تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حالا که اینترنت قطعه واقعا موندم چی کار بکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:01 ب.ظ

برا همین زنگ زدی؟

شن های ساحل جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:43 ق.ظ

طاقت بیار قراره تا شنبه باشه!

خو باشه خوشگله.ولی خیلی خوشم اومد واسه هر چی یه جوابی داری

شن های ساحل جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:18 ق.ظ

آقا شما بی خیال صفت ها شو ادم معذب میشه دو کلمه نمیشه نظر گذاشت!ترجیح میدادی نگم درست میشه؟!نه آشنا نیستم
ولی تصورش راحته اگه آشنا بودیم یه جنگ جهانی سر نوع برخوردت داشتیم خخخخخ

باشه خوشگله

ه دو چشم جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 07:39 ب.ظ

این قطعی اینترنت باعث شد من وبلاگ شما رو تقریبا شخم بزنم ..راستش چند سال بود اینجوری وبلاگ نخونده بودم
خیلی خوبه که با خودتون انقد رو بازی می کنین .. هرچند یه بعدایی از شخصیتتون برای من خیلی ترسناک بود

کدوم بعد شخصیتم؟

ه دو چشم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:34 ب.ظ

بعد خیانتکارتون !

نفهمیدم منظورت رو

آویشن شنبه 9 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 04:27 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

این مدت من کلی از وبلاگ های جدیدی که پیدا کردم و شخم زدم تقریبا ، یعنی از پست های قدیمی تا به امروزشون و خوندم. تنها نکته این قطع شدن اینترنت جهانی همین بود که همه برگشتیم به وبلاگ

ها والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد