تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هوا هوای بهار است و باده باده ء ناب به خنده خنده بنوشیم جرعه جرعه شراب

خوب اینم از پستی که یک سال منتظرش بودم.

یک روز دیگه عید هست و سال نو رو به همه کسایی که دوستشون دارم تبریک میگم.

اگر کسی رو با زبان و کلماتم رنجوندم توی این یک سال ازش معذرت خواهی نمیکنم چون حقش بوده.هر کس رو که به ناحق با زبانم رنجوندم همون موقع یا فرداش یا بعدش ازش عذرخواهی کردم.بنابراین اگر کسی رو ناراحت کردم و معذرت خواهی نکردم دیگه تموم شده پرونده اش و انتظار نداشته باشه که ازش عذرخواهی کنم.

در پایان هم اسم همه کسایی رو که دوست دارم تک تک میارم و صورت ماه همتون رو میبوسم.اگه کسی بوس میخواد و از قلم افتاده بگه که اسمش رو وارد کنم.

آرزوی خوبی و سلامتی و خوشبختی و پول دار شدن نمیکنم،چون توی سال جدید نریدن واسمون و سال به سال گه تر میشه اوضاع.فقط امیدوارم سالم باشید.همین.

همه کسایی که اسمتون پایین میاد دوستای قشنگ و خوبم هستین که تو این یک سال با من بودین و با کامنت هاتون منو شرمنده کردین.بوس به صورت ماهتون.سال خوبی داشته باشین.غصه هاتون بره شادی به جاش میاد.


خانوم ف

جزر و مد

قره بالا

داداشم فیل

برنتین

رضوان

بهی

هدی

ملیحه

مامان خانومی

نیکو

دکتر غمگین

وجدان بیدار

حبیب

نخودچی

طالبی

زیتون

زهرا

امید

رها

مریم

Lily-rose

سپهر

سلام

مهتاب

ترمه

مهدیه

حلما

ناهید

ملی

سارا

شبنم

ندا

محمد

زیبا

شهرزاد

نازی

ماتیلدا

سمیرا

مهرو

سیرن

آقای جوان

فاطمه

گلشن

بنفشه

آسمان

ژوان

سامان

نون

مالاکاتی

اعظم 46

ریسیو

Marzi

لیلا

 رهگذر

None

مرضیه

پناه

مونا

مسعود

Her

ماهی کوچولو

فرفره

دلفین

me

ستاره

آتش

علی

جین

الی

ژنرال

For_u

None

کنجکاو

سیما

نهال

یاسی

سحر

نل

براویس تیکل

هانی

نرگس باران

مهشید

راک

شیوا

آویشن

روشان

رضا

نور

همین.بوس




لبخندی باش در روز و شب من در هم شکست از گریه لب من بارانی باش بر این تشنه کویرم آهنگی باش دراین خانه بپیچ

حقیقتش یه چیزی میخواستم بگم.خیلی روی دلم مونده بود.

وقتی یه زن و شوهری بچه دار نمیشن اینو ازشون نپرسید که عیب از کدومتون هست یا نپرسین که عیب از زنه یا مرد؟ضعیف بودن تخمکها،بیماری های زنانه،ضعیف بودن اسپرم ها،کم بودنشون و مسائلی این چنینی عیب و ایراد نیست.عیب اینه که دو تا کتاب نخونده باشیم،عیب اینه که از مچ تا آرنج النگو به دست داشته باشیم ولی قوزک پامون پینه بسته باشه،عیب اینه که ماشین شاسی بلند چینی میلیاردی داشته باشیم ولی دندونامون زرد و خراب باشه،عیب اینه که مژه مصنوعی و بوتاکس و لبامون ژل زده باشه ولی لای پامون یه جنگل پشم باشه و خیلی چیزهای دیگه.

مسائل زنانه و مشکلات مردانه عیب نیست،نازایی و بچه دار نشدن به اندازه کافی بار روانی و ناراحتی بر دوش زوجین داره،با سوالاتی همچون کی بچه دار میشین،چرا بچه دار نمیشین و عیب از کدومتون هست دیگه روی زخم های دلشون نمک نپاشیم.

جهان به اعتبار خنده تو زیباست.

این کلیپ یارو که میگه:"جوووون،جیگر طلای کی بودی تو؟آتیییییش"

اینو از کجا میتونم پیدا کنم؟

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست.

جوجه هام مُردن.

خانوم ف ناراحته.

رها گفته دیگه واست کامنت نمیزارم.قهر کرده باهام.

خودم هم خسته ام.

یکی از رفیقای پسرم چون توی بازاریابی هرمی،شبکه ای و اینا بود و من نرفتم زیرمجموعه اش و قاطی بازی هاش باهام قهر کرده.

چرا فِس شدم؟

سرعت اینترنت کنده.

حال کار کردن و بیرون رفتن هم ندارم.دلم میخواد پرده ها رو بکشم و فقط تلویزیون نگاه کنم.

همین دیگه،آخر سالی دارم افسرده حال میشم،حال خوبی ندارم.


جیک جیک جوجه لریم

جوجه هام دارن آسمانی میشن.


پانوشت:یه کم آب قند دادم بهشون،کاشکی میشد بهشون آنتی بیوتیک بدم.یکیشون ریز و لاغرتر شده و همش سرش پایینه و چرت میزنه.دلم میسوزه براش.


۱۲:۵۷: جوجه لاغره نوک میزنه تو دونه ها،انگار داره حالش بهتر میشه.شاید دیشب سردش شده.الان کمی بهتر شده.ایشالا بهتر بشن.دعا کنید براشون.


۱۶:۳۹ : جوجه ام داره نفس های آخرش رو میکشه.آخرین لحظات زندگی اش رو سعی کردم با خوشحالی و بدون درد و در آرامش سپری بکنه.هنوز نمرده ولی.


22:40 :تکه ای از آسمان بودی که آمدی به زندگیم و به هر طرف که نگاه میکردم بهشت را میدیدم،با رفتنت قلبم را با خود به ملکوت بردی،دلتنگت هستم و به هر طرف رو برمیگردانم چهره خندان تو رو میبینم.جوجه دلبندم بدرود،میدانم که روزی تو را دوباره تنگ در آغوش میفشارم و با گریه از دلتنگی تو سخن میگویم.

من در انجام کارای اشتباه، استعداد دارم.

میگم من که هیچی از فوتبال حالیم نمیشه و هیچ کدوم رو هم نمیشناسم.ولی یه دوستی دارم میگه که یه فوتبالیستی به اسم سیاوش یزدانی واسه دو فصل ۴۰ میلیارد تومان پول گرفته؟آیا راست گفته یا سرکارم گذاشته؟اگه اینجوریه پس ما کلاه سرمون رفت رفتیم دانشگاه و درس خوندیم و آخرش شدیم راننده اسنپ،میرفتیم فوتبالیست میشدیم.عجب پولایی میگیرن اینا.من اصلا خبر نداشتم.مردم چقدر زرنگن واسه پول در آوردن.

یه روزی گله کردم من از عالم مستی تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

سوالی از دوستان دکتر قشنگ و مهربونم:

آیا این امکان پذیر هست که رمز و پسورد کسی رو بگیرم و توی سامانه آموزش مداوم وارد بشم و وبینارها رو شرکت کنم و برای یه دکتر امتیاز جمع کنم؟؟؟

بی حضور تو رنگ‌های زندگی محو می‌شوند، بسان آبی که از اسفنجی فشرده شده برزمین می‌ریزد؛ و من هنوز وجود دارم، خشک و خاک‌آلود.

یه دوستی واسم کامنت گذاشته یه چند تا فیلم عاشقانه صحنه دار معرفی کنم.منم از اون جایی که همتون رو دوست دارم و خاک پای همه شما هستم که برام کامنت میزارین معرفی میکنم.

من جواب همه کامنت ها رو میدم.ازم ناراحت نشین گاهی کوتاه جواب میدم.ببخشین منو.

فیلمهای بیشتری هم وجود داره.ولی خوب اینا توی ذهنم بود و خودم دیدمشون.

اینم لیست با این توضیح که داستان همشون قصه های عاشقانه و درام هست و فیلمهای لزوما بر مبنای صحنه های اروتیک نیست.

هر سوالی داشتین بپرسین.

۱.Fifty Shades of Grey

۲.Love

۳.American Beauty

۴.Deep Water

۵.Blue Is the Warmest Colour

۶.Brokeback Mountain

۷.Lie with Me

۸.Monamour

۹.Fifty Shades Freed

۱۰. Original sin

۱۱. Eyes wild shut

۱۲.Vicky Cristina Barcelona

۱۳.basic instinct

۱۴.Knock knock

۱۵.Malena

۱۶.Last Tango in Paris

۱۷.Room in Rome

۱۸.Unfaithful

۱۹.In the Realm of the Senses

۲۰.Daddy Issues

۲۱.همین.بوس.

به حجله میروم شادان و زخمی در بدن دارم به جای رخت دامادی کفن خونین به تن دارم

پنج شنبه آخر سال هست،به یاد همه اموات و رفتگان رحمه الله من یقرا فاتحه مع صلوات.

منم به نوبه خودم رفتم قبرستان دارالرحمه شیراز،آشناهایی دارم که چهره در نقاب خاک کشیدن.فاتحه ای خوندم با عزیز دل و اومدم.

دم قبرستون هم از شما چه پنهون، دو تا جوجه محلی یک روزه خریدم.هر کدوم ۲۰ تومن،آوردم خونه که بزرگ بکنم.اسم یکیشون رو هم گذاشتم جُرج،اسم اون یکی رو هم گذاشتم پِپا.جُرج و پِپا بچه های جدیدم هستن.ایشالا زنده بمونن و عمر طولانی بکنن.

ز خـــاک من اگــــر گنــــدم بـــرآید از آن گـــــر نان پــزی مستی فزاید

نخودچی عزیزم که کونش گرده چون نخودچی هست بهم گفت که کور نشی یه وقت این قدر میزنی.

حضور شما عزیزانم بگم که من از روزی که ۱۵ سالم بود،تا الان که نزدیک ۴۰ سالم هست دارم میزنم.سالهای کبیسه رو که حساب نکنیم،روزی چهار،پنج،شش بار ها رو که حساب نکنیم،اضافه کاری ها و کارای عجیب و غریب و فانتزی ها و فتیش بازی ها و کثافت کاری ها رو که حذف بکنیم و فقط کارای کلاسیک و اصولی رو که حساب بکنیم.ده هزار باری باید بشه.بلکه هم بیشتر،ریاضی ام چندان قوی نیست.

توی سرما و گرما،سختی ها و مشکلات،فقر و بی پولی ها،بازداشتگاه،سربازی،دانشگاه،سرکار،تو قطار،تو هواپیما،تو رختخواب،تو ماشین،تو اتوبوس،تو مینی بوس،رو موتور،روی دوچرخه،خونه اقوام و فامیل،توی خواب،توی مستی،توی بچگی،توی مهمونی،شب امتحان،قبل کنکور،سر قرار،موقع ناراحتی ها،شب عید،قبل سحری،بعد افطار،موقع طلوع خورشید،توی استخر،توالت عمومی ها،تو کوه،کنار دریاچه ها،تو اروپا،تو اتریش،تو ترکیه،توی شیراز،توی تهران،توی اراک،توی اصفهان،توی بندرعباس،توی اهواز،توی کرمانشاه،توی سنندج،توی ملارد،توی مورموری،توی ایلام،توی بوانات،توی سیرجان،توی نقده،توی میناب،توی بیشتر جاهای ایران عزیز،بعد سکس،قبل سکس،حین سکس،موقع گریه کردن،موقع خندیدن،توی خونه دانشجویی،توی خوابگاه،توی سربازی،توی جنگل های شمال،وقت استرس،وقت بیکاری،وقت تلویزیون دیدن،با کارتون پسرشجاع،با بازی های کامپیوتری،با فیلمهای دوجنسه ها،با فیلمهای گی ها،با فیلمهای معمولی،با اسکارلت جوهانسون،با اوا گرین،با نیکول کیدمن،با جردلتو،با سیلوستر استانوله،با شارون استون،با نوش آفرین،با میریام فارس،با جودلاو،با مارک رافلو،با سوزان روشن،موقع ورزش،بعد ورزش،تو چت روم ها،تلفنی،اینترنتی،با وب کم،تو خستگی،قبل خواب،لخت،کاملا پوشیده و با کاپشن،تو برف،وقتی که چِت بودم و  سیگاری کشیده بودم،با بیشتر سایتهای پورن ایرانی،با داستان های صوتی،داستان های متنی،با رمان امشب اشکی میریزد،رمان سکوت بره ها،رمان های عاشقانه فهیمه رحیمی،مجله های مدل لباس،مجله های زن روز قبل انقلاب،عکسهای خواننده های ترکی که تو آدامس ها بود،با تصنیف های شهرام ناظری،پاسورهایی که عکس زن روشون بود،پوستر های لیلا فروهر و حمیرا و ... زدم.خیلی هاش یادم نمیاد.با همه اینا زدم و بحمدالله هنوزم کور نشدم.