تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ‌چیز به قدر دیدن یک مادر با بچه‌اش روح‌پرور نیست

حرف از کارتون ها و برنامه های تخمی در پست قبل شد،یه مطلب دیگه هم بگم.حرف هایی که میزنم پشتش هیچ دلیل علمی و بررسی میدانی و کارشناسی و جامعه آماری وجود نداره.فقط بررسی ها و کشف و شهود خودم هست.

ما دهه شصتی ها و تقریبا هفتادی ها خیلی ضربه خوردیم.شما ببین بیشتر قتل و جنایت و دزدی و خودکشی و طلاق و افسردگی و اجرا گذاشتن مهریه و ناامیدی و بیکاری و ... مال دهه شصتی ها و تقریبا هفتادی ها هست و به نظر من مقصر اصلی اش همین دهه ۳۰ و ۴۰ هستن که پدر و مادرهای ما هستن.هنوز هم زنده هستن بیشترشون و بازنشسته شدن.لامصب ها تخمی ترین نسلی هستن که بشریت به خودش دیده.اینا که ریدن تو سرنوشت و زندگی هممون و خوشی زد زیر دلشون و رفتن ریختن تو خیابون ها و الان هم هیچ کدومشون خدا رو شکر انقلاب رو گردن نمیگیرن و میگن ما طرفدار اعلی حضرت بودیم،بعدش بازم دلشون خنک نشد،یه جنگ شروع کردن به قدمت هشت سال و خدا میدونه چقدر کشته و زخمی.

اصلا با این دهه سی و چهلی ها که هم سن های پدر و مادرهای ما هستن دو کلمه حرف بزنی میبینی چه کس مشنگ هایی هستن.بی منطق،خشن،خشک،عصبانی،پرتوقع،حریص،مال اندوز،خسیس،بدزبان،هیز،حشری،ناپاک،بچه باز،لجباز،دست کج و ... 

حالا میدونم هم خیلی هاتون ناراحت میشین،یا خودتون توی اون سن هستین یا پدر و مادر هاتون توی اون سن هستن.ولی انصافا و بدون تعصب و با دید باز نگاهی بکنید به تربیت اونا و تربیت خودتون نسبت به بچه هاتون.

الان معلمی از گل نازک تر به یه بچه بگه پاره اش میکنن که البته درستش هم همینه،دوره ما معلم اون قدر کتک میزد که پرده گوشمون پاره میشد و بعدش هم میگفتن چوب استاد به ز مهر پدر.خو کیر خر مادرخراب ها.الان معلمها این قدر مهربون و قشنگ هستن که من دلم میخواد برم از کلاس اول دوباره شروع کنم به درس خوندن.اون موقع همشون بوگندو و بداخلاق و خشن بودم.والا اون موقع هم عطر و ادکلن و مسواک بود.ولی بوگندو بودن،کثیف بودن.خشن و روانی بودن.

یه کم چشمهاتون رو ببندین و به کودکیتون فکر بکنید،به نوجوونی تون،هیچ چیزی جز توهین و تحقیر و دل شکستن ازش به یاد میارین؟؟؟خُرد کردن شخصیتمون،تحت کنترل بودنمون،سرزنش،توهین،تربیت غلط،فحش،احساس گناه دادن،تنها چیزی که پدر و مادرها بهمون دادن همین بود.

الان هم مسئول تورم و گرونی و بدبختی مملکت همین حضرات دهه ۳۰ و ۴۰ هستن که نماینده و مسئول و مدیر و ... شدن تو این مملکت.هیچ کاره ای هم که نباشن و آدم معمولی باشن همش تو صف مرغ و برنج و گوشت یخی و واکسن کرونا هستن مبادا از بقیه عقب بمونن.اصلا عاشق صف وایسادن هستن.

اصلا میدونید چه زمانی ما خوشبخت میشیم؟هر وقت تمام این دهه سی و چهل و قبل تر از اونا برن بمیرن.

نظرات 12 + ارسال نظر
کاوه خداشناس و کاوه خدانشناس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:08 ب.ظ

دهنت گرم، دهنت گرم، دهنت گرم.

من دوستت دارم، تو هم دوستم داشته باش

خانوم ف سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:11 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

من همیشه گفتم و میگم و خواهم گفت
اوضاع کی خوب میشه
وقتی نسل سی و پنجاه و حتی دهه شصتی های اعصاب تخمی بمیریم و اوضاع رو بسپریم به این نسل جدید …
الان معلمه ترو‌گل ور گل سکسی و شیک با رژ قرمز بچه ها رو‌دعوت میکنه کافه
انقدر تریپ رفاقتن با هم
البته غیر دولتی
دولتی باز یه سری عقده و سادیسیمی هستن

درست میگی.
حتی ما دهه شصتی ها هم بیشترمون از جمله خودِخود من آدمهای عن و تخمی هستیم
نسل جدید اقلا مغزشون دست هورمون هاشون نیست

قره بالا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:26 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

دها شصتی ها که بیچاره ها رسما جزغاله شدن
قبول دارم تربیت ماها افراطی بود، برای مودب بودن، درسخون بودن، همه چی تموم بودن اما بچه های الان هم دیگه شورشون دراومده
بیشترشون خیلی لوس،پر توقع، بی ادب، بی نزاکت، خود رای، خود گوه پندار هستن

ولی با وجود اینکه استرس و اضطرابی که درحال حاضر گریبانگیر منه میدونم علت اصلیش مامانمه که یه دهه چهلی محسوب میشه ولی دلم نمیاد چیزیش بشه
حاضرم همه دردای دنیا رو بکشم ولی طوریش نشه

با همه چیزهایی که گفتی باز هم نسل جدید از ما بهتر هستن.تو خودت هم نسل جدیدی.

کاوه خداشناس و کاوه خدانشناس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:33 ب.ظ

نسل جدید هنوز کوچیکند. بزرگ شن هورموناشون فرمون رو دست میگیره. من یک دهه هفتادی استاد دانشگاه مرد عقده ای و هیز سراغ دارم. دست هزار تا دهه چهلی و پنجاهی و شصتیرو از پشت میبنده.

تو هم همش دنبال حشری ها هستی

کاوه خداشناس و کاوه خدانشناس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:36 ب.ظ

قره بالا مگه تو بیست سالت نیست؟

فقط منو دوست داشته باش.
من حسودم،دوست ندارم از بقیه سوال بپرسی

کاوه خداشناس و کاوه خدانشناس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:34 ب.ظ

عمرمون گذشت ولی بعضی چیزارو اصلا تجربه نکردیم. مثل ثبات قیمت، مثل قلک، خنده از ته دل، اگه تو بطن زندگیامون بریم خیلی تاریک و ترسناکه.

کاوه دوستت دارم
بیا هر کاری رو که تجربه نکردی با هم تجربه بکنیم

قره بالا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:05 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به کاوه ها

من قره بالا 15 سال دارم

مولین سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام ، کنا وسرندیپیتی رو یادتونه؟ من خیلی دوس داشتم.کارتون مهاجران خیلی خوب بود. تو بچگی کارتونایی مثل پینوکیو،سارا کورو، پسر شجاع ، نل و پدربزرگ رو تماشا میکردیم. ما بچه ها عاشقانه این کارتونها رو میدیدیم .چرا میگین بد بود؟
من یادمه بچگی عاشق سریال سمندون بودم خوب بود که. خونه مادربزرگه خیلی قشنگ بود.مادربزرگه هم چهره طبیعی داشت خوب مثل مادربزرگای الان نبود.نمیدونم چرا دیگه کارتونها اون صفای قدیما رو نداره.

همه اینایی که گفتی به جز سرندیپتی ترسناک و وحشتناک بودن
سرندیپیتی فقط آدم رو حشری میکرد و قشنگ بود

Nazi سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:23 ب.ظ

حق تا ابد. دقیقا همینطوره که گفتی تراویس

چاکرتم تا ابد

بانوی کویر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:47 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

فقط معلم‌های عقده ای گاو‌ بوگندوی اون دوران ،

کثافت ها

مرضیه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:32 ق.ظ http://Fear-hope.blogsky.com

تا حد زیادی درست میگید و تایید میکنم حرفاتونو اما خب توصیف دهه سی و چهل با اون کلمات منفی پشت سر هم یه کوچولو افراطی بود به نظرم
منم در هر حال یه دهه شصتی عقده ای پر از کمبود حساب میشم که هم خانواده و هم جامعه اون زمان و بخشی هم ژنتیک مزخرفم درش نقش دارند

هممون یه ناراحتی توی دلمون داریم

پری پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ

الله اکبر از این همه حق گویی ...

نوکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد