تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بازم چشام به راه تو سیاهه،گفتی عشق بهار جدایی داره

بی انصافی هست اگر این رو در مورد شیراز و مردمش نگم.

با وجود خیلی چیزای بدی که در مورد شیراز میگم یه چیزی هست که باید بگم و اونم اینه که از وقتی اومدم شیراز دیگه قرص های ضداضطراب و ضد افسردگی و کنترل خلق و خو نمیخورم و واقعا حالم خوبه.نه تپش قلبی دارم نه استرس و دلشوره بی دلیل.حتی اون مورد سکس ادکتی ام هم خوب شده و نرمالم.همه این تغییرات مثبت به لطف زندگی در شهر شیراز و آب و هوای خوب و آرامش و آسایشی هست که توی این شهر دارم.

دیگر این که کنار اون برنامه ورزشی یک ساعته و ایروبیک و رقص لاتین یه برنامه روزی ده دقیقه شکم هم کنارش میرم،تمرکز این برنامه ام فقط روی شکم هست تا آبش کنم و کنارش دو تا خط سکسی بندازم.سیس پک هم نشد فدای سر رونی کولمن.

حالا که این قدر مهربون هستی که تا اینجا خوندی یعنی نمیخوای یه بوس به اردشیر کاظمی بدی؟؟عجیبه که نمیخوای.

نظرات 16 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ق.ظ

مگه شیراز دقیقا چی داره که اینقدر روت تاثیر مثبت گذاشت؟ اینکه تونستی داروهارو کنار بگذاری کم لطفی نیست.

همین که تو اینجا نیستی کافیه

قره بالا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خداروشکر حالتون خوبه

هاله قدسی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:28 ق.ظ

تراویس خیلی خوشحالم که از ورزش کردن در منزل راضی هستی. به شرط تغذیه خوب و حفظ اعتدال در مصرف کالری به زودی برای خودت رایان گاسلینگی، رایان رینولدزی، رایان کوپری ( از خودم در نیاوردم رایان کوپر هم داریم) خواهی شد.
یک ماچ هم برای خودت می فرستم. ولی جان خودت انقدر ما را بابت یک ماچ حواله عالم مردگان نکن. من اردشیر کاظمی را بوس کنم طلسمش می شکنه، بیدار می شه کریستوفرپلامر می شه برامون.

هاله قدسی عزیزم هر چه از مهربانی تو بگم کم گفتم دوست خوب و عزیزم.
فعلا که از ورزش دلزده نشده ام و علاقه دارم بهش،خیلی بهم فشار میاد ولی طبق گفته حکما و علما همین چند هفته هست و بعد از اون خوب میشم.خدا رو چه دیدی،شاید ما هم با همین هیکل تونستیم دل دیگران رو به دست بیاریم وگرنه که از قیافه و صدا و معلومات نصیبی نبرده ایم.
بوسه شما بر این عزیزان بسان فاتحه ای برای روحشون هست

دیبا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ق.ظ

ولی قرصاتو بخور واقعا نیاز داری

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ب.ظ

فارس، برکته. چه خارهایی، چه بیابونی، چه شترهایی داره. اوووف.

شتر نه حشری میشه و نه هوسباز،شتر فقط کینه ای میشه.چطوری تو به جای کینه ای بودن حشری شدی موندم والا

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ب.ظ

وقتی رسانه دست یه جریان خاص باشه میشه نتیجه‌اش این.به خالق شتر قسم که شترها هم صفات زیادی دارن.
حالم رو خراب کردی، میرم زیر سایه درخت کُنار دراز بکشم.

در ضم

با شتر هواشناس سکس بکنید دو تایی

شتر هواشناس پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:57 ب.ظ

هوای شیراز الان حرف نداره خنک خنکه.

شتری دیگه.
مومن الان اینجا جهمنه

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:50 ب.ظ

یه بار هم آخر جمله ات اسم من رو بیار. یعنی بگو حالا که تا اینجا رو خوندی نمیخوای یه بوس به شتر هوسباز بدی؟

هر وقت شتر خوبی شدی چشم

بانوی کویر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:26 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

هر جا که باشید
ایام به کامتون تراویس خان

میشه بجای اردشیر کاظمی، برای احسان امانی بوس فرستاد؟ :)

فدای تو قشنگم
نه دیگه گلم،هر کس به نوبه خودش.

شتر هواشناس پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:30 ب.ظ

برای ما شترها خنکه. ما بیابون گردیم.

تو با شتر هوسباز نسبتی داری؟؟

... پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:54 ب.ظ

تراویس، هدفت چیه که بنام شترهای مختلف و تریاکی برای خودت کانت میذاری و جواب میدی؟ دقیقا فازت چیه؟

کس خلم دیگه

شتر بی کوهان پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام. هیچ کس از گله از اینجا رد نشد تراویس؟ من عقب موندم از گله گم شدم.

چرا شتر هوسباز و شتر هواشناس رد شدن.
شما تو گله تون شتر کینه ای ندارین؟همه جور شتری دارین ولی اصل جنس که کینه ای باشه رو ندارین؟

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:19 ب.ظ

خوشحالم که دیگر شترها هم وارد فضای مجازی شده‌اند.

فقط جای شتر کینه ای و شتر معتاد و شتر ورزشکار و شتر ختنه نشده خالیه

شتر بی کوهان پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:35 ب.ظ

من کراش شتر هوسباز هستم حالا بهش هیچی نگو.

شتر هوسبازمیگن به شتر هواشناس کون میده.منم از خود جامعه ال جی بی تی شترها اینو شنیدم.اگه تو شتر ماده هستی بهتره از فکر شتر هوسباز بیایی بیرون.اون و شتر هواشناس توی رابطه هستن با هم.

reza پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:21 ب.ظ

واقعا فاز این مرجان چیه :||||

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:24 ب.ظ

میگم چند روز پیش یک از شترها که تازه چندتا زاییده، یکی از چس‌شترهاش رو برده بود دکتر. غروبی با یه اسنپ برگشت بیابون. نکنه اون اسنپیه تو بودی؟ یادمه یه تی شرت زرد پوشیده بودی. عجب چیزی بودی. حالا اون خودت بودی یا نه؟ اخیرا شتر سوار نکردی؟
در ضمن، من فاعلم، نه مفعول.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد