تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حالا که اینترنت قطعه واقعا موندم چی کار بکنم

عنوان ندارم چون اینترنت نداریم و نمیشه

محرومیت اول:دوست دارم ترانه major tom از دیوید بویی رو گوش بدم ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت دوم:میخوام بدونم انسانهایی که بدنشون ارتقا یافته میشه و بعضی از اعضاشون ربات میشه اصطلاحش چی میشه ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت سوم:عزیز دل میخواد بره توی سایت medscape و در مورد داروهایی که میده به مریض ها اطلاعات بگیره ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت چهارم:مادرم میخواد با برادرش توی خارج حرف بزنه و کمی از بار دلتنگی جفتشون کاسته بشه ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت پنجم:خونه ام رو میخوام بدم به مستاجر و میخوام لوکیشین رو بفرستم واسه بازدیدکنندگان ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت ششم:میخواستم یه تبر بخرم از یه پیج توی اینستاگرام ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

اینا چیزایی هست که خودم دارم تجربشون میکنم،خدا میدونه چقدر مشکل دیگه در زمینه پزشکی و تجارت و حتی زندگی روزمره از نبود اینترنت به وجود اومده.

بیشتر زن ها و دخترهایی که باهاشون دوست بودم ته چهره منو شبیه موش و سنجاب و خرگوش دیدن.مموشی بودم واسه همشون.نمیدونم چرا؟