:46 ب.ظ

وبلاگت برام جالب شد چون دوست داشتم ببینم درون ذهن یه مرد چه چیزهایی میگذره
همین...
بدون هیچ قضاوتی هم خوندمت
فقط خوندم و تصویرسازی کردم و رد شدم
بدون اینکه بگم خوب چیه بد چیه.

فدات.
دیگه ازت ناامید شدم
جوابم رو نمیدی

Sanam دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:05 ب.ظ

آخی نا امید نشو ازینکه جوابت رو نمیدم دیگه هر کسی شرایط خاص خودش رو داره، به جاش نیمه پر لیوان رو ببین و خوشحال و شادمان باش ازینکه یه خواننده پیگیر و کامنت گذار پیدا کردی تازه اشم همشهری هستیم چی بهتر ازین!
مگر اینکه خلاف ش رو بخای؟
میخای؟

خلافش چه جوری میشه؟
این چیزایی که گفتی دوست دارم و خوشحال و شادمان هستم ولی میخوام ببینم مثلا خلافش چه جوریه؟شاید بهتر باشه.هیجانش بیشتر باشه،قشنگ تر باشه.

قره بالا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:12 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اونم نمیدونم
خودم فکر میکنم آرومم
ولی بقیه میگن نیستی D:

خوشگلم هستی

Sanam دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:20 ب.ظ

نه اتفاقا خلافش دیگه هیجان نداره.
در واقع در سکوت هیجانی نیست...
راستی یه سوال هم داشتم ازت
آیا شده کارهایی رو که شروع میکنی نیمه رها کنی؟ هر کاری

آره.خیلی کارها رو نیمه کاره رها کردم.جز روابطم.توی دوستی و روابطم همیشه تا تهش بودم.اینو محض اطلاعت گفتم.
دوستت دارم.بیا یه قرار بزاریم.منم واست ترانه غریبه شماعی زاده رو میخونم

Sanam دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ

آخ ازین آهنگ واقعا آخخخخ
یه جای اهنگ میگه ندونستم که یه غریبه همیشششه غریبه اس...
کدوم سمتی؟

شما زیر پاتون رو نگاه کن ما رو میبینی.

نیکو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:47 ب.ظ

همون شهری هستم که نه تو دوستش داری نه من

ساری؟؟

ندا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:35 ب.ظ

وبلاگت جالبه چون اولا" بی پرده و بدون سانسور از حودت مینویسی و دوما" قشنگ مینویسی و آدم سرگرم میشه با خوندنت .یه طنز قشنگی هم تو نوشتنت هست

مرسی عزیزم
خیلی قشنگ تعریفم رو دادی،قند تو دلم آب شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد