تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دری که به سوی زندگی باز می‌شود، به طرف انسان نمی‌آید، بلکه انسان باید به سوی آن برود.

یه چی دیگه بگم بازم قشار بقولن بعضی ها.

این اصطلاح فشار میقولی واقعا بی مزه و چیپ و تخمی هست ولی خوب افتاده تو دهنم و اذعان دارم که هر کس هم استفاده بکنه از این اصطلاح بسیار آدم تخمی و بیمزه ای هست از جمله خود بنده کمترین.بگذریم این نظر شخصی من هست و هر کس هم ناراحته از نظرم جمع کنه از ایران بره و فشار بقوله.

به نظر بنده حقیر که شناسنامه و گواهینامه و کارت سوخت و کارت ملی دارم،جمعیت انسانها خیلی خیلی خیلی داره بی رویه زیاد میشه.یه پامون رو گذاشتیم این ور کُره زمین یه پامون اون ور کُره و قشنگ ریدیم به سرتاسر این کره زیبا.کوه ها رو عنی کردیم،یخ ها و یخچال ها رو ذوب کردیم،جنگل ها رو نابود کردیم و خلاصه جایی در سرتاسر این گیتی پهناور نمونده که فرزندان ابوالبشر تِرمال نکرده باشن.

باید کل جمعیت هوموساپینس ها توی این کُره دویست،سیصد هزار تا باشه و بقیه کُره مال خر و گاو و گوزن و کرم خاکی و پروانه و فیل و خفاش و پلاتیپوس و سوسک سرگین غلتان و سایر جانداران باشه.چه خبره بیش از ۸ میلیارد داریم میلولیم تو همدیگه و کون هم میزاریم.

اگه تو هم از دست بیمه ها ناراحتی که چرا هزینه های درمان ناباروری رو نمیدن،پس یه بوس به حسین گیل بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا سبزاندیش یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:15 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

سرگین غلتون رو خوب اومدی!
تو تلوزیون تو راز بقا یک بار دیدم نشون میداد یک حشره سوسک مانند میومد پهن گاو و گوسفند رو هی جمع میکرد یک گوله بزرگگگگ درست میکرد هی میبرد جلو! با خودم گفتم جلل الخالق این با یک گرم کمتر وزن چطور همچین گلوله بزرگیو درست میکنه و میبره نمیدونم کجا!

کره زمین مال ایناست،نه مال ما

شتر هوسباز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

من هوسباز نبودم
ناراحتی از دنیا دیدم
برو پی کار خودت
بلایی دست خودم میدم
برو پی کار خودت
بلایی دست خودم میدم
طاقت شنیدن این حرفهات من ندارم
خداحافظ ای گلم جای دیگه قرار دارم
خداحافظ ای گلم جای دیگه قرار دارم

خیلی این ترانه رو دوست دارم

آیدا سبزاندیش یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

حس میکنم گل یا ماریجوانا مصرف میکنی

حیف که خیلی خوشگل و سکسی هستی.

قره بالا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:18 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

منم میگیم زیادیم، پس بچه دار نشیم دیگه

شما دوس دارید بچه ها زیاد بشن

خدایی بشر به هیچ دردی نمیخوره

ناچو دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ق.ظ http://nachoo.blogsky.com

این تفکرو یکی از بچه های بلاگرم داشت . میگفت کل جمعیت جهان باید ۱۰۰ میلیون میبود نه ۹ میلیارد .. و بررسی کرده بود که این زیاد شدن جمعیت و پیشرفت علم و اختراع دارو چه بلاایی سر بشریت اورده. ریده تو ژنش و آدمای تخمی زیاد شدن
اون زمان مخالف بودم باهاش ولی الان باهاتون موافقم.
ولی از طرفی اگ جمعیت جهان بشه ۱۰۰ میلیون خیلی از دخترا و پسرای سکسی دیگه نیستن ...
حیوونای دیگه سلطه گری قد ما ادما ندارن و ما ویروس های کره زمینیم
اون بلاگر پیش بینی کرده بود که هند بزودی رتبه یک جمعیت جهان میشه و یه جمله نژاد پرستانه ام گفته بود که ای کاش نادرشاه همه هندی هارو میکشت یه دونه ام باقی نمیموند چون یه تنه فقط بلدن بزان و بریینن تو کره زمین
میخام بگم تنها نیستی و واقعا جمعیت جهان الکی زیاده

حرفات منطقی و درسته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد