تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما همچنان می‌سوزیم و می‌سازیم، قسمت مان بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد. سگ بریند روی قسمت و همه چیز.

امروز روز دختر بود. تلویزیون رو روشن کردم صبح و زدم کانال پویا بلکه اون سرود هست که دخترها برای جشن تکلیف میخونن و آقا رو هم نشون میده،پخش بشه.ولی پخش نشد.خیلی اون رو دوست دارم.دخترا میخونن:اینجا ایرانه، بقیه اش یادم نیست.هر وقت اون رو میبینم خدای بالا سر شاهده،کور بشم اگه دروغ بگم،گریه ام میگیره.خلاصه پخش نشد،منم زدم بیرون،رفتم شیراز رو گز کردم.از معالی آباد تا فرگاز و همه جا رفتم و اومدم خونه.از نزدیک خونه با عزیز دل رفتیم بیرون خرید بکنیم.منم ویرم گرفت خیارشور درست کنم.هزار ساله اون خیارشوری که دلم میخواد رو نخوردم.این کارخونه ای ها به کفر یزید هم نمی ارزن.مرزه و خیار و سیر و سرکه خریدم.خیارها رو شستم.با خلال دندون سولاخشون کردم،نمک زدم و گذاشتم تا خشک بشن و درستشون بکنم،بلکه مزه خیارشورهای قدیمی رو دوباره احساس بکنم.هزار بار گفتم بازم میگم همه چیز الان بهتر از قدیم هست به جز دو چیز.آهنگ ها و خوراکی ها.میوه ها،ساندویچ ها،کباب ها،بستنی ها،سبزی ها،پنیرها،مرغ و گوشت و ماهی ها و همه چیز قدیم خوشمزه تر بود.

حالا که تا اینجا خوندی یه بوس به اسدالله یکتا نمیدی؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:22 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله سال بعد دختردار بشید
روز دختر کلی قربون صدقه ش برید

ایشالا.
ممنونم ازت
تو هم پسر دار بشی.بزرگ بشن،پسر تو بیاد دختر منو بگیره

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

اسدالله یکتا کیه؟

همونی که باید بوسش بکنی
سرچ بکن اسمش رو،صد در صد میشناسیش

آقای رعد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:13 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

ساعت 6 داشتم مثل شما در منزل ورزش میکردم کانال های تلویزیون رو هم می چرخیدم شبکه 2 مراسم داشتن یکسره سرود خوندن ...

تلویزیون یکسره سرود میزاره.عاشق سرود هستن

هاله قدسی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:23 ب.ظ

من بیشتر آهنگ های جدید ایرانی را اصلا نمی فهمم. شعرهاش جفنگ، خواننده اش ملنگ و آهنگ هاش فقط دلنگ دلنگ.
من ترانه های قدیمی و تصنیف های عهد بوق را دوست دارم.
وقتی از صفر کشکولی یاد کردی یک ماچ فرستادم. فکر کنم نرسید.
پیر شی جوون.

هاله قدسی دوستت دارم.میخوام بیام تهرون هاله ات رو ببوسم

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:18 ب.ظ

کیرمو میخوری؟

نه.بد بو هست کیرت

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ب.ظ

باید بخوری کیرمو

میگم بد بو هست

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سرچ کردم.
نمیشناختم.
کیه؟

هنرپیشه هست
هزار تا فیلم بازی کرده

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:28 ب.ظ

بخدا من عاشقتم بخدا
بیا کیرمو بخور تروخدا

میگم بو میده،نمیخورم

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:31 ب.ظ

خرابم تراویس خراب
بیا بخور برام

این صد بار،بو میده،برو حموم،خودت رو بشور،تمیز و مرتب باش شاید یه کف دستی زدم برات.ولی بعدش باید کون بدی

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ

امشب که لوله لولم
دولتو بمال به دولم

من دولم رو به سگ نمیمالم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد