تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حالا که میخوای بری،بزار فقط یه بار سر بزارم رو شونه هات.

از بچگی ام یه اُب ریز ملایم داشتم،خفیف بوده،اونجوری نبوده که کون بدم و پلمپم رو باز کنم،ولی یه زیرابرویی برمی داشتم و یکی دو باری رنگ کردم موهام رو اون قدیما.بعد کم کم دیگه از سرم افتاد کونی مونی بازی.ولی چیزی که همیشه داشتم و بهش هم افتخار میکردم رقص خوبم بود،من همیشه رقص قشنگی داشتم.ولی یه چند سالی هم بود شکم و پهلو اومده بود بیرون و حس رقص از سرم افتاده بود.حالا که تقریبا فکر کنم یک ماهی  میشه که ورزش میکنم دوباره احساس میکنم کمرم نرم شده و بین ست ها یه قری میدم و یه شونه ای تکون میدم و همچین حرکاتم بهتر شده.زده به سرم که اصلا به جای یک ،یک و نیم ساعت حرکات ورزشی،برقصم.این جوریش رو هم امتحان بکنم.مثلا یک ساعت رقص ایرانی یا لاتین یا سالسا یا بندری،مربی برقصه،منم باهاش برقصم.باید ببینم کلیپاش توی یوتیوب هست، خارجیش رو هست دیدم، ولی ایرانی ها از بس که تنبل و بی خاصیت هستن بعید میدونم کلیپش باشه.کلا ایرانی ها فقط گنده گوز و پرادعا هستن توی همه چیز.بزار ریدن به ایرانی جماعت رو بزارم توی یه پست دیگه.آره داشتم میگفتم رقص هم خیلی خوبه،این چربی های پهلو اگر آب میشد دیگه هیچی نمیخواستم.

در نهایت کیرم تو کص مادر عرفان که کامنت فحش میزاره.

اگه تو هم مثل من رقص و شادی رو دوست داری پس یه بوس بده به حسین سرشار بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
هاله قدسی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ب.ظ

تراویس کامنتم را خوردی! باشه عیب نداره.
راستش با این پستت خیلی خندیدم. مرسی
این که گند زدن به ایرانی ها را بگذاری برای یک پست دیگه خیلی بامزه بود. ببخشید من هم اگر بتوانم همین کاری را که تو گفتی می کنم.
حسین سرشار سرنوشت شومی داشت. خواندنش در جشن هنر شیراز را دیده ای ؟ انقدر راحت می خوانه که انگار بچه ناف میلانه. حیوونی

هاله جون کامنت های دلنوازی که میدی و ایکس و ایگرگ رو مورد نوازش قرار میدی منو به درون ورطه میکشونه

نسیم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:43 ب.ظ

خیلی خندیدم
دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد