تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خانه ای که مهمان درون آن نشود، فرشتگان نیز درون آن نمی‌شوند

امروز مهمون داشتم.خیلی خوشحالم که مهمونی گرفتم توی خونه خودم

نظرات 6 + ارسال نظر
خانم الف شنبه 15 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:37 ق.ظ

قبول دارم که خیلی حس خوبیه مهمون بیاد خونه آدم.

جزر و مد یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1397 ساعت 11:03 ق.ظ

بله عکساشو دیدم اعتراف میکنم توقع این نظم و سلیقه رو نداشتم نمیدونم چرا

عه.جدی میگی؟قربونت.
بشقابام رو دیدی چقدر قشنگه؟سفره قرمز مایل به صورتی ام رو هم دیدی؟

سحر یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1397 ساعت 02:01 ب.ظ

اوه من اول براتون پیغام فرستادم بعد رفتم وبلاگتون رو بخونم!! ببخشید عجله کردم. و ممنونم بابت آدرس وبلاگ. خیییییییلی لطف کردید که پاسخ دادید و باز هم معذرت بابت عجله.

مخلصم

. دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:04 ق.ظ

پس چرا من ندیدم؟ نه عکس سوپو نه مهمونی.کجاست عکسا

دیر رسیدی.تموم شد

m76 سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:07 ق.ظ

دستور پخت اون بال ها رو بذار کلا سالم خوری:)

دیگه ما اینیم

نل چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:24 ب.ظ

فقط ذوقت در پاسخ جزرومد چنیدن هزار لایک داره:-)

نوکرم آبجی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد