تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر بر دشمنت دست یافتی بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر وی ساز.

چندش آور تر و مشمئزکننده تر و کیری تر و تخمی تر و مسخره تر و فرصت طلب تر و لوده تر و لوس تر و بازنده تر از مرد فمینیست توی دنیا چیزی داریم؟؟؟

آینده، به‌نظر بزرگ جلوه می‌کند اما وقتی که گذشت می‌فهمیم که ناچیز بوده‌است

مدتی است که میخوام اینو بگم

متاسفانه زنانگی سمی و فمینیست و دیدگاه آلوده فمینیستی توی سینمای هالیوود به شدت رسوخ پیدا کرده و فیلمهایی که ساخته میشه روز به روز بی محتواتر و بی معنی تر میشن.

ارج نهادن مقام زن در این نیست که توی هر فیلمی نقش اول رو بدون توجه به شخصیت فیلم به زن ها بدیم و مردها رو خوار و کوچیک بکنیم

تمام قسمت ها و ۱۱فصل از سریال The Walking Dead  رو دیدم.در فصول ابتدایی که که کارگردان و تهیه کننده و تفکرات فرانک دارابونت جاری بود شاهد سریالی بودم که علاوه بر اکشن و صحنه های زامبی محور شامل بحث پیرامون مضامین فلسفی بود و بسیار سرگرم کننده و زیبا ساخته شده بود.اما هر چه این سریال پیش رفت و فصل های جدید ساخته شد،جریان سمی فمینیست بهش رسوخ پیدا کرد و شخصیت های مرد اصلی فیلم همه کشته شدن و کنار گذاشته شدن،حتی شخصیت اصلی فیلم و در فصلهای انتهایی میدیدی که همه شخصیت ها زن شدن و مردهای باقیمونده هم یا گی بودن یا بدون گرایش جنسی و در طرف مقابل هم زن ها همه قدرتمند و شمشیر به دست و لزبین.

سریال  the 100 هم همین شکل بود،فیلمهای مارول هم همه شخصیت های اصلی زن شدن،فیلم جیمز باند که اصلا یه شخصیت کلاسیک مرد انگلیسی هست توی قسمت آخرش یه زن سیاه پوست لزبین طور جایگزین جیمزباند شده بود.فیلم ماتریکس۴ رو که نگم براتون بد ریده بود.البته که ریدمونش هم به خاط کارگردانش بود که از دایی به خاله تبدیل شده بود.الان بشینم فکر کنم صد تا مثال از این فیلمها میتونم در بیارم.در هر فیلمی که جدیدا دارم میبینم شخصیت های زن از زنانگی خودشون فاصله گرفتن و شخصیت های مرد همه گی و منفی شدن.گه تو این سینما.

توده مردم در نومیدی خاموش زندگی می‌کنند

بعضی وقتها یه کارایی میکنم بعدش خودم از دست خودم متعجب میشم و همش هم تقصیر کیرمه

اولاش که اومده بودم شیراز با یه دختری آشنا شدم توی مجازی که بهم شماره نداد،فقط آدرس پیج فیک اینستایی بهم داد،ویس نمیداد و یه بار دیدمش در حد دو یا سه دقیقه،بیرون نمیومد،یه بار هم قرار گذاشتیم و سر قرار نیومد و عکس نمیداد و تماس تصویری و صوتی جواب نمیداد.واقعا نمیدونم چرا باهاش ادامه دادم حدود یک ماه.آخرش هم اینستام رو پاک کردم و به خودم گفتم تخمی خان چقدر خودت رو کوچیک میکنی واسه خاطر کیرت،این که شماره هم به تو نمیده،بیرونم که نمیاد،دنبال چی هستی؟تموم کن این عن بازی ها رو.

بیا وداع کنیم

این فیلم جدید ماتریکس با توجه به این که کارگردانش از دایی به خاله تبدیل شده احتمالا تخمی شده باشه.