تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

داغ عشقم‌، نیست الفت با تن‌ آسانی مرا پیچ و تاب شعله باشد نقش پیشانی مرا

دیروز اینقدر احساسی شده بودم واسه بچه که امروز صبح زود پا شدم رفتم مرکز ناباروری و گفتم سگ تو پول،۳ میلیون کارت کشیدم و کارت جنین هام رو گرفتم.۶ تا جنین دارم.

دوستان عزیز دل هم بیمه تکمیلی داره و هم بیمه تامین اجتماعی،والا اینایی که توی تلویزیون و سایتها میگن تا ۹۰ درصد هزینه ها رو میدن دروغ محض هست.تا الان که من نزدیک ۱۰۰ تومن هزینه کردم،یک ریال هم  بیمه ها ندادن.اگر میدادن هزار جور تا حالا خایه مالی کرده بودم و گفته بودن مملکت گل و بلبله.

اینایی که میگن بیمه میدن نمیدونم چی رو میده،شاید واسه خودشون و سپاهی ها و نظامی ها و دولتی ها رو میده،به ما که والا تا حالا هیچ هزینه ای ندادن،هیچ وامی ندادن،همه رو از جیب تا حالا نزدیک ۱۰۰ تومن دادم،بلکه هم بیشتر،حساب جزئیاتش رو ندارم.

دیگه این که سگ تو پول،مهم نیست،آخرش بچه دار بشیم دیگه بقیه اش مهم نیست.

حالا فردا میخوام برم کارگزاری بیمه،اگه هزینه اش رو داد و میام و میگم،ولی تا الان که بنده در خدمت شما هستم این حرف که ۹۰ درصد هزینه های ناباروری رو بیمه ها میدن دروغی بیش نیست.

اگه تو هم از گرونی خودرو ناراحتی پس یه بوس به هادی پاکزاد بده.


نظرات 6 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:16 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

پول واسه همین موقع هاست دیگه
ولی بیمه ها فقط بلدن جیب ملت رو خالی کنن، عملا هیچ خدماتی نمیدن
ان شاء الله نتیجه میده این زحمت ها و اذیت ها

انشاالله

یک زن شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:51 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

از اعماق وجود برای محقق شدن دعا میکنم

مرسی قشنگم،تو پیش خدا نزدیکی

مامان خانومی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:10 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

کلا وعده وعید هست و دروغی بیش نیست والا هرروز تو تلویزیون و خبرها میگن کسی که بچه سومش ۱۴۰۱ به بعد به دنیا اومده باشه ماشین میدن خونه میدن وام میدن ال میدن بل میدن کوفت میدن زهرمار میدن و .... ما که هیچی ندیدیم دنبال هرکدومم رفتیم گفتن همچین چیزی نیست برا خودشون میگن ! حالا ما که بچه مون به دنیا اومده بود بعد این وعده هارو دادن ولی دروغه دروغه دروغه سگ تو روح همه شون بوس به همونی که گفتی و نمیدونم کیه

والا منم چیزی در عمل ندیدم.همش دروغ

ژوان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ

تراویس جان امیدوارم این بار نتیجه بده و صاحب یه بچه ناز و سالم بشی

فدات عزیز دلم

خانوم ف شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:44 ب.ظ

نمیشه به سهراب پاکزاد بوس بدم ؟

چون تویی ایرادی نداره.ولی فقط تو

بانوی کویر شنبه 3 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:48 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

اوخی 6 تا جنین :)
انشالله به ثمر میشینه همه تلاش ها
توی ولایت ما بیمه تکمیلی هم باشی اول پزشک هزینه هاش رو میگیره بعد باید بری دنبال بیمه بیفتی

فدای تو بشم نفسم.
ممنونم ازت.والا من که ندیدم بیمه چیزی بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد