تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همهٔ ما آزادتر می‌شدیم اگر همهٔ حقیقت دربارهٔ بدسگالی آدمها بالاخره گفته می‌شد.

صبح بخیر

صبح جمعه تون بخیر

دیشب تا صبح داشتم با یه دوست قشنگی که باهام قهر بود چت میکردم،آخرش هم نفهمیدم آشتی کردیم یا نه.به من گفت منگول،دلم شکست،یکی دیگه هم چند روز پیش بهم گفت گیرایی ام پایینه،یکی دیگه هم گفت بهم گیج میزنی و حواست نیست.دلم سه چهار بار سر این موضوع شکست.دوستان گلم آیا من واقعا گیج و منگول و حواس پرت با گیرایی پایین هستم.راستش رو بهم بگین.

نظرات 17 + ارسال نظر
هاله قدسی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:32 ق.ظ

به نظر من که یک آدم باهوش می توانه چنین تیترهایی برای پست هاش انتخاب کنه. تازه فقط از یک آدم غیرمنگول بر میاد که انقدر حرفه ای هرزه نگاری کنه. اینجا هرزه نگاری معنای بدی نمی ده. یک وقت ناراحت نشی. به نظر من تنها مسئله ای که باید روش کار کنی دل نازک بودنت هست. قوی باش مرد! قوی!

آخه بهم گفت منگول
اون یکی هم گفت گیرایی ام پایینه.
من مثل دختربچه ها نازنازی هستم.
هاله قدسی بوسم کن،بغلم کن

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:50 ق.ظ

دوستات مرد بودن یا زن؟

زن

مولین جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:56 ق.ظ

منگول که خوبه ، کاش من منگول بودم.دیگه غصه دنیا ومافیها رو نداشتم. اماشما منگول نیستی .اتفاقا باهوشی به نظرمن.چقد خوب فیلم تحلیل میکنی واقعا ولی من آرزو میکردم دیوونه ومنگول بودم.آخ اگه میشدچی میشد.آلزایمرم بگیرم راضیم فقط پیشرفته باشه که هیچکیو نشناسم

هاله قدسی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:57 ق.ظ

جدی نگیرشون.
نازنازی بودن الزاما چیز بدی نیست علی الخصوص در این بیابان بی رحمی که اسیر هستیم و هر روز اوضاع مون مخوف تر از دیروز می شه.
گیرایی خودشون پائینه! اگر توانستند دوزار شبیه به تو بنویسند

ممنون هاله قدسی جونم

قره بالا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

نه نیستید

بانوی کویر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:36 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

اتفاقاً نکته بین و دقیق هستید
ارجاع به پستهای معرفی فیلم و کتاب و وبلاگ
همچنین تایید صحبت هاله خانوم درباره عناوین پستها
کاش ما هم در همین حد گیرایی داشتیم و‌گیج می‌زدیم :)

دلمو شکوندن

رویا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ق.ظ

اونی که این حرف رو زده حتما نمیدونه منگول بودن چه جوریه یا اینکه از رو حسادت یا لج گفته، شما قطعا باهوشی

مرسی

بهشت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:09 ق.ظ

شاید نوع انتظاراتش طوری بوده که مونگل فرض ات کرده.بستگی داره به نوع انتظاراات آدما از شما.نگفت دوزاری ات کجه؟نگفت تو باغ نیستی؟نگفت ...

خدا روح پاک پدرتان را قرین رحمت خویش سازد.خدا حفظ تان کند

هلاله جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:00 ب.ظ

نه

دفتر نقاشی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:54 ب.ظ

احتمالا منظورش از منگول همون حواس پرتی هست که خودت هم میگی هستی.
با هاله موافقم، اینقدررر دل نازک نباش.

باشه دفتر نقاشی
دوستت دارم .

Nazi جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ب.ظ

اطلاعاتت راجع به همچی خوبه. بنابراین آدم باهوشی هستی

مرسی نازی

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:28 ب.ظ

روحیه تراویس خیلی خوبه. کجا دل نازکه هر چی فحش میشنوه قویتر میشه.

کاوه باهام آشتی هستی؟

برنتین جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:36 ب.ظ

گیج و منگول هستی نه به معنی اصلیش
چون آدم کیرتیزی هستی و تا 99/98مخاطبات هم خانمها هستن
و خانمها هم از مدل گیج و منگول و شاسکول خوششون میاد
پس بنابراین خودتو اونجور نشون میدی
شاید خدا کمک کرد به یه تیکه گوشتی رسیدی و حالشو بردی...

نه والا

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:29 ب.ظ

بله که باهات آشتم. تا وقتی که فحش هست چرا قهر.

بوس

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:17 ب.ظ

گه تو لب و لوچه ات.

Moona جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:55 ب.ظ

برنتین کی گفته خانوما گیج و منگول و شاسکول خوششون میاد؟ در اکثر مواقع برعکس...

پری جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:47 ب.ظ

نیستی

حالت خوبه عزیزم؟ناراحتی توی دلت نداری؟روحیه ات خوبه پری جانم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد