تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر نمی­ خواهید فردا سر خورده شوید، امروز حقیقت را بگویید

از صمیم قلب آرزو میکنم جنگی که توی اوکراین راه افتاده به همه دنیا سرایت بکنه و کرونا هم هیچ وقت تموم نشه و دنیا هر روز گه تر بشه.مردم و انسانهایی که من میبینم لیاقت ندارن زندگی بکنن

نظرات 2 + ارسال نظر
M.M چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:10 ق.ظ

نه حتمن پلشت فاسدی مث تو لایق زندگیه بچه بیا پااااایین

بیا سرش رو بخور تخمی

M.M چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:16 ق.ظ

من ک از وب بقیه وبلاگ کیریتو پیدا کردم و یکمی عمرمو تلف کردم سر خوندنش ولی تا دلت میخواد کص ننت جنده و فلان بگو
انقد بگو تا جر بخوری چون دیدم با بقیه چجوری هستی
انقد از سر و روی اینجا گه میباره ک دیگه برنگردم ببینم چه خبره
بجا چرند گفتن سرت تو کون خودت باشه بلکه کمتر برینی تو زندگیت
با دوتا حرف بظاهر فلسفی رو عنوان که از کون خر در میاد دوتا پلشت تر از خودتو جمع کردی اینجا فاز روشنفکری برداشتی با کصشریات خاطرات سکس و کردن و یکسره دنبال مظلوم نمایی چقد آشغال حمال پیدا میشه تو دنیاااا
آخه کثافت تو خودت عامل خیانت و به گه کشیدن جامعه‌ای توان کنترل کیرتو نداری بعد اینجا مرجع تقلید تصور کردی خودتو؟ سرشو بخور فاسد حیوون

اولا که کس ننت
دوما اینقدر کص نگو مادر جنده کیری
سوما به کیرم که دوباره میایی تو وبلاگ یا نمیایی ولی میدونم که میایی میخونی چون ننه ات جنده ست و کیر میخواد پس کس ننه ات.کیرم تو مرده و زنده هات هزار پدر کس کش.
حرفهام هم تو کونت،کیر اونایی هم که دورم جمع کردم تو قبر مرده هات
کس ننت کیری هزار پدر.تو کیر منم نیستی مادر جنده حرومی،اینقدری وجود دارم کامنتهات رو تایید کنم حروم زاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد