تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که در باطن خود آسایش ندارد بیهوده آن را در خارج جستجو می‌کند.

وقتایی که مثل سگ پاسوخته و زیر آفتاب جِنگ شیراز هی از این سر شهر به اون سر شهر واسه پونزده شونزده تومن میرم و میام و خیلی کار میکنم،شب که سرم رو میزارم روی بالش نمیتونم بخوابم،انگار روحم و آرامشم و قرارم رو یه جایی از شهر جا گذاشتم.چشمهام رو که میبندم همش احساس میکنم الانه که حالم بد بشه.فکرهای مشوش و بد میاد توی سرم‌،افکار منفی.حلقم خشک میشه و حس خفگی دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:42 ق.ظ http://blog.raminnaseri.ir

درود بر شما تراویس عزیز
وبلاگت رو خوندم و اگر تمایل داشته باشی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم.
من شما رو به لیست پیوندهام اضافه کردم، اگر دوست داشتی خوشحال می‌شم منم با همین آدرسی که نوشتم توی دیدگاهت منو هم به لیست پیوندهای وبلاگت اضافه کنی
خدانگهدار...

رامین ناصری بیست سال پیش این مدلی کامنت میزاشتن

هاله قدسی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:04 ب.ظ

تراویس مواظب باش به مشکل کم آبی برنخوری. توازن شیمیایی آدم که بهم بخوره این افکار بیشتر بهش هجوم میاورند. در گرمای شیراز این ور آن ور رفتن به دنبال یک لقمه نان کاری است در حد جهاد اکبر. من هم شب ها آرامش برای خوابیدن ندارم. انقدر کتاب می خوانم تا بیهوش بشم.

قربونت برم هاله جون.
شاید باورت نشه ولی عین این حرف رو در مورد جهاد پریروز عزیز دل بهم زد.خیلی برام عجیب بود.
مرسی از این که به فکرم هستی مهربون دوست داشتنی

بکنتم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:15 ب.ظ

فکر کن من زنتم همه چیتو به من بگو. درد دل کن باهام.

اگر بُکن من هستی پس چطور زنم میشی؟

هاله قدسی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:33 ب.ظ

آخه عزیز دل شما عزیز دل ما هم هست.

فدای تو بشم هاله قشنگم

سالومه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:42 ب.ظ

بهتر میشی ناراحت نباش هممون غم دارم تو این اوضاع

جی جی حدید خوشگل تره یا کندال جنر؟؟

بکنتم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:54 ب.ظ

هر جور حساب کنی پایتم.

اوکی.در بیار بخورم برات

جزر و مد پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:34 ب.ظ

خدا قوت تراویس. واقعا کار کردن تو گرما خیلی سخت تر میشه. بابای منم از فشار خستگی و گرما الان بی حال شده و کلی لیمو ترش و آب و این چیزا واسش گذاشتیم. ولی اینو بدون هم عزیز دل قدر زحمتت رو می دونه و هم من قدر دان پدرم هستم و خدا بهتون سلامتی بده.

مرسی جزر و مد عزیزم.
تو خیلی مهربونی گلم

آقای رعد پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

من متن رو میخونم میام هم دردی کنم
این کامنت ها رو که میخونم اصلاً حس و حالم می پره
ایشالا اوضاع بهتر بشه

خودم هم موندم تو کار خودم،عنوان پست،محتوای پست و کامنت ها بی ربط ترین هستن.
نوکرتم آقای رعد

متین پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:54 ب.ظ https://matinzandy.blogsky.com/

هر حرف و کلمه این پست میتونه با کمی تغییر و پس و پیش حال روز خیلی از آدمها این روزها باشه

بیا با هم گریه کنیم

نمیشه گریه نکنیم؟

رز جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:47 ب.ظ

حسی شبیه پنیک اتک که من همیشه دارمش لعنت

لعنت بهش.
دوستت دارم رز

بانوی کویر جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:53 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

وجودتون برقرار تراویس خان
سخت نگیرید ، همون درگیر فکر و خیال هستیم

دوستت دارم بانوی کویر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد