تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تبلیغات نبض تپنده تلویزیون ها

درسته که تلویزیون های خصوصی مجبور به پخش تبلیغات به خاطر ادامه حیاتشون هستن اما واقعا شرم آور هست که الان شبکه های دولتی ما با این بودجه های عظیم رو آوردن به پخش تبلیغات طولانی مدت کرم حلزون و ماهیتابه و کفش ها و کرم های لاغری و حتما باید تا چند وقت دیگه منتظر این بمونیم که قبل از پخش اخبار ساعت 14 درست زمانی که همه افراد خانواده سر سفره ناهار هستن،تبلیغات بزرگ کننده آلت و قرص های توانبخشی جنسی از شبکه یک پخش بشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

نخیر،دوست ندارم لینک کنم سایت تخمی شما رو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد