تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نه این که عاشقی حال خوشی نیست،فقط کاش بین این حس های مبهم،بفهمم چی عشق میشه

نمیدونم مشابه این پست رو نوشتم یا نه ولی توی این پست میخوام کراشهای ابدی ایرانی ها رو بگم.از خارجی هایی مثل جرج کلونی و اسکارلت جوهانسون و آلن دلون و سوفیا لورن که از ازل تا ابد کراش همه امت هستن چشم پوشی میکنم و فقط کراش العالمین ایرانی ها رو میگم.بعدا اگر دوست داشتین کراش های خارجی رو هم میگم.

این مردهای دامیننت باز و سلطه پذیر که عشق ابدیشون میدونید کیه؟نسرین مقانلو

خود بنده کمترین که کارت سوخت و شناسنامه و کارت ملی هم دارم کراش ابدی ام سرکار خانم سیماتیرانداز هست.

حالا اول مردها رو میگم با این توضیح که ممکنه بعضی هاشون الان نام و نشانی نداشته باشن ولی توی دوره خودشون کُشته مرده و خاطرخواه زیاد داشتن.

پارساپیروزفر،محمدرضافروتن،سیاوش طهمورث،هوتن شکیبا،امیرحسین آرمان،حسام منظور،بهرام رادان،ممدرضا گلزار،میلاد کی مرام،شهاب حسینی،مهدی پاکدل،امیرآقایی،حمیدگودرزی،حامد کمیلی،نیما نکیسا،رضا شاهرودی،امین حیایی،فرهاد مجیدی،ناصر حجازی،سعید معروف،مهردادمیناوند،فرزان دلجو،سعید کنگرانی،سیاوش شمس،آیدین نیکخواه بهرامی،خشایار الوند،مکابیز،مهدی هاشمی نسب،فرامرز قریبیان،فردین،بهروز وثوقی،پرزیدنت محمدخاتمی،حسن روشن،سهراب پاکزاد،خسرو شکیبایی،آقا تختی،محسن ابراهیم زاده،ابوالفضل پورعرب،امیر جدیدی

دیگه خسته شدم.اگه تو هم کراشی داری و توی این لیست نیست و همیشه یه گوشه از قلبت دوستش داری اسمش رو بگو و یواشکی یه بوس به محمد پورستار بده.

نظرات 18 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:48 ب.ظ

تو خودت کراشِ صغیر و کبیری مومن :))

نه خوشگلم.من کراش هیچ کس نیستم.
این تویی که صد تا خاطرخواه داری،یکیشون هم خود من

زهرا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:49 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

ممدرضا فروتن.
ولی نه سر و ریختش.
من عاااااشق صداش بودم!

منم همین طور.تیپش هم خوب بود.چشماش قشنگه.جنتلمنه

بانوی کویر جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:11 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

سیاوش طهمورث و فرامرز قریبیان در لیست کراش من هستند
بهزاد رحیم خانی، احسان امانی، ایرج نوذری

:)

ای شیطون،سن بالا پسندی و رو نکرده بودی

یک زن شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:01 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

جوان بودم و جاهل که فیلم عروس اکران شد.ابوالفضل پور عرب هم شد الگوی تمام عیار یک مردجذاب.دوره ش که تموم شد و اونایی که نوشتید ریختن تو مارکت سینما و تلویزیون،حالم از خودم بهم خورد که د آخه احمق این چی بود که پسندیده بودی.جدیدا هم متوجه حال و اوضاع وخیمش شدم و گفتم ببین آخر و عاقبت انسان چیه.
البته اعتراف میکنم که بشدت حالم از شخصیش بهم خورد بخاطر کاسه لیسی از حکومت وخود شیرینی برای حکومت.(دقیقا عین داریوش ارجمند)

و دوباره اعتراف میکنم که از شخصیت محمدرضا فروتن همیشه خوشم آمده.اصولا مردان دست نیافتنی و محکم،کم حرف و تودار و البته با سواد تخصصی در حیطه کاریشون بیشتر برام دیده میشن تا مردان لوده ای که همه جا ولو هستن و تو بغل زنان ها هم زیاد غش میکنن.
اما از یه اصل کلی پیروی میکنم.اونهم اینکه هیچچچچ انسانی برام بت نیست.هیچ کس.حتا پیامبران و امامان که جایگاهی ویژه و خاص دارن.از نظر من انسان انسانه و فقط باید به عملکرد کلی اونها اکتفا کرد.از انسان های متعالی فقط میشه آموخت.هرچند از انسان های دنی هم میشه آموخت،منتها با مهندسی معکوس.

کاش صادق بیاد بخونه.

صادق توی همه وبلاگ ها هست.
ابوالفضل پور عرب واقعا تو فیلم عروس خوشگل و نماد یه مرد کامل بود.ممد رضا فروتن هم خیلی جنتملمن هست.منم که مرد هستم دوسش دارم.
منم کسی رو بت نمیکنم،بعضی ها رو خیلی دوست دارم ولی نمیتونم بی چون و چرا دوستشون داشته باشم.
همیشه به ورزش و تندرستی عزیزم

قره بالا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:36 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

فقط از امیر جدیدی خوشم میومد که اونم انگار رنگین کمونیه دی:
البته پارساپیروزفر هم نمیشه از حق گذشت زیادی خوشگله

پارسا داداشمه

یک زن شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:02 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خوشحالم که شمام ورزشو شروع کردین.
تنتون سلامت

ممنون گل زیبا

Zahra شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:33 ق.ظ

پیمان معادی

خیلی کراش نیست

ناجو شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ق.ظ http://nachoo.blogsky.com

حاجی پارسا پیروزفر انقد خوبه که کراش آقایونم هست
سلیقه تو دوس دارم . سیما تیرانداز کراش ما هم هس

نوکرتم سلطان

رسوب شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:03 ق.ظ

جرویس پندلتون :))

اوه اوه
ددی ایشو

نادیا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:38 ق.ظ

شادمهر پس کجاست؟ شهرام حقیقت دوستو دوران نوجوانی خیلی طرفدارش بودم. کلا رو بازیگرای چشم رنگی خیلی از دخترا کراش دارن. یه مجریه برنامه دینی بود نجم الدین اون کراش دختر مذهبیا بود. پسره مهدی سلوکی هم زمان خودش آس بود

اوه،مهدی سلوکی رو یادم رفت.راست میگی

امید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:03 ق.ظ

صفر کشکولی را یادت رفت

خداییش اون کراش کسی نبوده

سحر شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:04 ق.ظ http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

خب بزار اعتراف کنم
من عاسق فوتبال بودم و علی کریمی و جواد کاظمیان کراشام بودن

دمت گرم

phil شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ق.ظ

حسن روشن چی میگه ستون :)))

اونم تو دوره خودش خوب بوده

آیدا سبزاندیش شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:37 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

شهاب حسینی و شادمهر عقیلی و حامد کمیلی و عنایت بخشی ( وقتی جوان بوده طرفدار زیاد داشته)

فدات

متین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:13 ب.ظ https://matinzandy.blogsky.com/

آل پاچینو یعنی یه جور عجیبی کراش بود برام

لئوناردو دی کاپریو جزو کراشهای من بود
جیسون مومئو هم بود

جمیع تناقضات بودند کراشهای من

از هموطن های عزیزمون هیچ کس چشمت رو نگرفته؟

متین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:19 ب.ظ https://matinzandy.blogsky.com/

راستی یادم رفت بگم هیچ وقت کراش ایرانی نداشتم ، به بعضیها احترام میگذاشتم و هر فیلمی باز ی میکردند یا کتابی ، موسیقی داشتند حتما حمایت میکردم ولی کراش اصلا و ابدا

یعنی الان به این موضوع فکر کردم چرا واقعا"؟؟؟؟؟؟

کلاست بالاست دیگه.

Neda شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:04 ب.ظ http://Ndflhm.blogsky.com

دوران نوجوانی روی وحید هاشمیان و پوریا پورسرخ کراش داشتم :)))
آرمان درویش هم جذابه به کراش ها اضافه ش کن

اصلا آرمان درویش رو نمیشناسم.
من ادم قدیمی هستم

مامان خانومی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:47 ق.ظ

احسان علیخانی هم کراش خیلی هاست . من خودم فقط شهاب حسینی رو دوست میدارم

قبول دارم بانو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد