تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سوال مبهم

دلم میخواد وبلاگ نویسی بشم که نه تنها تمام بلاگ اسکای،بلکه بلاگفا و بیان هم همه خواننده هاشون و وبلاگ نویس هاشون منو بشناسن.

باید چی کار کنم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
هاله قدسی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ب.ظ

تراویس
حدودا تا دوازده سال پیش می شد با وبلاگ نویسی مشهور شد. جدا از اینکه آدم های مشهور مثل توکا نیستانی، مصطفی عزیزی، هوشنگ گلمکانی، هادی چپردار و غیره و ذلک از شهرتشون در عالم واقع برای جذب مخاطب در فضای مجازی بهره می بردند، آدم های معمولی هم به واسطه وبلاگ نوشتن مشهور می شدند. آدم هایی که نه نوشته هاشون چیز خاصی بود، نه توانایی های قابل توجهی داشتند. کافی بود فقط در به روز رسانی پشتکار داشته باشی، مشهور می شدی. شخصیت های مجازی برای خودشون اعتباری می خریدند که آرزوی الان وبلاگ نویس هایی امروزی است. بعضی از این آدم های مشهور حتی پاشون به رسانه های معتبر هم باز شد. متاسفانه اون دوران تمام شده. وبلاگ نویس های زرنگ خیلی سریع به پلتفرم های دیگه رفتند و الان اینترنت شده قبرستان وبلاگ های مرده. پرشین بلاگ و میهن بلاگ که کلا زحمت را هم کم کردند و همه چیز را به باد دادند. به زودی بلاگفا و بلاگ اسکای هم نابود می شوند. بلاگفا در سال 94 آرشیو یک عده را خورد و پس نداد. بنابراین نیرو و استعدادت را در پلتفرم دیگری خرج کن. امروزه وبلاگ نویسی مثل فیلم ساختن با کم کوردهای ده نوده. تازه اونها که خوب بودند، مثل فیلمبرداری با نوار ویدئو است. اگر خودت کسی را دوربین به دوش در حال فیلم خانوادگی گرفتن ببینی خنده ات نمی گیره؟ در دورانی که توئیتر، اینستاگرام، یوتیوب، و تیک تاک و بقیه بر و بچ هستند کسی دیگه به وبلاگ آن توجه سابق را معطوف نمی کنه.
وبلاگ نویسان فعلی هم به جذب مخاطب بهای چندانی نمی دهند برای خودشون می نویسند، حالا این وسط کسی هم آن نوشته ها را خواند، چه بهتر. نخواند هم به درک ( ببخشید بی ادبیات شدم یک دفعه)

هاله جون من فقط بلاگ اسکای و وبلاگ نویسی رو دوست دارم.میتونم تولید محتوا در زمینه فیلم و موسیقی انجام بدم اما دلم میخواد فقط توی وبلاگم بنویسم
در نهایت هاله قدسی جونم دوستت دارم هزارتا

خانوم ف یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:17 ب.ظ

همه تو‌رو‌ میشناسن خیالت راحت :)

نه.اونجوری که دلم بخواد نیست.همین سه چهار تا دوست و آشنای مشترک فقط منو میشناسن

قره بالا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:35 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

می‌شناسن دیگه

نه،فقط همین سه چهارتا دوست و آشنای خودمون میشناسن.

یاس یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:48 ب.ظ

میشه خواهش کنم پیامهای شتری رو قبول نکنی
با ذوق میام نظراتو بخونم اینو میبینم حالم بد میشه به خدا

چشم.هر چی پیام داده رو هم پاک میکنم الان.

x یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:53 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

:)

بوس خوشگل

مریم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:07 ب.ظ

من میخونمت همیشه و همیشه از خیلیییی قدیم
یه مدت گمت کرده بودم یه زمانی فیلتر میشدی یادته ؟و من همیشه میترسیدم گمت کنم خواستم بگم خواننده داری شاید یه عده مثل من کم کامنت گذاشتن برات اما خیلیا میشناسنت:)))

فدات.خوشحالم کردی تو

اینک دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:29 ب.ظ

شهرت همچین هم خوب نیست.
وبلاگ من هم مشهور شد. گوگل می زدی، صفحه اول، می اومد بالا.
ولی ازش به شدت ضربه خوردم. طوری که مجبور شدم با تمام علاقه ای که وبلاگم داشتم، اونو ببندمش.

نمی خواد مشهور بشی.

به همین وبلاگت بسنده کن.

چرا من پس یادم نمیاد تو رو؟
چه سالی؟در چه رابطه ای مینوشتی؟کجا مینوشتی؟
چه ضربه ای خوردی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد