تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زلزال

من رو از مرگ و زلزله نترسونید،من از اون میترسم که هزار سال بخوابم و خواب عزیز دلم رو نبینم.

دیجی کالا

رفتم لاله زار و یه بخاری آراسته ۲۲۰۰w فن دار برقی خریدم به قیمت ۹۵ تومن.همین بخاری رو سایت دیجی کالا با تخفیف ۱۴۹ هزار تومن میده.تازه قیمت اصلی اش ۱۸۷ هزار تومن هست.

به نظرم قبل از خرید از سایت دیجی کالا مطمئن بشین از قیمت ها بعد سفارش بدین.

ظلم ممکن است بسیار انسانی باشد و ممکن است فرهنگی باشد اما پذیرفتنی نیست.

با درود

میخوام مطلبی رو خدمت بانوان عزیز خواننده وبلاگ عرض بکنم.خوب و با دقت این مطلب رو بخونید چون کاملا مرتبط با زندگی و شخصیت شما هست و این چیزا رو کسی واستون جا ننداخته و از همه مهم تر یه مرد داره اینا رو بهتون میگه.

هیاهوهای بسیاری که در باب تجاوز جنسی در غرب به راه افتاده و آدمهای معروف بسیاری رو بی آبرو کرده مربوط به این نیست که یه آقایی زنی رو جایی خفت کرده باشه و فلانش رو به زور کرده باشه توی فلان یه خانم.بلکه موضوعاتی رو در بر میگیره که شاید بارها و بارها واسه خیلی از زنان پیش اومده و اصلا بهش اهمیت ندادن یا این که واسشون عادی شده یا لازم ندونستن در موردش حرف بزنن.

ببینید اگر همکار شما،یا هر خر دیگه ای موقع حرف زدن دست به شما بزنه تجاوز محسوب میشه.

اگر با مردی چت میکنید و موضوعات جنسی رو پیش میکشه یا عکسی از فلانش میفرسته بدون خواست شما تجاوز محسوب میشه.

اگر شخصی بدون رضایت شما با شما شوخی های جنسی کلامی میکنه تجاوز محسوب میشه.

اگر موقع کار کردن همکار شما وقتی میخواد کلید یا خودکار یا هر چیز دیگه ای بده دستتون و بعد دستتون رو میگیره یا انگشتهای شما رو لمس میکنه تجاوز محسوب میشه.

اگر به شما پیشنهاد صمیمیت بیش از حد یا رابطه داده میشه تجاوز محسوب میشه.

اگر توی تاکسی یا مترو  یا وسائل نقلیه عمومی کسی بدن شما رو لمس بکنه تجاوز محسوب میشه.

در مقابل موارد این چنینی ساکت نمونید،از حق خودتون دفاع بکنید.اجازه ندید چون مردی همکار یا رئیس یا استاد شما هست به خودش اجازه بده بدون خواست شما باهاتون دست بده یا دست بزنه بهتون،اعتراض بکنید و مطمئن باشید که جامعه و نگاه اجتماع با شما همسو میشه.به خودتون و بدنتون احترام بگذارید و برای خودتون حرمت قائل بشین.


خنده‌دارش اینجاست که من پیچیده نیستم. من هیچ چیز نیستم. من همینم

میگن گیلان زلزله اومده.

پریسان و چوپان و مگهان و چلچله شمالی و اون خوشگل خانمی که با هم دوست بودیم یه مدت حالشون خوبه؟؟؟

تفکر مضحک

نمیدونم چه حس احمقانه ای پیدا کردم که احساس میکنم بین بدبختی و بدشانسی های زندگیم و باز بودن وبلاگم ارتباط مستقیمی وجود داره.وبلاگ رو باز میکنم.ولی اگر فقط یه بدبیاری دیگه بیارم دیگه واسه همیشه میبندم در وبلاگ رو.