تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از خدا جوییم توفیق ادب/بی‌ادب محروم گشت از لطف رب

چرا آخه کونتون واسه فحش خوردن میخاره؟چرا میایین اینجا تربیت خانوادگیتون رو نشون میدین؟من که دارم پست آموزشی و آشپزی و خانه داری میزارم و کندمش و انداختمش جلو گربه های محل که بخورنش و دیگه شدم یه مرد عیالوار خسته عاشق خانواده و کس شعر هم نمیگم.چرا میایین فحش میدین که فحش بشنوین؟کونتون میخاره‌؟بیایین فحش بدین،منم صد برابر بدترش رو میگم.

زمان شبیه برف است بیایید قبل از آب شدن از آن سود کافی را ببریم

"تو مرد متعهدی نیستی ، حداقل تا جایی که من میشناسمت و یه عالمه ادم های مختلف تو زندگیت اومدن و رفتن .بعید میدونم اگر زنی این ها رو بدونه تورو بخواد .شاید هم من متفاوت فکر میکنم ! در هرحال خوشحال میشم دو سه سال دیگه فکر کنم از یه جایی به بعد متعهد موندی ."




مرده من زنده شما.دو سال دیگه میام پست میزارم که هنوزم با عزیز دلم.اگه اینجوری نشد همتون بیایین تف کنید تو صورت من‌.

رون مرغ و سینه رو از مرغ فروشی بگیرم به صرفه تر هست یا از این بسته بندی های فروشگاه کوروش؟؟یه زنگ به مامانم بزنم ببینم چی میگه؟

شما هم‌ بگین

اگر سلامی میکنیم به کسی تو مجازی یا سلام یکی رو جواب میدیم.سرش گیج نره فک کنه خبریه.

این ماه اخیر رو باهام قرارداد یک ماهه بستن و بعدش هم میگفتن میخوایم تعدیل نیرو بکنیم و این حرفها.بعد حالا هم میگن که باید جام رو عوض بکنن و یه پست جدید بهم بدن.احتمالا میخوان این پست موقت رو بهم بدن تا بعدش سرم رو بکنن زیرآب و شب عیدی اخراجم بکنن.خیلی ناراحت و نگرانم.

خدایا! چه خوشبختی بالاتر از این، هم عاشق و هم معشوق بودن

چون بچه های خوبی بودین و شیطونی نکردین امشب میخوام واسه شام میرزاقاسمی درست بکنم.عکسهاش رو هم میزارم توی اینستا اگه شلوغ نکنین.

انسان نیکوسرشت از هیچ کس نمی ترسد

باید یه پست کامل در مورد دعاهایی که توی اعیاد مذهبی میخونیم بنویسیم.اما عجالتا دعای مجیر رو از محسن نامجو گوش بدین و لذت ببرین‌.

به طور کلی عربی زبان بسیار زیبایی هست که حتی شنیدن حرف زدن مردمش هم زیباست.

باید به کودک آموخت که چگونه بیندیشد، نه اینکه چه بیندیشد.

نمیدونم جگر مرغ بخورم یا نخورم؟بعضی ها میگن پر هورمون هست و ضرر داره،بعضی ها میگن ضرر نداره.گوگیجه گرفتم

پانوشت:ممنون خوشگلای من که راهنمایی ام کردین.من خریدم و امشب خوراک جگر مرغ به سبک رستوران ها درست میکنم.حتما حتما عکسش رو میزارم اینستا که ببینید.

بوس بوس

خانه ای که مهمان درون آن نشود، فرشتگان نیز درون آن نمی‌شوند

امروز مهمون داشتم.خیلی خوشحالم که مهمونی گرفتم توی خونه خودم

دارم به این نتیجه میرسم که امیر تتلو بیشتر حرفاش راست بوده و حرف حق