تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

می‌خواهم مثل همه باشم در بچه‌دار بودن؛ و نمی‌توانم و نمی‌خواهم مثل همه باشم در تبعیت از مقررات. با این تضاد چه باید کرد؟

یه فیلم دیگه از داداش گلم تیموتی شالامی دیدم به اسم Ms steven.فیلم قشنگی بود.در مورد معلم خانم جوانی بود که به همراه سه دانش آموز خود به سفری جاده ای برای شرکت در یک رقابت تئاتر میره.و در این سفر ما با ضعف های شخصیتی خانم معلم آشنا میشیم‌.خوب بود فیلمش ولی تیموتی توش لخت نشد و اصلا هم صحنه نداشت.ولی قشنگ و سر راست بود.

امیدوارم تیموتی سالهای سال زندگی بکنه و هنرپیشه بزرگی باشه و پایان دراماتیکی نداشته باشه.

دیگه چی؟همین.بوس

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:26 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چیه این تیموتی قفلی زدی روش
اصن جاذبه نداره برام نگاه کنم فیلماشو

دلت میاد؟
خوشگل،نمکی،موش موشی
دوسش دالُم

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ق.ظ

یه سوال ازت دارم، به نظرت من و عشقم آشتی میکنیم؟ سوال نپرس فقط دلی جواب بده.
من بهت ایمان دارم مرد!

نع.آشتی نمیکنید.دوستیتون به زودی تموم میشه و هر کس هم میره پی زندگی خودش و چند سال دیگه حتی اسمش رو هم به یاد نمیاری

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ق.ظ

چندسال دیگه دوتامون در اثر کهولت سن مًردیم یحتمل!!
من ۴۵ سالمه اون ۵۰
مرسی از نظرت. خیلی لطف کردی عزیزم. قلب و بوس

توی سن شما دیگه رسیدن و ازدواج معنی نداره،برین زیر یه سقف با هم زندگی بکنید.سخت نگیرید.
کاش بیشتر توضیح میدادی
البته که خودم نزدیک ۴۰ سالم هست.

بانوی کویر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:45 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بقول رفقای ترک زبان: تراویس هارداسن؟
شما که فعال بودین در پست گذاشتن
نیستید چرا؟

والا سخت کار میکنم و دیگه نایی ندارم واسه کس کلک بازی های وبلاگی.
زندگی فعلا غرقم کرده

RA پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ب.ظ https://rashedaliyari.blogsky.com/

بازیگری که آثارش را دنبال میکنید، نمی شناسم
اما خیلی تشکر میکنم که کتاب و فیلم هم در خلال پست ها معرفی می کنید
همچنین عجب صراحت کلامی دارید :)

بوس خوش نویس عزیز

سالومه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:58 ب.ظ

تیموتی متاسفانه خیلی دراما داره. با نصف زنای هالیوود هم بوده. از جمله سلینا گومز الان هم داره با کایلی جنر قرار میزاره
کایلی جنر هم که با همه هست هر سال هم از شوهرش که یه رپر سیاهپوسته یه بچه میاره .
معروف ترین فیلم تیموتیcall me by your name هستش که راجب یه کاپل گیه. اون صحنه داره نه خیلی و نه خیلی باز ولی صحنه داره طوری که اخر فیلم میخوای یه دست جق بزنی
Little women هم یکی دیگه از فیلماشه که خیلی قشنگه ولی اصلا صحنه نداره

کایلی جنر به نظرت به منم راه میده؟
دوسش دارم تیموتی رو.خیلی استعداد داره،منم تیپ و موقعیتش رو داشتم با همه میخوابیدم
اون فیلمش رو هم که گفتی دیدم.فیلم قشنگی بود.ولی من بعدش نزدم،فقط گفتم عجب پدر و مادر خوبی داشت.
سالومه بازم کامنت بزار

سالومه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:15 ب.ظ

این کایلی خیلی معروفه نصف اکسپلور اینستاگرام همش عکسای اینه البته ابجیش کندال قشنگ تره.۹۹ درصد پسرای دنیا هم روش کراشن میلیاردرم هست .تو سال 2015فکر کنم رفت کوبید از نو ساخت لامصب خیلی هم خوب شد.خانوادگی تو صنعت مد هستن.kardashian family رو سرچ کن ببین کدوم از همه قشنگ تره بیا بنویس برامون

ببین سالومه من اینا رو نمیشناختم،از عزیز دل پرسیدم کندال جنر کیه گفت خواهر کیم کارداشیان هست،گفتم پس چرا اسم فامیلیش فرق میکنه گفت از یه مادر و دو پدر هستن.بابای کیم هم گفت زن شده.
بعد من رفتم اینا رو سرچ کردم.همشون قشنگ هستن ماشالا.کندال خیلی ناز بود واقعا دلم رفت براش.کایلی هم خوبه ولی واسه تیموتی خیلی بزرگه،سنش اقل کم فکر کنم یه ده سالی از تیموتی بیشتر باشه.بیشتر کندال به تیموتی میاد تا کایلی.
کندال از همشون قشنگ تره ولی واسه من حقیقتا کلویی بیشتر به دل میشینه.سن و سال کلویی هم بیشتر به من میخوره،در واقع هم سن هستیم.در نظر زیبایی شناسی کندال از همه زیباتره ولی بنده حقیر کلویی رو میپسندم.
بوس سالومه

سالومه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:27 ق.ظ

اره منم قبول دارم کندال از همشون خوشگل تره. فکر کنم کندال هم یه مدت با جاستین بیبر بود. این کلویی بنده خدا خیلی بدشانسه شوهرش بهش خیانت کرد اونقدم مثه بقیشون پولدار نیست گویا امسال هم مت گالا دعوت نشد با اینکه ابجیاش دعوت بودن. (مت گالا یه مراسم مهم توی عرصه مد هستش)
راستی تیموتی ۲ سال از کایلی بزرگ تره
کایلی یه مدت هم با پسر ویل اسمیت دیت میکرد .کلا کایلی با همه خوبا بوده
فک کنم همشونم یکی یدونه شرکت دارن
کایلی که کمپانی لوازم ارایش داره اتفاقا خیلی هم لوازماش گرون و معروفه
کندال کارخونه شراب داره
کیم کارخونه لوازم ارایش با لباس
یکیشونم لباس زیر فک کنم
مامانشون خیلی توی موفقیت همشون تاثیر داشته
بوس به خودت تراویس جان

کندال و کایلی و کیم رو بیخیال.از کلویی برام بگو.الان مجرده؟برم تو اینستاش بهش پیام بدم به نظرت جوابم رو میده؟

سالومه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:07 ق.ظ

اره بابا صد در صد بهت پا میده فقط برو بگو از طرف سالومه اومدم دیگه حل میشه

حله پس.
مرسی گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد