تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه آن لحظه‌ها در زمان گم خواهند شد، مانند اشک‌هایی در باران… زمان مردن است.

من همیشه زیاد از فیلم ها و سریال ها حرف میزنم و تقریبا همه فیلمها رو دوست دارم.و یه نظریه در مورد فیلم و ترانه دارم و اونم اینه که هر ترانه ای که روایت گو باشه ترانه خوبی هست و هر فیلمی که سرگرم ات بکنه فیلم خوبی هست.

اما در یک مورد هیچ وقت حرف نزدم،اونم در مورد فیلمی که از سالها پیش دوست داشتم.فیلمی که همیشه روی موبایلم،هر فلشی که داشتم و هر لپ تاپی که داشتم یه نسخه ازش داشتم.این فیلم اسمش هست Blade Runner محصول سال ۱۹۸۲.

فیلمی بی اندازه زیبا با موسیقی گوش نواز ونجلیس.صدها بار این فیلم رو دیدم و به شکل دیوانه واری زیبایی های این فیلم رو ستوده ام.فیلم خیلی خوش ساخت و صبورانه طغیان انسان نماها یا ریپلیکانت ها رو روایت میکنه و کم کم نتیجه گیری میکنه و در همین حین دیدن فیلم سوالاتی رو در باب انسان بودن،عمر انسان،خوب بودن،هوش مصنوعی و قلمرو احساسات آدمی بیان میکنه.

خلاصه که من عاشق سینه چاک فیلم بلید رانر هستم و اگر اون سالهای ۹۲ این فیلم رو دیده بودم،به طور حتم اسمم رو به جای تراویس بیکل میزاشتم "بلیدرانر".

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:00 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

Split
رو‌هم ببین تظر کارشناسانتو بگو
همون چند شخصیتی اینا که گفتم بهت

چشم نفسم

Question سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ب.ظ

اه
اتفاقا فیلمی نبود که خوشم بیاد
و جالبه که فیلم بعدی که باید یه مقایسه بینشون بنویسم که کدومو بیشتر دوست دارم همین فاکین blade runner هستش. نسخه ۱۹۸۲ و ۲۰۴۹
لطفااااااا یه پست بنویس تو کدومو بیشتر پسندیدی و چرا. از لحاظ فلسفی روانشناسی هم بگی که بهتر.
خودم ایده‌خاصی ندارم واقعا.

⁦(っ˘з(˘⌣˘ )⁩ بوس

بسیار فیلم زیبایی هست
ببین نمیشه بین این دو یکی رو انتخاب کرد،اینا دنباله هم هستن.
چه رشته خوبی داری خداییش.چه مباحث خوبی واسه ارائه بهتون میده

Question سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ

با سلیقه من زیاد سازگار نبود این یکی
حالا که کمکم نمیکنی بوسمو هم پس میگیرم
باهات قهرم تراویس

⁦⁦(ノ`⌒ ´)ノ彡┻━┻⁩

کمک میکنم.
کی بوس دادی تو؟من یادم نمیاد.

بانوی کویر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:51 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

عاقا اینجا همه صاحب نظر هستند
من برم هری پاتر ببینم :))

نوکرتم.تو خودت صاحب سبکی

هیپاتیا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:35 ب.ظ http://depayser.blogfa.com/?

از چه سایتی برای دانلود استفاده میکنی ؟

دیجی مویز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد