تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

روح از هرچه ساخته شده باشد، جنس روح او و من از یک جنس است

عصر جمعه اول:چندین و چند سال پیش با یه دختری آشنا شدم و حرف سر لوازم آرایشی و بهداشتی شد.بعد به من گفت تو از چی استفاده میکنی.منم گفتم من همه چیزم،ژل اصلاحم،افترشیوم،شامپوام،شامپوبدنم،ادکلنم و همه چی رو نیوآ میگیرم.یه صدایی با دهنش در آورد مثل پیش،یا فیش و گفتم چی شده و گفت نیوآ کارگری هست و من زیر نمیدونم گوچی و کلارنس و چند برند دیگه گفت ، استفاده نمیکنم.

حالا سالها گذشته و حتی اسم اون دختر رو هم به یاد نمیارم.ولی نمیدونم خبر داره که دیگه هیچ چیز خارجی توی بازار پیدا نمیشه و همون نیوآ هم دیگه نایاب شده یا نه؟

عصر جمعه دوم: بعضی وبلاگ ها رو میبینم که خیلی بیشتر از اون چیزی که هستن بهشون اهمیت میدن.از من به شما نصیحت خیلی آدمها رو باد نکنید و نبرینشون تو ابرا،فکر میکنن از اول گه خاصی بودن.هر کس حتی خود من حرف مزخرفی زد برینید به طرف تا حساب کار دستش بیاد یا این که ایگنورش بکنید.خیلی این جماعت وبلاگ نویس رو پر و بال ندین.

عصر جمعه سوم:شنیدم این ور و اون ور و توی وبلاگ های دیگه که پست های من بد هستن و از این جور مزخرفات،بیش از ۲۵۰۰ پست من توی این وبلاگ نوشتم،یه دونه پست هر کس پیدا کرد که محتوای اون خلاف اخلاق بود من بهش هر چی گفت میدم یا اصلا میبندم در این وبلاگ رو.هر چی بگه من قبول میکنم.فقط یه دونه پست پیدا بکنید و آدرسش رو به من بدین که محتوای اون پست خلاف واقع و مروج ابتذال باشه.

عصر جمعه چهارم:به پیشنهاد عشقم،خانوم ف،فیلم split رو دیدم،خیلی قشنگ بود.فیلم قسمت دوم یه سه گانه هست که هر تاش رو دیدم.یه فیلم دیگه هم دیدم از خواهر قشنگم آنا دی مارس،به اسم ghosted که فقط سرگرم کننده بود.قشنگ بود.

عصر جمعه پنجم:زندگی رو شما چطور دوست دارین؟من زندگی آروم و بدون استرس و یکنواخت و کسل کننده و خسته کننده دوست دارم.زندگی که هیچ هیجانی نداشته باشه.شاید از سن ۵۰ رد بشم دوباره ماجراجوی جنسی و هیجان طلب بشم ولی نمیدونم چرا دارم وارد یه دوره ای میشم که عاشق سکون و آرامش هستم.

عصر جمعه ششم:صدای مازیار یراحی خیلی بهم آرامش میده،عاشق ترانه هاش هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:35 ب.ظ

مازیار فلاحی یا مرتضی یراحی؟

مازیار فلاحی بدم میاد با اون قیافه و موهای بلندش و صدای مزخرف سردش
مرتضی یراحی داداشمه،آدم شجاع،مردمی،صدای گرم.جنوبی.هنرمند واقعیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد