تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به نظر می‌رسد که من با تیری در قلب زاده شده‌ام، تیری که تحمل فشار آن در قلب، دردناک است و خارج کردنش کشنده…

امروز ناهار ماهی لاپلویی به روش مادرم درست کردم.با این که چند وقتی هست از مادرم متنفر شدم ولی همیشه در آشپزی سعی میکنم جا پای اون بزارم.منو آدم حساب نمیکنه،واسه همین کونم میسوزه.من مرد خوب و قابل احترام و زحمتکشی هستم ولی اصلا منو داخل آدم حساب نمیکنه و کاری به کارم نداره.بگذریم روشش هم سبزی و سیر و تمر هندی و این صحبتها بود.خوشمزه شد،جای دوستان خالی.

دیروز اومدم دوباره ادامه فیلم هملت رو ببینم ولی بازم خوابم‌گرفت،تا اونجایی دیدم که هملت با شمشیر بابای افلیا رو از پشت پرده میکشه و بعد افیلیا کس خل میشه و عموی هملت هم اون رو میفرسته انگلستان،بعد خوابم گرفت.

ولی دیشب یه فیلم دهه نودی دیگه دیدم به اسم french kiss که خاله مامانم meg ryan زیبا توش بازی میکرد و پسرعموی بابام ژان رنوی افسانه ای هم توش یه نقش افتخاری داشت.فیلم قشنگی بود ولی من دوستش نداشتم.ولی خوب قابل احترام بود.اصلا به نظر من به جز بعضی از فیلمهای اروپایی و بعضی از فیلمهای ایرانی تقریبا هر فیلمی که ساخته میشه ارزش دیدن رو داره و براش زحمت کشیدن و قابل احترام هست و باید ازش به خوبی یاد کرد.

میخواستم امروز که جمعه هست و بیکار توی خونه نشستین سرتون رو به درد بیارم و منبر مبسوطی من باب بحث پیرشدن جمعیت و لزوم فرزندآوری و آینده دیستوپیایی مملکت برم ولی خوب ماهی خوردم و سردیم شده و شما هم که بچه نمیارین.پس دیگه حرفی نمیزنم.

از این به بعد توی هر پست نه تنها بوس میفرستیم واسه یه نفر بلکه یه ترانه هم معرفی میکنم که دوسش دارم و دیگر این که معلومه فمینیست واقعی نیستین چون همه بوس ها واسه مردها بود و هیچ کدومتون معترض نشدین،پس از این به بعد برای برقراری برابری جنسیتی بوس به خانمها هم میفرستیم.femen power.

ترانه پست:مغلوب،از مهدی یراحی

تو هم اگه مثل من فکر میکنی کشور رو به پیری هست و فقط چهار پنج سال فرصت داریم تا جلوی فاجعه رو بگیریم با فرزندآوری پس یه بوس به لوریک میناسیان بده.

نظرات 15 + ارسال نظر
اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:35 ب.ظ

دیروز روز پر استرس و سختی بود برامون.

کونت گذاشتن؟؟

قره بالا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 05:18 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

نوش جان

فدات بشم

اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:19 ب.ظ

کون عمه ات گذاشتن. عن زاده.

بیا سرش رو بخور.

اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:40 ب.ظ

فشار میقولی؟ چندش.

سرش رو بخور

اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:50 ب.ظ

کونت گذاشتم اینقدر ازم دلخوری؟

سرش رو بخور

اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:07 ب.ظ

سرش تو کون ننته دربیار خودت بخور گشنه نمونی.

سرش را با میل بخور

اشتر جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:22 ب.ظ

با میلم میتونی بخوری. بی شخصیت.

سرش رو خوردی؟

phil جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:12 ب.ظ

بابا کسخلیم مگه خیلی جای مناسبیه ایران برای زندگی نگرانی زوال جمعیتیش رو هم بخوریم. بزار با همین نسل ما پرونده بسته شه بره کلا، ایران بمونه برا یسری یوزپلنگ و آهو و اینا. منم حقیقتا بعد مرگ خودم به تخمم نیست چه اتفاقی برای دنیا میفته، با مرگ من همه چی تموم میشه.

سلطان من دغدغه مند هستم

Nahid جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:18 ب.ظ

نوش جان. دستور کاملشو میشه بذارین لطفا.
از مک رایان فیلم شهر فرشتگان با همراهی نیکلاس کیج، عااالیه.

حتما ناهید جون قشنگم.
این فیلم رو هم باید ببینم

مولین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام چیزی که ایرانیها توش مهارت دارن زاییدنه شما غصه نخور. چه عیبی داره برسیم به ۱۰میلیون زمان صفویه .امیدوارم جمعیت کم بشه .منابع طبیعی ایران دیگه نمیتونه پذیرای این جمعیت باشه.اگرم ایرانیها کم بزان برادران وخواهران افغان جبران میکنن.

همه باید بزان

مولین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ق.ظ

من نمیدونم شما مردا چی از جون ما زنا میخواین؟ هرمردی بچه میخواد زحمت بکشه خودش حامله بشه خودشم بزاد.
یه وقت کسی فریب نخوره بزاد بچه مساویست با غصه جوش پریشانی بدبختی ناآرامی .البته دراین سرزمین رفتین آلمان فوری بزایین

ما چطور حامله بشیم؟تو بیا منو حامله بکن.
این چه حرکت زشتی هست شما متاهل ها و بچه دارها هی انرژی منفی به مجردا میدین،اگه این قدر تاهل و بچه داری بده طلاق بگیر بچه هات رو هم بزار پرورشگاه.

نسیم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:15 ب.ظ

نوش جونت
پلو ماهی به روش مامان پز
بیخیال فرزند آوری بابا
خیلی مملکت آباد و پیشرفته ای داریم

مرسی نسیم قشنگم.فدای تو
بچه خوبه،نی نی کوچولو دوست دارم

مولین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:29 ب.ظ

من نگفتم تاهل بده درمورد داشتن فرزند در ایران گفتم .آخه بچه به دنیابیاد وتوخوب تربیتش کنی ولی توجامعه به خاطر انواع تبعیضها نتونه به هدفش برسه ،اضطراب کنکوررو تحمل کنه ، خودتو بکشی کلاس خوب پیداکنی . ۱۲ سال تو محیط مدارس زجربکشه ، بی تفریح بدون اینکه بفهمه جوونی ونوجوونی چیه تمام وقتش دردلهره کنکور بگذره وانواع واقسام مشکلات دیگه
گناه دارن به خدا بچه ها .گاهی آدم خودشو مقصر میدونه وپیش خودش میگه من این بچه هارا به دنیا آوردم که اینهمه زجر این دنیا رو بکشن آخه چرا؟ میدونی هربار که یه خواستگار برا دخترت زنگ میزنه چه استرسی باید کشید؟ خیلی سخته ،به هرحال تحمل آدمام فرق میکنه. ولی گاهی منو شوهرم به هم میگیم کاش بچه نمی آوردیم ، ولی میدونم ناشکریه، شایدم من خیلی رو بچه ها حساسم ولی تواین دوره زمونه واقعا دلم به حال بچه های خودم خیلی میسوزه

تو ناشکری.

بانوی کویر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:10 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

به به ماهی با حشو
نوش جان

قربون محبتت

ژوان شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:15 ب.ظ

تراویس عنوان پستت از چه کتابیه ؟

دلتنگی های پنهان از جبران خلیل جبران

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد