تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شیرازی ها دلتنگی نکنید،دارم برمیگردم.

این مجتمع مهروماه نزدیک قم هست چه جای تمیزی هست،چه غذاخوری خوبی داشت،مستراح هاش هم تمیز و خنک و قشنگ و خوشبو،دلم میخواست اونجا بخوابم یه کم.

این ترانه رو به قبلمو،قشنگه خوشم میاد.

پانوشت: هاله قدسی جونم یه جوری کامنت میزاری که بابای منم جرات تایید کردنش رو نداره.

پانوشت:کونم دوباره درد گرفته.

پانوشت ۳:به همه شما توی این مسیر دارم فکر میکنم.

پانوشت۴:دارم فکر میکنم آدم اگه طلا بخره تو یک سال بیشتر سود کرده یا یه موتور بخره یا ماشین بخره؟

پانوشت۵:میگم میشه همین جوری بری صرافی و دلار بخری یا باید حتما دلیل و بلیط داشته باشی؟

پانوشت نهایی:خدا رو شکر رسیدیم شهر خومون.مرده منم تهران خاک نکنید.قربون شیراز خومون.

نظرات 8 + ارسال نظر
هاله قدسی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:09 ب.ظ

تراویس جانم
من برای خودت می نویسم.
اصل این هست که می خوانی و با سعه صدر نظرات مخالف را می پذیری.
همین جوری یک ندا بده که خوانده ای، من راضی می شم. اذیتت هم نمی کنم. ادا اطوار های من را به بزرگی خودت ببخش.

هاله جون تو تنهایی های خودم یه چیزی منو سمت تو میکشونه.تا خبری از تو میشه همه چی خوب میشه.
دوستت دارم.همین.

ندا جمعه 16 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام اینا رو از بابام پرسیدم برای تو
ملک و املاک و ماشین بیشتر سود میدن تا طلا و دلار چون حکومت معمولا" دستوری میتونه قیمت طلا و دلار و کتترل کنه و کم و زیادش کنه ولی کف بازار رو نه بازار دست دلال و بازاریا هست کلا" هرچی تو بازار بخری ضرر نکردی نسبت به تورم و تقاضای جنس ارزش پولت حفظ میشه ولی طلا تو بلند مدت بهت سود میده مثلا" ممکنه تو یه سال ارزشش همونی باشه که خریدی ولی مثلا" یهویی تو دو سه ماه میشه دو برابر مثل پارسال زمستون در کل اگه بخوایی طلا و دلار بخری نباید بفکر یه سال دوسال سود باشی باید بخری کمکم بخری بزاری روش زیادش کنی بعد مثلا" پنج شش سال دیگه میبینی کلیا شده ارزش پولتم حفظ شده
فکر میکنم هر شخصی تا یه میزان خاصی میتونه دلار بخره با کد ملیش چون دلار ندارن اینا سکه هم از یه تعدادی مشمول مالیات میشی و داغت میکنن
بوس به کی؟

والا تا آخرش خوندم و میتونم بگم بوس به بابات.
شاید باورت نشه ولی پاسخ سوالاتم رو کاملا دادی و دیگه هیچ سوالی ندارم.
قربون محبتت ندا جون قشنگ

هاله قدسی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:36 ب.ظ

تراویس طلای آب شده بخر. هم حجمش کمه هم به صرفه است. بهای سکه چند سالی است که به طور کاذب بالا است یا همون به اصطلاح حباب قیمت داره. دلار هم که به سختی گیر میاد. بیشتر کسانی که من می شناسم به خرید طلای شمش رو آورده اند. یک شمش سی گرمی طول یک بند انگشت کوچک را داره و ضخامتش هم کمی از ضخامت کبریت بیشتره. اگر از آدم مطمئن بخری برات عیارسنجی می کنند و شناسه وزن و عیار می دهند. فروشش هم آسونه.
مسکن هم خوبه اما یک دفعه باید پول بسیار زیادی را از گردش اقتصادی خارج کنی. کمترین و کوچکترین خانه در محلات متوسط تهران چیزی حدود دو میلیارد تومان در میاد. البته اطلاعات معاملات ملکی من به درد هیچ کس نمی خوره. از طلا بهتر سر در میارم.

هاله جونم طلای خیلی ازت ممنونم گل قشنگ که کامنت دادی
طلای آب شده دیگه انگشتر و گردنبند و اینا محسوب نمیشه؟چه جوری هست؟

هاله قدسی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ب.ظ

نه دیگه بعد از اینکه طلاهای زینتی یا خرده ریزهای طلاسازی ها را اب کردند و در قالب ریختند، فقط شکل هندسی قالب را به خودش می گیره. عیارش را سعی می کنند هجده نگه دارند. همان که می دونی عیار سکه بیست یا بیست و دو است. بسته به جایی که این کار را کرده شکل و ابعاد می توانه متفاوت باشه. مزدی که بابت آب کردن طلا و تبدیلش به شمش می گیرند از مزد ساخت کمتره. البته مالیات فروش/خرید طلا هست. ولی مجموعا به صرفه تر از خرید طلای زینتی است. نگهداری اش هم راحته. بعضی ها انلاین طلای اب شده می خرند و معامله می کنند. هیچ وقت هم طلای واقعی را تحویل نمی گیرند، اما این کار ریسکش بالا است. بهتره آدم طلا را تحویل بگیره.

کلی جواب نوشتم واست ولی تایید نشده.
گریه

قره بالا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:12 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به سلامتی
خدا رو شکر

فدای تو

نسیم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:40 ق.ظ

خوش برگشتی به شهرت
بعضی از صرافیا بدون بلیط به راحتی دلار میفروشن

مرسی عزیزم

bahar یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:59 ب.ظ http://man0baharam.blogsky.com

صحبت دوستان رو خونوم کاملا درسته
بستگی به میزان پولی داره که میخاید سرمایه گذاری کنید و اینکه اون مبلغ پول رو در چه بازه رمانی نیاز دارید نقدش کنید

اگر حجم پولتون کم هست پیشنهاد من خرید طلا و دلار تا قبل از ۶ ماهه دوم سال هست
طلا بهتره ابشده بخرید دلار هم اگر بخاهید میتونید ثبت نام کنید و یک عددی رو روی کارت ملی خودتون و خانومتون بگیرید با یک مبلغ پاین تر از بازار
و اگر اون مقدار رو نخاستید بازار ازاد میتونید هرچقدر خاستین با قیمت روز بخرید.

طلای ابشده را لطفا از بازار و مغازه مطمین بخرید پیشنهاد میشه بالای مبلغ ۵۰ میلیون بخرید و حتما حتما یک بچ کد یا انگ داره باید روش هک شده باشه و تو فاکتورتون هم باید اون رو بنویسند.
در غیر اینطورت رب سکه بخرید

اگر پولتون بیشتر ازین حرفاس حتتتتما زمین یا خونه بخرید که در اخر امسال و سال اینده رشدش خیلی زیاده

بهار این قضیه دلار رو نمیدونستم.مرسی فدای تو بشم عزیزم

bahar یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ب.ظ http://man0baharam.blogsky.com

خواهش فقط نیاز به ثبت نام داره و روندش رو از تو نت ببین حتما

حتما گل زیبا.
بازم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد