تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من در انجام کارای اشتباه، استعداد دارم.

میگم من که هیچی از فوتبال حالیم نمیشه و هیچ کدوم رو هم نمیشناسم.ولی یه دوستی دارم میگه که یه فوتبالیستی به اسم سیاوش یزدانی واسه دو فصل ۴۰ میلیارد تومان پول گرفته؟آیا راست گفته یا سرکارم گذاشته؟اگه اینجوریه پس ما کلاه سرمون رفت رفتیم دانشگاه و درس خوندیم و آخرش شدیم راننده اسنپ،میرفتیم فوتبالیست میشدیم.عجب پولایی میگیرن اینا.من اصلا خبر نداشتم.مردم چقدر زرنگن واسه پول در آوردن.

نظرات 11 + ارسال نظر
نخودچی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:36 ب.ظ

اونا موردیند. تویم روحتو نفروختی راننده اسنپ شدی.

نمیشه الان برم فوتبالیست بشم؟؟

نخودچی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:19 ق.ظ

نه دیگه دیر شده. الانم بد نیستی. کشوری نداریم همه چی سرجاش باشه به این چیزا فکر نکن.

الان از تمام اعضای بدنم فقط کیرم خوب کار میکنه.به درد میخوره؟

هدی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ

به نظرم آدم در این حد که نیازمند نباشه و یه زندگی معمولی داشته باشه،ولی از شرایطش راضی باشه و اون حد از زندگی اش رو دوست داشته باشه، این یعنی خوشبختی.
اگه تو خیلی پولدار هم باشی ولی از شرایط زندگی ات راضی نباشی، خوشبخت نیستی.
یه سری وبلاگ می خونم، تو نی نی وبلاگ که خیلی هم عکس می ذارند ... بعد زندگی هاشون ساده هااااا ولی انقدر خوش اند.
راستی تو هم یه گنجی داری ها، به غیر از اون جنبه ات که بیشتر تو وبلاگ ازش حرف می زنی، تو خیلی مهربونی.

مرسی خوشگلم.
مرسی مهربونم.
منم دوستت دارم گل نازم
نی نی سایت شنیدم ولی نی نی وبلاگ نمیدونم چیه؟
هدی واسم کامنت بزار همیشه عزیزم

نخودچی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:06 ق.ظ

چقدر بی ادبی.

دلم شکست

یه زن جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:12 ق.ظ

خیلی بی ادبی بخدا،اخه چجوری میتونی با یه زن در مورد اون اعضای بدنت انقدر رک حرف بزنی.....توی اجتماع هم همینقدر رک وگستاخی؟یعنی من یه بار از تو شرم و حیا ندیدم.
جدی یکمی خجالتی بودنم خوبه ها

آدم تخمی هستم دیگه.دست خودم نیست.

رضوان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:06 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.
نخودچی و یک زن ، از بکارگیری واژه هایی که احتماع آن را زشت میشمارد ،گِلِه دارند، ولی تراویس در بعضی پست هایش نوشته که من اینم،همینم و اگر درد تون میاد و خجل می شوید یه خواننده خاموش باشید، یا دیگه نیایید ،سعی نکنید مرا اصلاح کنید ،بگذارید لا اقل در وبلاگ خودم سانسور کننده نباشم ،اینا کلماتی اند که سعی دارند (وسوسه میشوم),بر زبان من جاری شوند و در اجتماع به کار گیری شان باعث دردسر برایم می شود ،
کارکرد اندامک های بدن و نام بردن آنان روش قدیمی تراویس نبوده ،با خواندن پست های اولیه وبلاگ او می توانید متوحه شوید ،ولی چه شد او متوسل به استفاده از این کلمات شود ،اقبال عمومی به آن بود ،حرفایی میزند که کسی در جای دیگر نگفته و چاشنی اش اینگونه کلمات است که من نیز قبلا نوشتم از نظر نوع تربیت من،جیز محسوب میشود،خدا مادرانی را ببخشد که این حربه را از فرزندان خود با چسباندن قاشق داغ بر روی ... و یا ریختن فلفل در دهان،از آنان گرفتند.انسان ها همانند جده بزرگوارشان به سوی میوه «های» ممنوعه گرایش دارند.خودِمن و شما نوعی چرا اینجا را تحریم نکرده ایم؟ ،چون حتی آنچه زباله اش می نامند ،به زبان دیگر طلای کثیف نام دارد.تراویس خشنود است که حرفی برای گفتن دارد . امروز آمار وبلاگ او را جایی یاد داشت کنید و فقط شش ساعت بعد دوباره ببینید ،آمار بازدید کننده هایش را چهارصد بازدید بالاتر مشاهده خواهید کرد ،پس بگذارید حرفایی را به سمع و نظر خوانندگان خود برساند.شاید گِره ای از کار کسی باز شود،اینقدر شرمنده اش نکنید،تذکرش ندهید،خودش تحصیل کرده است و میداند گفتن بعضی کلمات چه قضاوت هایی در پی دارد.

کاش همه مثل بودند.
چقدر زیبا مینویسی.چقدر کلام و نوشتار تو پاک و مقدس و زیبا هست رضوان عزیز

نخودچی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:44 ب.ظ

خوبه هنوز رضوان فحش نخورده زبونش کار می کنه. من شاید هنوز بخونمش چونکه خیلی بیکارم همه جا سرک می کشم. ولی دیگه براش چیزی نمینویسم. لزویم نداره اینقدر لفظ قلم حرف بزنیم که بگیم باسوادیم. بدرود.

کس خلی چیزی هستی؟مغزت کار میکنه اصلا؟
من بهت فحش دادم؟کجا بهت فحش دادم؟
بعدم تو زنی؟مردی؟پیری؟جوونی؟چه گُهی هستی؟میایی کامنت میزاری با اسم نخودچی و همه چی هم که بیاد رو زبونت میگی،دمت گرم،جوابت رو که میدم.یهو تبدیل میشی به یه خانم متشخص.
کس مشنگ اسم درست و حسابی انتخاب بکن.بعدشم من چه توهینی بهت کردم تا قبل این کامنت؟حالت خوب نیست به خدا،باید بری بستری بشی نخودچی پارانوئید

نخودچی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:11 ب.ظ

اسم من به تو ربطی نداره. خیلی ناراحتی تایید نکن. بی شخصیت. تازه من اصلا یادم نمیاد بهت فحشی داده باشم. اون کامنتم هم فحشی نبود توش. برام مهم نیستی بخوام جوابتو بدم. بای.

بای‌.
بوس

دکتر غ شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:20 ق.ظ

دانشگاه چی خوندی تراویس؟ استدلال درستیه ولی خوب همه فوتبالیستهام اون قدر پولدار نمیشن.یه خرده هم سنشون بره بالا همه تاندونها و مفاصلشون میره زیر تیغ جراحی و عمر حرفه‌ایشونم کوتاهه. ما بی پولیم تراویس ولی نمی‌تونستیم درس نخونیم اون موقع تنها راه ما همین بود

من کامپیوتر خوندم.مهندسی نرم افزار
درست میگی عزیزم

یه زن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:51 ق.ظ

حق با رضوان عزیز هست.
اینجا خونه ی تراویسه وما مهمانشیم.
میشه بپرسم که منظورتون از اینکه گفتید مادرها نباید بچه هاشون رو امر کنن که حرف بد نزنم یعنی چی؟یعنی به بچه هامون هیچی نگیم؟
یعنی مادر تراویس سخت گیری بی مورد کرده که تراویسه دوست داره بی پرده این حرفارو بزنه

اینجا خونه همه شماست.
چی کار مامان من دارین

یه زن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:26 ب.ظ

مادر تو ماه ،اشتباه متوجه شدی آقا

خودت ماهی عزیزم
فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد