تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تکبیرزن، لبیک‌گو، بنشین به رهوار مقصد دیار قدس، همپای جلودار ....

وامصیبتا،الله اکبر،مسلمانان به پا خیزید.

کمرم درد میکنه و نمیتونم ورزش کنم براتون.چی از این بدتر؟؟؟

نذر و نیاز بکنید و گریه کنید و استغفار،بلکه خدا کمرم رو خوب کرد تا دوباره واستون ورزش کنم.

امروز از صبح زود هم البته بیمارستان بودم.خیلی خسته شدم.

شما خوبین؟میبینم که دلتون برام تنگ نمیشه و منو فراموش کردین.

راستی برنامه تهران رو تونستم تا آخر تیر به تعویق بندازم.ولی آخرای تیر خودم چون کار دارم میام تهران.

دیگه چی؟هیچی.این ترانه علی حسی زاده به اسم عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده هم قشنگه،خوشم میاد ازش.

اگه تو هم اسیر کمر درد هستی و ازش بیزاری پس برو و کریم اکبری مبارکه رو ببوس.

نظرات 8 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

فراموش نکردیم

نوکرم

سید حمید حوائجی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ب.ظ http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام.

میشه گزینه‌ی لایک پست‌های وبلاگتو فعال کنی؟ چون من معمولاً کامنت نمی‌گذارم و پست‌های وبتو لایک می‌کنم. خیلی‌های دیگه مثل من هستند. البته اونایی هم که کامنت می‌ذارن، لایک هم می‌کنن.

موفق باشی.

سلام سید حمید حوائجی
لایک یه بار منفی یا بارمثبت کاذب ایجاد میکنه و باهاش موافق نیستم

شتر هوسباز سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:28 ب.ظ

من فراموشت نمی‌کنم، اصلا و ابدا.

مرسی

نسیم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:20 ق.ظ

مسکنی که گفتم و بخور پسر خوب
التهابش و کم میکنه
ورزش هم اصلا فعلا انجام نده , کمرت و داغون تر میکنه

خوب شده دیگه دردی ندارم
فدای تو بشم

نسیم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ق.ظ

خخخخ
کریم اکبری مبرکه رو سرچ کردم:)
خیلی خروووویییی

دوسش داری؟
مال خودت

هاله قدسی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:17 ب.ظ

تراویس جان دیدم که اشاره به بهبود کمر محترم کرده بودی
خوب پروردگار را شکر که خوب شدی
موقع ورزش به موقعیتی که کمرت در آن قرار گرفته فکر کن و اجازه نده که خم و راست شدن های ناگهانی و زاویه گرفتن های عجیب غریب ستون فقراتت را از امتداد طبیعی اش خارج کنه.
خلاصه که این کمر حالا حالاها باید کار کنه جناب تراویس
شاید هم میزان قر در آن بالا رفته بوده؟ بعضی ها قر در کمرشون فراوونه نمی دونند کجا بریزند.
خلاصه حتی موقع رقص هم مواظب ستون فقراتت باش.
زیاده عرضی نیست. مرحوم اکبری مبارکه را هم ماچ کردیم و به خداوند سپردیم
زت زیاد

هاله جون از مهربونی ات هر چی بگم کم گفته ام.
احتمالا همون قرهایی بودن که ریخته نمیشن باعق به وجود اومدن درد شدن.پند و اندرزها و نصایح ات رو با گوش جان گوش میدم.
بوس به صورت مهربان و زیبایت

گیل‌پیشی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:44 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

آقا ما استغفار کنیم، به کمردرد شما چه ارتباط داره؟ :D

ارتباط داره دیگه

آقای رعد چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:07 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

خوب نشدین هنوز؟

چرا شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد