تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق نیست، عشق‌ورزیدن است. پیوند نیست، پیوندیافتن است. ترانه نیست، ترانه‌خواندن است. رقص نیست، رقصیدن است.

خوب دیگه هر کاری کردم لوگوی وبلاگ عوض نشد.

در مورد تایید نکردن کامنت های افرادی که با اسم مستعار کامنت میزارن شوخی کردم.اینجا به قول خانوم ف مثل قهوه خونه هست.هر کس به هر اسمی دوست داره کامنت بزاره،هر کس هر فحشی هم بده تایید میشه.این وبلاگ درش به روی همه بازه.الان که داشتم پست های قدیم رو میدیدم متوجه شدم چه آدم باحالی بودم.

هر کس کامنت میزاشته قبلا دوباره کامنت بزاره تا من یادم بیاد اسم ها.

مرسی خوشگلا و مهربونا.

بوس.

نظرات 7 + ارسال نظر
کاوه خدانشناس چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:14 ب.ظ

چون تو وبلاگ خانم ف گفتی همه خواهر و داداشتن به غیر از من. من دیگه بهت پیام نمیدم. چون با هم نمیسازیم و ازم دلخور میشی.

اتفاقا با هم میسازیم.شماره بده با حرف بزنیم.
چند سالته؟کدوم شهری؟

مهناز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام تراویس
چشم ما روشن

چشم و دل ما روشن
مهناز عزیز یادم رفته خیلی چیزها رو.
ما قبلا با هم چت کردیم؟

جزر و مد چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:29 ب.ظ

خوبه که برگشتی تراویس

کرونا گرفته بودی بهتر شدی؟

کاوه خدانشناس چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:29 ب.ظ

نه من دیگه بهت نمیدم. فکر می کنم وبلاگتو به خاطر فحشای من بستی. اهل دوست شدنم نیستم.

مگه تا حالا میدادی که میگی دیگه بهت نمیدم؟حالا نده،ایرادی نداره،یه کف دستی که میتونی بزنی؟

کاوه خدانشناس چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:48 ب.ظ

منظورم پیام دادن بود تراویس.

به پیام میدی؟
خوب به منم بده،چطور به پیام میدی به من نمیدی؟مال ما خار داره؟

کاوه خدانشناس چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:22 ب.ظ

دوباره شروع کردی؟ بذار دو روز در این وبلاگ باز باشه. در هر صورت دیگه قصد ندارم باهات کل کل کنم.

من قصد دارم لبهاتو ببوسم.تکلیف چیه؟

مریم چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:23 ب.ظ https://dudaimborns.blogsky.com/

بعد از یکی دو روز عوض می‌شه. انگار باید تایید بشه.

صاحب نداره سایت بابا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد