تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بوس بوس هزار تا

چی از توی خونه داری و کارها و اموری که مربوط به خونه داری هست رو من دوست ندارم؟؟الان میگم،ولی هر کدوم هم پیش بیاد دعوا و غر نمیزنم مثل خیلی ازمردها،بلکه خودم درستش میکنم.یه مرد گِی طوری sam smith طوری درون خودم دارم که مهربونه.حالا گوز گوز کافیه و میگم چی دوست ندارم.

دوست ندارم کف حموم و توالت خیس باشه،باید همیشه محیط توالت و حموم خشک باشه،در حموم و توالت رو همیشه باز میزارم،دمپایی ها هم همیشه تکیه داده به دیوار و رو به بالا که توشون خیس نباشه،حموم و توالت گرم هم دوست دارم،حمومی که شوفاژ داشته باشه.روشن و پر نور هم باشه.آشپزخونه هایی که در طی بیست سال اخیر دارن میسازن رو دوست ندارم،دوست دارم آشزخونه مثل یه اتاق شبیه بقیه اتاق ها باشه و دید نداشته باشه،مثل خونه های قدیمی،نه این که الان جزیره میسازن و آشپزخونه وسط سالن هست،به نظرم آشپزخونه باید پنهان از دید باشه.دیگه چی؟یه تلویزیون کوچیک توی اتاق خواب  دوست دارم.حوله خیلی دوست دارم،حوله های کوچیک،بزرگ،هفت تا هشت تا حوله تمیز و لوله شده همیشه توی توالت هست،حوله های قشنگ.عود دوست دارم،عود روشن کنم توی همه جای خونه،صندل هم خوبه.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آخ
گفتی دستشویی خیس و کردی کبابم!
ما از وقتی پسرجان یاد گرفته خودش کارهاش رو راه بندازه، یعنی تو دستشویی میره تا بیاد بیرون از کف تا سقف دستشویی رو آب میکشه :((

تفریح میکنه دیگه

هاله قدسی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ

راستش پارتنر ما هم از حمام خیس بدش میاد. انقدر بدش میاد که دوازده میلیون داد و برای دوش حمام کابین گرفت، خوشگله اما من دیگه نمی توانم آب بازی کنم.
خوب شد برگشتی شیراز. تا آخر هفته تهران قراره جهنم بشه، نه این که تا حالا بهشت بوده و ما ناشکری می کردیم.

هاله جون مراقب باش.بیرون نری گرما زده بشی.
پارتنر خوش سلیقه ای داری نه به جهت کابین حمام ، بلکه از بهر زنی که عشقش رو کابینش کرده است

قره بالا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:06 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

متنفرم از اینکه در حموم و دستشویی باز باشه
ولی با اون آشپزخونه تا حدودی موافقم
اونم بخاطر آدمای فضوله

بوس
بوس

رضوان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:04 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

چه پست خوبی!از دم پایی خیس وقتی از راه رسیدی خونه و جوراب پاته و عجله داری بری دستشویی.
از آشپزخونه بدون دیوار حائل با هال ،وقتی داری برا مهمونا غذا درست می کنی و هی خرابکاری می کنی.
از اتاق خواب پرنور که پنجره به کوچه هم داشته باشه و مرتب صدای دوره گرد بیاد .
این پست را ادامه دهید

فدای تو بشم رضوان جون عزیزم

نسیم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ق.ظ

با نظریه آشپزخونه ت موافقم
منم هر روز سرویس بهداشتیا رو میشورم عودم روشن میکنم درشونم باز میزارم با فن روشن تا زود خشک بشن

چقدر مثل هم هستیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد