تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خیلی از توله‌های تصادفی، پایان خوشی داشتند و آدم قابلی شده‌اند

نمیدونم چرا من با هر کس سکس میکنم،اصرار داره انگشتش رو بکنه توی کونم.نمیفهمم والا این چه کاریه دیگه.

تولدم مبارک

سلام

امروز تولدم هست.هیچ کس جز عزیز دل تولدم رو تبریک نگفت.

صدای ناله ساز درمون روحمه

این قدر این صدای سیاوش شمس و ترانه"صحنه" رو دوست دارم که حد و حساب نداره.ترانه های فردی مرکوری رو هم خیلی دوست دارم.

یادم میاد یه بنده خدایی بود وبلاگ داشت و هر بار که جق میزد میومد توی وبلاگش مینوشت باز خطا کردم،هر روزم پست میزاشت،خلاصه این که تمام پستهاش این بود که خطا کردم.نمیدونم چی شد یادش افتادم.عذاب وجدان شدیدی داشت.منم دوره نوجوونیم سر این مسئله خیلی عذاب وجدان داشتم،فکر میکردم گناه هست و از این صحبتها.

«آدم هر چه‌قدر هم بدبخت شود باز هم دنبال بدبختی می‌گردد

زِرِ اول:نمیدونم چرا تازگی ها اینقدر به ترانه های گروه Queen  علاقه مند شدم.

زِرِ دوم: سریال بازی تاج و تخت رو دیدم.سریال بریکینگ بد رو دیدم.سریال ریک& مورتی رو هم دیدم.همشون خیلی خوب بودن

زِرِ سوم:دوست دارم مهاجرت بکنم.

زِرِ چهارم:مشکلات اقتصادی و بی پولی و قرض هام به اندازه کوه فوجی یاما داره میشه ولی خوب مهم نیست.بدنم سالم هست و کار دارم.نرم نرمک قرض ها رو میدم.کمی طاقت داشته باشم قرص ویاگرای زمان کار خودش رو میکنه و با کیر شق شده کس مشکلات زندگی رو پاره میکنم.

زِرِ پنجم:چرا نمیایین توی گروه عضو بشین؟؟

اهان یادم رفت بگم،تعداد بازدیدکنندهای وبلاگ از ۵۰۰ هزار نفر گذشت؟خوب میدونم میگین به تخمتون.