تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهترین اشخاص کسانی هستند که اگر از آن‌ها تعریف کردید خجل شوند و اگر بد گفتید سکوت کنند.

وای وای وای،خدایا منو ببخش.دوباره برنامه "نبرد برای زندگی" رو از شبکه مستند دارم میبینم.هر وقت میبینم یه استرس بدی توی جونم میفته.آتش و هاله قدسی هر چی میخوان فحش بدن ولی همش میگم خدایا شکرت،خدایا شکرت واسه آب لوله کشی،گاز،تلفن،اینترنت،بیمه تامین اجتماعی،پمپ بنزین،بخاری،نونوایی،فقط خدا رو شکر میکنم.این دفعه دیگه حوصله عزیز دل سر رفت از حرفهام و گفت اگه توی اون شرایط هم باشی عادت میکنی،انسان به همه چیز عادت میکنه.خیلی هم الان اوضاعمون خوب نیست ولی عادت کردیم،توی موقعیت اینا هم باشی بازم عادت میکنی و مجبور شدم ساکت بشم.ولی واقعا خدایا شکرت که تو مملکتی هستم که آرامش و آسایش و بیمه و آب لوله کشی دارم،فقط این مهریه کیری اگه نبود تو این کشور بهشت بود به خدا،بهشت،فقط این مهریه ریده داخلش.

ترانه پست : Between the Bars  از Elliott Smith فقید.

تو هم اگه از متاهل هایی که از زندگی زناشوئی ناراضی هستن،از شوهر ناراضی هستن،از مادر شوهر ناراضی هستن ولی به جای یه بچه سه بچه میارن تا توی قرعه کشی ایران خودرو اسمشون راحت تر در بیاد ناراحتی و درکشون نمیکنی پس یه بوس به رقیه چهره آزاد بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
شومهان شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:30 ب.ظ

تراویس کدوم بهشت...؟
این بهشته وقتی منی که میخوام به شرایط اقتصادی نتونم به آرزوم برسم؟
این بهشته که اینجوری ۲ هفته س خواب به چشمم نیاد...؟

قربون چشمهات،چرا عزیزم؟

مینا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:37 ب.ظ

چرا باید ادم فهمیده ای عین شما بجای اینکه خودشو با چیزی ک میتونست باشه مقایسه کنه ،با حداقلها مقایسه میکنه !!!! الان تو این مملکت برق مدام قطعه !!ما زنها باید لچک تو این گرما بزور سرمون کنیم !! گرونی بیداد میکنه !! شما مستاجری!! اینهمه کار میکنی حداقلها رو نداری !!سفر خارج نمیتونی بری !!بقول خودت بیمه اغلب هزینه هات رو پوشش نمیده !!!برادر من سه ساله رفته کالیفرنیا خودش و زنش شاسی بلند دارن و خونه ٥٠٠ متری قسطی خریدن !!! بعد تو ایران با ٣٠ سال کار هم نمیتونی خونه بخری !!اخه واقعن چ جوری بین اینهمه زباله ،گل شقایق میبینی!!! خیلی دلمو شکستی تراویس

ببخشید عقل درستو حسابی ندارم.وقتی این برنامه رو میبینم میترسم.اگه توی قسمت جستجوی وبلاگ بنویسی : "نبرد برای زندگی"، میبینی که قبلا هم هر وقت این مستند رو دیدم واقعا ترسیدم.خیلی ترسناکه.دست خودم نیست.

هاله قدسی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ب.ظ

تراویس من که ناسزا نمی گم. من سعی می کنم بهت یادآوری کنم که برنامه های تلویزیونی هدفشون روشنگری نیست که بر عکس مرام اصلی شون تحمیقه. جوری واقعیت ساخته و پرداخته خودشون را به خورد تماشاچی می دهند که انگار پیامبر حقیقتن. قصد صدا و سیما در بهترین حالتش این هست که هم شاکر وضعیت موجود باشند. در صورتی که وضعیت موجود حتی با استانداردهای ایران دهه هشتاد هم قابل قیاس نیست. شاکر باش اما باورشون نکن.

بوس بهت هاله.
هاله دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد