تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دانستن بدون خواستن هرگز توانستن به بار نمی‌آورد.

دوستان خوبم یه سوال دارم.

این ساعت های دیجیتال چطور کالری مصرف شده رو نشون میده؟شما یک برنامه ای تعیین میکنید و اون براساس زمان میگه چند کالری مصرف کردین یا واقعا با بدن ارتباط داره؟نحوه محاسبه کالری های مصرف شده این ساعت ها رو نمیفهمم چون نداشتم و این که واقعا این ساعت ها به درد میخورن؟

نظرات 6 + ارسال نظر
جزر و مد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:01 ب.ظ

تراویس من از خواهرم سوال کردم میگه می بند هفت شیائومی داشته خوبه تو قیمت مناسبا، کالری مصرفی رو نشون میده و هم می تونی زمان بدی و هم ندی، صد و بیست حالت ورزشی رو هم پشتیبانی میکنه. اپل واچ هم تو قیمت بالاها خوبه

مرسی جزر و مد عزیزم که پرسیدی
یعنی باید برنامه بهش بدی؟

قره بالا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:15 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ندارم والا
نمیدونم
فکر کنم قدم ها رو میشمره، سرعتش رو حساب میکنه، ضربان قلب رو چک میکنه و با اینجور چیزا کالری رو تعیین میکنه
(حالا انگار مجبورم درمورد چیزی که هیچی نمیدونم راجع بهش حرف بزنم)

تاج سری.ایشالا حالت همیشه خوب باشه

زهرا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:05 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

این که در چه حد کاربردی و به درد بخور باشه رو بستگی به هر آدمی داره.
من دارم. هدیه ی خواهرهام هست.
اول که یه اپلیکیشن اون ساعت رو باید نصب کنی.
بعدم اینکه قد و وزن و سن و جنسیت و سوالهایی از این دست رو میپرسه. در واقع شما اطلاعات بدن خودت رو وارد میکنی و بعد اوشون براساس توده ی بدنی و ضربان قلب و دمای بدن و تعداد قدم هایی که برمیداری و ... میزان کالری مصرفی رو محاسبه میکنه.
یه سری پیش فرض های روزانه هم داره.
مثلا واسه من ۸ هزار قدم پیش فرض روزانه داشته از اول (منم تغییرش ندادم و معمولا هم‌نمیرسم بهش:))) )
نیم ساعت فعالیت ورزشی روزانه پیش فرض داره.
ضمن اینکه یه سری آپشن ها هم خودت تعریف میکنی. مثلا واسه من گزینه هایی واسه پیاده روی تو فضای بسته یا باز داره. دویدن، ورزش های هوازی، ...
اینا رو هم میتونی شروع هر فعالیت روشن کنی و برات مدت ورزش و میزان کالری مصرفی رو حساب میکنه.
و البته که تمام اینا حدودی هستن و خیلی دقیق نیستن :)

دست گلت درد نکنه بانوی زیبا.
ممنونم ازت

یک زن شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:35 ب.ظ

با توجه به اطلاعاتی که از خودت بهش میدی، سن و وزن، و با توجه به ضربان قلبت حین یک فعالیت ورزشی خاص و مدت زمان اون فعالیت، کالری رو حساب میکنه.
مثلا اگه یه پیاده روی داشته باشی که ضربان قلبت به اندازه کافی بالا نره، برات هیچ فعالیت مفیدی حساب نمیکنه، ولی اگه مثلا متوسط ضربان قلبت رو بالای 140 ببری، به ازا بیست دقیقه فعالیت، چهل دقیقه مثلا فعالیت مفید برات ثبت میکنه.
کلا برای زندگی سالم و فعالیت داشتن، انگیزه ی خوبی به آدم میدن

آهان.الان متوجه شدم چی به چیه.خوشم اومد.حتما منم میخرم

جزر و مد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:53 ب.ظ

تراویس اینجوریه که مثلا شما امروز تصمیم داری ایروبیک کار کنی، برنامه ی ایروبیک رو انتخاب می کنی از ساعت و ورزش رو شروع میکنی و اون کالری، ضربان و تنفس و این چیزا رو ثبت میکنه، فردا بدن سازی می خوای خب اونو انتخاب میکنی، یه وقتی هست که ترکیبی از ورزش مثل بدن سازی، ایرو بیک و غیره کار میکنی گزینه ی free رو انتخاب میکنی.(اگه منظور سوالت رو درست فهمیده باشم طرز کارش اینطوریه)

کاملا متوجه منظورت شدم.
مرسی ازت جزر و مد عزیز و دوست داشتنی و مهربونم

بانوی کویر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:07 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

چه پست خوبی
ممنون از کامنت های خوب رفقا

خوبی از خودته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد