تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

عید همه مبارک

ایشالا هر کس بچه میخواد امسال حامله بشه،این قانون کیری و مزخرف مهریه هم حذف بشه.

بهار اومد عیدی داد،عیدتون مبارک

تمام طلاهای روی زمین و زیر زمین به قدر یک فضیلت اخلاقی ارزش ندارد.

امشب یه خانم خیلی خوش صدا و خوشگل و متشخص و مودب رو سوار کردم و گفتم اینم مسافر آخرم و بعدش هم میرم خونه،طرف خیلی آدم حسابی بود،گفت میشه خواهش کنم کمی صبر کنید من برم یه دستگیره واسه آشپزخونه بخرم توقفش هم هر چی بشه میزنم،منم گفتم به روی چشم و اصلا بحث توقفش نیست و بفرمایید.پیاده شد و رفت اون ور خیابون و دیگه برنگشت.

خارکسته آخه واسه ۱۳ تومن کرایه چرا این کارا رو میکنی؟ملت و مردم مریضن،واقعا مریضن.نه به اون سر و وضع و تیپش و حرف زدنش و نه به اون کار بیشرمانه اش،آخه لامصب ۱۳ تومن پول یه پاکت سیگار هم نیست که تو به خاطرش سر راننده تاکسی رو کلاه بزاری.

بعد که برگشتم خونه خیلی ناراحت بودم،بغض کردم ولی گریه نکردم،توی یه کوچه خیلی تاریک زدم کنار،هوا بوی گل میداد،از ظهر ساعت ۱۲ تا ساعت نه و نیم شب پشت فرمون بودم،زانوهام درد میکرد،کمرم خیس عرق بود،استخون کونم تیر میکشید و جیش داشتم،تشنه هم بودم چون آب نمیخورم که دستشویی نرم،گیج بودم و بدنم بو گرفته بود و خسته بودم.کمی که حالم جا اومد اومدم خونه.زنم رو بوسیدم و بهش ماجرا رو گفتم،نوازشم کرد و گفت فدای سرت.ولی خیلی ناراحت شدم،نه به خاطر ۱۳ تومن،چطوری بگم از روزگار و از آدمها ناراحت شدم،از زندگیم ناراحت شدم.بگذریم،مهم نیست.

دو کس رنج بیهوده بردند و سعی بی فایده کردند: یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد.

سخن اول:به همه گفتم تهران هستم ولی شیرازم،از تموم دنیا بریدم و دیگه با کسی کار ندارم،خصوصا خانواده خودم.

سخن دوم:حدود یک ماهی میشه که از کاری که پیدا کردم اومدم بیرون و با ماشینم تو شیراز مسافرکشی میکنم.پسرفت به معنی کامل کلمه،ولی خوب راضی هستم.

سخن سوم:بعد از کرونا گرفتنم دیگه آدم سابق نشدم،هم افسرده شدم و هم فراموش کار.کرونا باعث شد که شهرم و کارم و زندگیم و همه چیزم رو تغییر بدم.

سخن چهارم:حرفی ندارم واسه گفتن جز این که هیچ.

پانوشت:کاش یه نوزاد از اوکراین بهم میدادن بزرگش میکردم و بچه ام میشد،یه بچه اگه داشتم دیگه هیچی از این زندگی نمیخواستم.من پیش خدا یه بچه طلب دارم.یه بچه فقط اگه میومد توی زندگیم دیگه خیلی خوشحال بودم.

کینه و تنفر را به کسانی بسپارید که نمی‌توانند دیگران را دوست بدارند.

این فمینیست های مادر جنده کس پاره حروم لقمه اروپایی که ماتحت مادرشون رو پاره کرده بودن از بس که داد میزدن زن= مرد حالا کجان؟حالا که مردهای اوکراین رفتن جلوی روسیه چرا زبونشون رفته توی کس متعفنشون و نمیگن که زن ها هم باید برن جنگ.ریدم تو قبر پدر هر چی فمینسته.کیر خر توی کس ننه همه فمینیست های دوزاری که فقط وقتی به نفعشون باشه گه خوری میکنن.همشون هم کیری و نچسب و دوزاری هستن.از فمینیست های ایران بگیر تا امریکا همشون عن و مادر جنده هستن

اگر نمی­ خواهید فردا سر خورده شوید، امروز حقیقت را بگویید

از صمیم قلب آرزو میکنم جنگی که توی اوکراین راه افتاده به همه دنیا سرایت بکنه و کرونا هم هیچ وقت تموم نشه و دنیا هر روز گه تر بشه.مردم و انسانهایی که من میبینم لیاقت ندارن زندگی بکنن