تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنم زورق روی آبه

تو این برنامه صد ترانه برتر تاریخ موسیقی ایران،به نظر من حتما باید ترانه"دوموج سیاه"از گروهMinus1رو هم بزارن

سوالات عجیب و بدون جواب

همیشه واسم سواله که کی به کنسرت افشین میره؟کی از سیاوش صبا مجری من وتو خوشش میاد؟کی از فیلمهای پوریاپورسرخ خوشش میاد؟

دنیا جای عادلانه ای نیست

چرایکی مثل جاستین بیبرکه به ٢٠ سال هم نرسیده و هیچ هنر خاصی هم نداره باید سالی ٥٢میلیون دلار درآمد داشته باشه و یکی هم بعد عمری جون کندن نتونه یه مرغ بخره.یاد ترانه"فرق آدما"از emziper افتادم

تنهایم بگذار

ما نخوایم به مهمونی خدا دعوت بشیم،کی رو باید ببینیم؟

حماقت مدام

چه جالب و ابلهانه که هر پست من ٤بار کپی شده،چه مسخره شده زندگیم

شکوائیه

هر چیزی رو که تو گوگل میکنی،به صفحات تبلیغ میرسی،از داستان سکسی بگیر تا دانلود آلبوم گروه بیتلز،اعصابم خرد شد،هم از بیکاری و هم از این گوگل احمق

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم؟

در آستانه بازیهای المپیک،تمام شبکه های ورزشی رو گذاشتم دم دست که هیچ چیزی رو از دست ندم. ازعواقب بیکاری

قانون زندگی

تا اومدم از اطلاعات کامپیوتر،بک آپ بگیرم،هارد سوخت.تاعاشق دوست دخترم شدم ولم کرد،تاواسه یه کاری برنامه ریزی میکنم،زندگیم به گا میره،عجیبه این زندگی

شادی زایدالوصف

نمیدونم چرا ولی خوشم میاد واسم نظر بزارن،حالا فهمیدم چرا تو وبلاگها مینویسن:نظر یادتون نره

اوه خدای من،نکنه دارم به یه آدم عادی با دغدغه های احمقانه تبدیل میشم

جمهوری وادی

یه پیشنهاد،اگه از طرفدارای فیلمهای "ساشا بارون کوهن" هستین که باید بگم خوش به حالتون.آخرین فیلمش به نام "دیکتاتور" در حال اکران هست،اما نکته جالب در مورد این فیلم راه اندازی سایت و بخش فارسی برای اون هست که جالبه به نظرم،اینم آدرسش:


http://www.republicofwadiya.com/fa

اینم یه نقل قول جالب ازش:علاالدین موقعیت خود را در مورد ازدواج همجنسبازها تحکیم نمود- این ازدواج کماکان ممنوع است، ولی زنها میتوانند با هم معاشقه کنند به شرطی که در حضور خود علاالدین باشند.