تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بوسیدنت را فرصت نداد قحطی ام

این پست مخصوص کسایی هست که از من بدشون میاد.

هر کس از من،وبلاگم،شخصیتم،نوشته هام و وجودم بدش میاد پای این پست کامنت بزاره و هر چی که دوست داره بهم بگه.هر فحشی دلتون خواست بدین و هر چیزی که گفتم و ناراحتتون کرده بهم بگین.همه کامنت ها هم تایید میشه.

اونایی که دوستم دارن کامنت نزارن،فقط دشمن ها و کسایی که از من بدشون میاد کامنت بزارن.

همین.


نظرات 7 + ارسال نظر
کاوه خدانشناس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:19 ق.ظ

من ازت بدم میاد. ریدم تو دهنت و تو بوسات. از بیکاری میخونمت.

گلشن دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:17 ب.ظ

من از همه طرفداران آقا بدم میاد، به نظرم دشمن هم هستن با من. اما فحشت نمیدم، وبلاگتو نمیخونم برای اینکه فحش بدم یا از فحشایی که بقیه بهت بدن خوشم بیاد، میخونم چون تو هم حرفایی داری که تا وقتی تناقضاتت یادم نیاد برام جالبن.

ممنون

سلام دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:11 ب.ظ

وبلاگت را تایید نمی کنم
چون سن شما همسن بچه های من است
مطمئنا اگر آنها پیش من از کلمات که شما در وبلاگ بکار می برید بکار ببرند سخت خشمگین می شم
طنز ادبی با بکار بردت کلمات رکیک فرق می کند
مثلا دیروز روی شیشه عقب پراید نوشته شده بود
پسرم غصه نخور از این روزها میلیارد می شوی
فحشی بکار نبرده بود ولی یک دنیا انتقاد هم در واژه هایش نهفته بود
بهر حال خود دانی
علی برکت الله

مهدیه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:14 ب.ظ

در جواب سلام
اگر فرزندان شما در مقابل شما از این الفاظ استفاده نمی کنن
به این معنا نیست ک اصلا همچین مواردی رو به کار نمیبرن
قطعا این الفاظ در محیط صمیمی تر مجازی یا واقعی به کار برده میشه
مطمئن باشید
وگرنه در سلامت روان فرزندانتان شک کنید
اگر به کار برده نشه
خشم انباشته شده میاره
ک ترکیدن یک باره رو انتظار داشته باشید
همون طور ک خود نویسنده هم گفته در زندگی واقعی مرد دیگه ای هست

BlueMahyaStucker سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:51 ق.ظ

بدم چون مسخره ای و جوگیر و نفهم

هاله قدسی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:59 ب.ظ

فکر می کردم وقتی میگی هر کامنتی را منتشر می کنی راست میگی.

حرفهایی زدی که نمیتونستم منتشر کنم.
در مورد خودم هر چی بگی نوکرت هم هستم،ولی دنبال دردسر نیستم.
امیدوارم درکم کنی

هاله قدسی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:21 ب.ظ

اشکال نداره درک می کنم. درسته که کمی ناامید شدم اما هنوز هم نوشته هات را می خوانم. بگذار این را بگم که سلیقه سینمایی ات عالی است و عنوان پست هات تناقض باحالی با متن نوشته هات داره. اگر هر از چندی با یادآوری از ایشون حالم را نگیری قول می دهم خواننده باوفات باقی بمونم.

حقیقتا از اون قضیه اسمش رو نبر ناامید شدم.در واقع سخت ناامید شدم.میتونست خیلی بهتر و بیشتر و مثبت تر باشه ولی نمیخواد.ظاهرا راضی هست به دیدن فلاکت و بدبختی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد