تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نیمه گمشده را بیخیال شو لطفا ، اگر سهم تو بود که گم نمی شد ” نیمه پیدا شده ” را دریاب !

جمعه اول:تازگی ها زدم تو کار خیارشور درست کردن.یعنی خیارشورهایی درست میکنم که دلت میخواد حامله شون بکنی یا ازشون باردار بشی.بسیار خوشمزه‌.چی بودن این کارخونه ای ها،بدمزه،کم نمک،بد طعم.این خیارشورهایی که درست میکنم ترخون و فلفل و نمک و سرکه و سیر میزنم توش.شما پیشنهاد دیگه ای ندارین؟؟

جمعه دوم:ورزش شکمم رو امروز نرفتم،بعد این پست میخوام برم شکم برم.

جمعه سوم:خیلی خوشحالم که این قدر حسود دارم،ولی خدا وکیلی حسادت خیلی چیز بدی هست.من تهران هم که بودم همه همکارها به من و عزیز دل حسودی میکردن.مجرد بودم بهم حسودی میکردن،متاهل شدم،بازم حسودی،طلاق گرفتم بازم حسودی،دوباره ازدواج کردم بازم حسودی.من واقعا هیچ چیز خاصی به نظر خودم ندارم ولی نمیدونم چرا این قدر حسود دارم.حتی توی این شیراز هم به ما حسودی میکنن و هزار بار گفتن خوش به حالتون،کاش ما مثل شما بودیم،شما خیلی خوبین،شما شانس دارین و این حرفها.هیچ کس پشت قضیه رو نمیبینه.الانم که وبلاگ مینویسم،خیلی ها به من حسودی میکنن.بزارین شکمم شش تیکه بشه ازش عکس بزارم،اون وقت دیگه باید برین بمیرین حسودای کونی.

جمعه چهارم:گرسنه ام.برم یه چیزی بخورم.

میگم امروز که جمعه هست و تو هم که بیکاری پس پاشو و یه بوس به اصغر بیچاره بده بلکه خوشبخت بشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
شتر هواشناس جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:34 ب.ظ

توی خیارشور یککم شراب بریز طعمش خیلی خوب میشه.

جدی میگی یا ایستگاهم رو گرفتی؟

شتر هواشناس جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:53 ب.ظ

ایستگاه هواشناسیت رو گرفتم.

شتر کص نمک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد