تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فاز اندی بسته،حاجیت اینجا فقط گنگ میرقصه

حاجی ما برگشتیم

دیگه هم رفتنی نیستم،تراپیستم گفته باید افکارت رو بنویسی که سبک بشی،کی خودش رو بُکُنم خدا میدونه.

راستی ترانه save your tears از weekend خیلی قشنگه خصوصا اون ورژنش که با دختردافه اریانا گرانده خونده.

آدم بدکار، ملزم به دروغ‌گوئی است.

از زمانی که کرونا گرفتم یعنی از تیر ماه تا الان حالم خوب نشده و پست کووید سندروم دست از سرم برنمیداره و دچار عوارضی چون تب و تعریق و عفونت هایی شدم که ناشناخته هستن

عزیز دل حامله بود و بچه مون توی سه ماهگی مُرد،خیلی غصه خوردیم جفتمون.حیف بود.چقدر خوشحال بودیم به خاطرش،صدای قلبش رو ضبط کرده بودیم و هی گوش میدادیم و کیف میکردیم و می خندیدیم.ولی قسمت نبود،قلبش بدون هیچ دلیلی وایساد

دیگه مثل سابق نیستم و خیانت نمیکنم و دنبال دخترا و زن ها و پسرای خوشگل نیستم.مدتهاست که فقط زندگی ام رو میکنم،میرم سرکار،میام خونه،فیلم و سریال میبینم و استراحت میکنم.

هر از گاهی میرم تراپی،نیاز نیست به مشکل بربخورم بعد به فکرش بیفتم.هر از گاهی میرم حرف میزنم و بهم چیزای خوبی میگه تراپیست،زندگی و حالم بهتر شده.

مستاجری دارم که بعد از اتمام قراردادش از خونه بلند نمیشه و اجاره هم نمیده و میگه هر کاری میخوای بکن.توی این کشور مزخرف هر قانون احمقانه ای مثل مهریه و مصوبات ستاد کرونا و غیره درست میشه و تصویب میشه ضررش فقط به من میرسه.