تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس در جزئی از وجود خود می‌خواهد بمیرد. همیشه شعلهٔ پنهان از میل به نابودی در ما شعله‌ور است.

عصری که تقریبا ظهری عزیز دل یه منبر رفت برام که تو در زندگی ات الان داری یا میخوری،یا میخوابی،یا میکنی،یا میرینی یا کار میکنی.گفتم خوب زندگی همینه دیگه.چی کار باید بکنم.گفت منو ببین،به خودم میرسم،خرج میکنم،ورزش میکنم،گفت تو داری همه زندگی رو خرج من میکنی و خودت هیچ کاری نمیکنی و این باعث میشه در دراز مدت به مشکل بخوریم.گفتم خوب چه گُهی بخورم.گفت یه کاری توی زندگی ات  بکن،یا ورزش بکن یا برو کلاس خوشنویسی یا نقاشی یا طراحی یا موسیقی.دیدم بد نمیگه گفتم پس یا یه اُرگ میخرم یا یه پیانو دیجیتال یا یه تردمیل یا یه دوچرخه اسپینینگ.

حالا امسال یا میرم به سمت موسیقی یا میرم به سمت ورزش.دوچرخه اسپینینگ هم خوبه.چه میدونم والا،بالاخره اون عقلش بیشتر از من میرسه.

نظرات 11 + ارسال نظر
جزر و مد جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:08 ب.ظ

از عزیز دل خیلی خوشم اومد. خدا بهش سلامتی بده و یک نی نی سالم

مرسی مهربون دوست داشتنی

قره بالا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چه خوب که انقدر به فکرتونن

فدای تو عزیزم
تو هم باید به فکر شوهرت باشی

زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من اگر قرار بود برم یه هنر یاد بگیرم، میرفتم منبت کاری :)

منبت کاری هم خوبه.دوسش دارم.سخت نیست؟همین که با اره مویی چوب رو تراش میدی؟

زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:58 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آره
با کاردک و یه سری ابزارها چوب رو تراش میدن

دوست دارم کارش رو ولی نه اونقدری که برم دنبالش

دفترنقاشی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:28 ق.ظ

برو دنبال ورزش

ورزش خوبه.سکسی میشه بدنم.دُخی ها رو جذب میکنم
اما چرا موسیقی نه؟؟

هاله قدسی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:37 ق.ظ

بیشتر و جدی تر بنویس.
نقاشی هم خوبه. چرا نقاشی را انتخاب نمی کنی؟ نگو استعداد ندارم که استعداد حرف مفتی بیش نیست. هر مهارتی با تمرین به دست میاد. حالا هنوز که حرفی نزدی اما من گفتم دست پیش بگیرم که پس نیافتم.
آن کارهایی که عزیز دلتون ردیف کرده اند را اگر درست انجام بدهیم هم باعث برکت در زندگی خواهند شد اما دست آخر از ما هنرمند خواهند ساخت. باید به هر حرکتی حتی دستشویی رفتن به شکل فعالیتی در جهت تعالی نگاه کرد. خوب دیگه حرف زدن بسه.

مولین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:59 ق.ظ

سلام به نظرم یه مهارت یاد بگیر که پول هم ازش دربیاد چه طوره؟ البته موسیقیی ونقاشی هم خوب دلیه

مثلا چی؟

زهرا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:35 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

به هاله قدسی
به نظرم استعداد هم لازمه.
من خیلییی خیاطی دوست داشتم. هنوزم دوست دارم. یه دوره ای رفتم کلاس. اونجا فهمیدم که من ابدااا استعداد ندارم. نمیفهمیدمش!
تا کشیدن الگو و برش و انداختنش رو پارچه همه چیز اوکی بود. پارچه رو که برش میزدم دیگه همه چیز رو قاطی میکردم. تا مربی نمیگفت کجا رو به کجا بدوز من نمیفهمیدم باید چکار کنم.
یه جوری بود که خود مربی هم تعجب میکرد. میگفت اگر جلوی خودم الگو نمی کشیدی و برش نمیزدی میگفتم لابد برات کشیدن. آخه چطور نمیتونی وصل شون کنی به هم؟!!!!!
ولی واااقعا نمیتونستم. جدی نمیفهمیدمش. واسه خودمم یه تجربه ی عجیب بود.
بعد از دو سال تلاش، خیاطی رو گذاشتم کنار. و هنوووزم یه درز بخوام بدوزم خنگ میزنم :)))

بانوی کویر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

همچون کاش یه عزیزدل داشتیم که اینجوری تشویقمون میکرد از روزمرگی دربیاییم

بوس کویر لوت

فضول خانوم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:25 ب.ظ

میگم مگه از اسنپ چقدر درمیاری که عزیز دل گفته همه رو خرجه اون میکنی و یکم هم برا خودت خرج کن
فرض کنیم عزیز دل پرستاره...بعد اونوقت یعنی درامده تو که تو اسنپی بیشتر از یه پرستاره؟ مگه میشه؟ خب لابد درامدت بیشتره که داری خرجش میکنی. نه؟ بعد اونوقت چه جوریاس؟ یکم توضیح میدی؟ :(

نه

فضول خانوم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:40 ب.ظ

بیشووووررر :(( بددددد :((( خررررر :(((( اولاغ :(((

بوس
بوس
بوس
دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد