تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

موثرترین راه برای کنار اومدن با درد اینه که در آغوش بگیریش، اینطوری هیچ قدرتی روت نداره.

فهمیدم که علت دردم حرکت کرانچ خوابیده و به پهلو بود.ولی خوب شد.

امروز هم یک ساعت شکم کار کردم،لامصب همه چربی هایی که نمیخوای آب میشه ،چربی های پهلو آب نمیشن،مثلا ورزش میکنی میبینی ای دل غافل ممه هات داره روز به روز کوچیک تر میشه و باسن ات تخت تر ولی این پهلوهای لعنتی آب نمیشه که نمیشه انگار شکمت تخت تر شدن تازه بزرگ تر هم نشون میدن.کمر دردم ولی خوب شده.ممنون از دعاهای خیر همتون.

مربای هویج دارم درست میکنم،یه اشتباهی کردم و نباید این کار رو میکردم به اندازه خیلی مختصری توش وانیل ریختم.حالا نمیدونم درست بشه چطور میشه.امیدوارم خرابش نکرده باشم.دستم رو هم با رنده بریدم و همین جوری داره خون میاد لامصب،خونش بند نمیاد.ولی خوب درده که مرد رو میسازه.

ورزش هر روزه و روزی یک ساعت باعث شده اون عادت سکس ادکت بودنم خیلی خیلی کمرنگ بشه،چند روز پیش که بیمارستان بودم یه زنی میلف طور مادرش رو اورده بود اونم واسه کارهای درمانی،بغل دستم نشست و سر صحبت رو باز کرد و مشخص بود که داره نخ میده،اگر سابق بود و تراویس کون لیس سابق بود،باور بفرمایید تو همون بیمارستان کاری میکردم که آبمو بیاره و شماره هم بهش میدادم.ولی واقعا هیچ کاری نکردم،خیلی معمولی رفتار کردم.اینا همش اثرات ورزش هست.خیلی خوشم اومد از کنترل نفس لوامه کس کش ام.

خلاصه که فعلا بیدارم تا مربای حویج درست بشه و بعد برم بخوابم.راستی هنوزم حسابم مسدوده.

اگه تو هم مثل من از ورزش نتیجه های خوبی توی زندگیت گرفتی پس یه بوس به کاظم هژیر آزاد بده.

نظرات 1 + ارسال نظر
هاله قدسی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:51 ب.ظ

نفس لوامه از اینی هم که گفتی بدتره لاکردار. باور کن لیاقتش بدتر از این چیزهاست. به خاطر من چهار تا کلفت دیگه هم بارش کن.
مواظب خودت باش.
ماچ به هر کی تو بگی غیر از بعضی ها.

گرفتمش تو مشتم و نمیزارم راه ناثواب بره،ولی با همه این ها من دوستت دارم هاله و شما باید اونایی که میگم ببوسین ولی من فقط تو رو میبوسم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد