تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در آن زمان که این کالبد خاکی را به دور انداخته باشیم، در آن خوابِ مرگ، شاید رویاهای ناگواری ببینیم

دیشب در راستای علاقه ام به سینمای دهه ۹۰ نشستم و فیلم "هملت" از شوهر عمه عزیزم مل گیبسون رو دیدم.فیلم قشنگی بود،یه جاهاییش  احساس میکردم به مادرش نظر داره،الله اعلم.وسطای فیلم که نه تقریبا اولای فیلم که هوراشیو به خواهرش افلیا میگه از هملت پرهیز کن و حرفهاش رو جدی نگیر و هملت رفت رو پشت بوم و روح پدرش رو دید و بعدش زد تو فاز کس خل مشنگ بازی دیگه خوابم‌ گرفت.بعد رفتم بخوابم،چه جانکاه شبی رو پشت سر گذاشتم،نمیدونم اثر فیلم هملت بود یا بازی Call of duty تا خود صبح بیدار بودم ولی خواب میدیدم،خواب میدیدم که دو نفر اومدن توی خونه ام دزدی،من اسلحه داشتم و دوتاشون رو کشتم و انداختم توی کیسه حمل جنازه و برم خارج شهر خاک کردم و این دو تا وصل بودن به یه نهاد قدرتمند و اونا متوجه جنایت من شده بودن و زنم رو میخواستن به تلافی این کار بکشن و من در صدد توضیح بودم که مقصر نیستم و هر چه سریع تر باید شیراز رو ترک کنیم و بریم یه شهر دیگه ولی حرفم رو باور نمیکرد زنم،اینا رو مستمر و پشت سر هم ندیدم،بلکه تب آلود بودم و هی بیدار میشدم و انگار داره واقعا اتفاق میفته و قسمت های طولانی از شب انگار که اومدن بالاسرم و قدرت برخاستن و مبارزه نداشتم و تلاش بی حدی برای بلند شدن میکردم و یهو از جا میپریدم و خلاصه داستانی بود واسه خودش.دم صبح وقتی هنوز هوا گرگ و میش بود و قبل از جیک جیک گنجشکها و و بعد از اون هنگامی که اولین بارقه های نور خورشید به دورن اتاق تابیده شد تونستم کمی هشیاری خودم رو به دست بیارم و از این حداقل توانایی استفاده کردم و بازی call of duty رو پاک کردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:27 ب.ظ

من تو خوابت نبودم ؟
چون تو دیشب تو خواب من بودی :))

قربونت برم عزیزم
تو همیشه توی یاد من هستی

Nahid پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام. ایشالا که الان بهترین. من عاااشق بازی مل گیبسونم.

خوبم نفس

شتر هوسباز پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 05:26 ب.ظ

کردن یا نکردن،
مسئله این است.

لیلا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام. اسم برادر افیلیا، لایرتیس هست. هوراشیو دوست هملت بود.

آفرین بهت.کاملا درست فرمودی،خودم هم امروز ظهر که ادامه فیلم رو دیدم متوجه گافی که دادم شدم،اما فکر کردم که کی میاد اینجا رو میخونه و کی اصلا واسش مهم هست برادر افلیای محزون کی بود.
به هر حال مرسی از حُسن توجهتون لیلای عزیز،به خودم میبالم که خواننده های فهیمی چون شما دارم.کاش وبلاگ داشتین.

مینا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ب.ظ

چرا نگفتید ب کی بوس بدیم ؟ من ب شوق خوندن اون میام اینجا!!! اول ی بوس ب خانم ف بدیم ناراحت نشه !! بعد شما بگید ب کی بوس بدیم

فدات عزیزم.توی پست جدید میگم

بانوی کویر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:13 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

خواب رویای فراموشی هاست
خواب را دریابم ،
که در آن دولت ِ خاموشی هاست

چقدر این رنگ سبز نوار بالا و تیترها قشنگه
ممنون تراویس خان

فدای تو بشم عزیزم.چقدر تو خوش سلیقه ای نفس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد