تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تاریخ یک ملت مانند گلزاری است که مردمان هنرمند و حساس، گل‌های زیبای آن می‌باشند.

امروز حالم خوب بود از برکت دعای خیر شما و نفس حقتون.

خوابیدم تا ظهر،دو لقمه کره عسل خوردم و رفتم بیرون،کلی کار کردم ولی اسنپ تا آخر روز مسدودم کرد چون سه تا سفر رو لغو کردم.بعد اومدم خونه یه فیلم صحنه دار دیدم به اسم Chloe که زیبا و قشنگ بود.عموی عزیزم لیام نیسون توش بازی میکرد.

بعد ورزش شکم رفتم،شکم داره میره داخل،حس خوبی دارم.خلاصه همه چی خوبه.بد نیست زندگی.الانم با موهای خیس دارم پست میزارم.لامصب این ورزش چی داره که این قدر خوبه،آدم حس میکنه بهترینه.

شبکه ifilm داره فیلم "زن بدلی" رو نشون میده.خیلی قشنگه،رامبد جوان و ماهایا مطروسیان توش بازی میکنن،ترلان پروانه هم ۶ سالش هست و توی این فیلمه.قدیم خیلی فیلمهای قشنگی میساختن.

هاله قدسی جونم گلایه کرده بود که همش ما رو به عالم اموات حواله میدی،منم زنده ها رو دیگه میگم.حالا که تا اینجا رو خوندی یه بوس به قربان نجفی نمیدی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
masum جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:29 ق.ظ

کره عسل واقعا صبحونه لذیذ و پرکالری ایه
مشابه حس شما تو ورزش رو من از کره عسل اول صبح با نون بربری و چای شیرین دریافت میکنم.

پنیر لیقوان و بربری هم خوبه
تو معلومه صبحونه خوری

None جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:56 ق.ظ

سلام، لطفا اسم حرکات ورزش شکم رو میفرمایین؟ و چند ست

والا اسماشون رو نگاه نمیکنم.چند تا کلیپ ده دقیقه ای و نیم ساعته ورزش در منزل از یوتیوب دانلود کردم.
از کانال nobadaddiction و کانال eleni.fit دانلود کردم.
دیگه همین

هاله قدسی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:13 ق.ظ

قربان نجفی خوبه انگاری شیرازی هم هست.
خدا را شکر که خوب شدی.
قدیمی ها میگفتن قدیم ها خوب بود. اهالی چهل سال پیش هم خواهند گفت یادش به خیر قدیم ها اون وقت منظورشون هم می شه گلزار و فیلم هاش!

هاله جون عرض ارادت سلطان
مرسی از تو.
چه میدونم والا.کسی چه میدونه.بیا تا خیلی پیر نشدیم با هم دوست بشیم

بکنتم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ق.ظ

کمتر آدمی هست که ارزش والای تورو نبینه و نشناسه.

میخوای بُکنی داری مخم رو میزنی؟

بکنتم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:55 ب.ظ

دنیا زیر پاته تراویس. زیباتر از تو کیه؟

تیموتی شالامی
ریکی مارتین
عباس محبوب
تقی ظهوری
جرج کلونی

بانوی کویر جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:51 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد تراویس خان
مسافر هم با 3 بار لغو سفر مسدود میشه؟؟

قربان نجفی گفته یه غذایی من درآوردی بلده به اسم قیمه قربان :)

نه فکر نکنم برای مسافر صدق بکنه
چه بامزه گفتی
بخورمت

سحر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:46 ب.ظ http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

یادش بخیر زن بدلی
نسخه هالیوودی اش که قطعا دیدی

احتمالا دیده باشم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد