تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شقایق چیده می آید گل اندام وطن خندیده می آید گل اندام زمستانم و یک فصل انتظارم حمل پوشیده می آید گل اندام

یه پست بزارم شما ناسیونالیست ها یه کم فشار بخورین،این اصطلاح رو به کار نبردم تا حالا،خیلی بی مزه هست،ولی خوب این حرفها رو که میخوام بگم خیلی هاتون فشار میقولین.

ژن افغانستانی ها،بسیار بسیار بسیار برتر از ژن ما ایرانی ها هست.واقعیت اینه که من میگم،هر کس هم ناراحته جمع کنه از ایران بره.

مردمان افغانستانی نازا نیستن،پوستشون صافه،قداشون بلنده،زن هاشون سه،چهارتا شکم میزان،ولی شکم هاشون صافه،کچل توشون خیلی کمه،ریزش مو ندارن،عینکی ندارن،بنیه قوی دارن،هیکل های قلمی و متناسبی دارن،یه شوخ طبعی ذاتی و مهربانی و معرفت خاصی دارن.شما این کارگرهای افغانستانی رو ببین،شبکه های تلویزیونی شون رو ببین،یه موهایی دارن،یه پوستی دارن،آدم فقط دلش میخواد بهشون نگاه بکنه.ضریب هوشی بالاتری از ایرانی ها دارن،انسان های صادق تر و پاکدست و پاکدامن تری هم از ایرانی ها هستن.دیگه چی دارن که از ما بهتره؟چشماشون،هم هزاره ها،هم پشتون ها،هم ازبک ها،هم نورستانی ها و همه نژادهاشون چشمهایی براق و زیبا دارن.دیگه چی اونا از ما ایرانی ها بهتره؟اصلا بهتره سوال رو برعکس بکنم،چه چیز ما ایرانی ها از افغانستانی ها بهتره؟هیچی به خدا.

پانوشت:همین که هر وقت پست میزارم،دوبار پشت هم وبلاگ منو توی صفحه وبلاگ های به روز شده میاره بلاگ اسکای یه نشونه هست که باید ایمان بیارین به حرفهام.

پانوشت ۲:شما بچه های ایرانی رو ببین،فضول،تخس،بی ادب،بی تربیت،بددهن،ولی بچه های افغانستانی رو ببین،دلت میخواد هزار بار دست و پاهاشون رو ببوسی از بس که قشنگ و مودب و ناز هستن.

نظرات 18 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:09 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عینکی ها قشنگ ترن :(

خودت قشنگی

نادیا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:14 ق.ظ

زایا بودن را موافقم، خانمهاشون تا خود چهل و چند سالگی بچه زا هستند بچه هام یکی از یکی سالم تر و باهوشتر
بقیه چیزهایی که گفتی نسبی هست

نوکرتم

عرفان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:05 ق.ظ

جنابعالی اگه یک روز کیر کلفت حواله کس زنت ندی روزت شب نمیشه نه؟

فشار میقولی

مولین یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام ،یه ذره باهات موافق نیسم.آخه اینا به طور عجیبی دارن زاد وولد میکنن آخه به ۳ یا۴تا بسنده نمیکنن همینطور دارن میزان.والا ما که عید اومدیم برا گردش تهران همه جا پره افغانی بود.پل طبیعت،دربند،دریاچه چیتگر یعنی دربند از هر ۱۰ نفر ۷تاش افغانی بود.توی مدارس خیلی زیاد شدن یعنی من کلاسی دارم که دوسومش افغانی هستن والبته عیبش اینه که درس نمیخونن حتی اگه بخونن خیلی هاشون ادامه نمیدن .آمار قبولی کلاس رو میارن پایین .میخوان زود ازدواج کنن. اصن مدرسه رو به هم میریزن. درمورد ادب وتربیت اصلا باهات موافق نیستم من تو دبیرستانی هستم که چند تا همکار مرد هم هستن اونوقت دختر افغانی چنان بی ادبانه با دبیر رفتار کرد که اشک آقا داشت درمیومد.دوتاشون اول سال توی سالن مدرسه کتک کاری کردن ویکیشون وقتی معاون مدرسه رفت جلوگیری کنه چنان پرتش کردن که خورد زمین ومدیر مجبور به اخراجشون شد . از اینطور اتفاقات خیلی زیاد داره می افته تو جامعه به نظرم به صورت زیر پوستی برخورد های افاغنه وایرانی جماعت داره زیاد میشه .البته درسخون هم دارن ولی تحصیلات چون دغدغشون نیست خیلی تو مدارس دولتی مشکل درست کردن. توبیمارستانهای دولتی هم همینطور والا زنداداشم تو اتاق عمله میگه از هر ۵ سزارین ۳تاش افغانی هستن . نونوایی ها رو دیدین چه خبره؟ اصلا مهلت نمیدن میان ۲۰ تا ۱۵ تا نون میگیرن . معمولا دعوا میشه ونون تموم میشه . من قبلا اگه میتونستم کمک میکردم تو مدرسه پول براشون جمع میکردیم ولی الان اصلا ، میگم خوب نزان انقد.هی میزان بعد میگن پول نداریم کمک کنین.

ما ایرانی ها که زدیم گاراژ و هیچ کدوم بچه نمیاریم و کسرشان میدونیم بچه آوردن،بالاخره اینا باید جور ما رو بکشن که من به شخصه واقعا ازشون ممنون هستم.بهتر بزار افغانستانی ها زیاد بشن.ما ایرانی ها مگه چه تحفه ای هستیم.والا من بیشتر دوست دارم کشور پر از افغانستانی بشه تا ایرانی

خانوم ف یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:47 ق.ظ

اون قسمت خوشگل خوشتیپا که میگی برای یه منطقه ی خاصی هست .ولی خانم هاشون درصد بالایی ازشون جااب نیستن پوست خشک و چروکیده و دندون های خرابی دارن اونم به خاطر اینه که دختر رو قاطی فرزند به حساب نمیارن .

راجع به بچه هاشون کاملا موافقم و همیشه مبگم کاش به جا این همه مشاور و روانشناس دگوری و دوزاری که قارچ مانند ریخته ، یه کدوم از این افغانستانی ها بیاد آموزش بده چجوری بچه تربیت کنیم.اصن چیکار میکنن بچه هاشون انقدر خوبن.
سخن طولانی شد عذر خواهم

بوس
بوس
هزار تا بوس بهت

نسیم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ق.ظ

لایک

جون

هاله قدسی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:12 ق.ظ

تائید می کنم و اصلا هم ناراحت نمی شوم.
تنها چیزی که افتخار نداره ایرانی بودنه.
ببخشید ها ولی افتخار نداره
حتی اگر در کهکشان ها بهتر از ....ما پیدا نشه
تکبیر

بوس هاله جون.هاله جون دوستت دارم

مولین یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:02 ب.ظ

حرص نده منو آخه ، ایرانیها هم که دارن میزان . خوب دوتا سه تا بچه دارن هر کدوم دیگه بیشتر از سه تا واقعا سخته . اگه واقعا فرهنگ و ادب وتربیت میداشتن تایید میکردم . به بچه به عنوان وسیله کار ودرآمدنگاه میکنن.آدم آدمه ایرانی وافغانی نداره ولی فرهنگشون چه بخوایم چه نخوایم با ماها فرق میکنم.جالبه که اگه ۱۰۰ سالم اینجا زندگی کنن فرهنگ خودشونو دارن ولی یه ایرانی پاش برسه اونورهمون لحظه زبان وفرهنگ اونا رو میپذیره . اینش خیلی جالبه

میدونی جالب ترش چیه؟این که من همیشه به یاد تو هستم عزیز دلم

نیکو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:05 ب.ظ

با بعضی هاش موافقم
خدمت خانوم ف نازنینم عارضم که از بچگی بچه هاشون بچه های کوچکتر رو نگه میدارن.مثل ما نیستن بچه لب تر نکرده امکانات بریزیم پاش.بچه ها ی ما حتی در خانواده اای متوسط اصلا درکی از مفهوم پول تلاش و... ندارن برای همین پرتوقع بی مسئولیت و ...هستن

نیکو جونم سلام عزیزم
حال مریض ات بهتره قربونت برم؟

یاس صبور یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:11 ب.ظ

افغانستانی ها وطن ندارند...
امنیت خاک ندارند...
مهاجرند..
حس غربت دارند...
لطفا قدردان امنیت کشورتون باشید

من به لحاظ ژنتیکی و خوشگلی و سلامت جسم عرض کردم قشنگم

عرفان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:12 ب.ظ

کیر افغانیها تا خایه توی کس عزیز دلت
اضافه شم تو کون خود ابنه ایت

فشار بُقُول

رز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:45 ب.ظ

حق

نوکرتم

هانی ژوون یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:26 ب.ظ

موافقم

فدات هانی
اسمت رو دیدم یاد ساندویچ هانی ونک افتادم.یادش بخیر ژامبون بوقلمون تنوری هاش چقدر خوشمزه و ارزون بود

زهرا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:00 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من پست میذارم همون یه دونه رو هم صفحه ی اول نشون نمیده.
قبلا نشون میداد، الان نه :(

عوضش واسه من دو تا پشت هم نشون میده.حق تو رو من خوردم

سمیرا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام تراویس جون خوبی
تراویس ی سوالی داشتم
چرا بچه داشتن خوبه از نظرت؟
من واقعن انگیزه ای برای بچه دار شدن ندارم
دنیامون دنیای قشنگی نیست ک ی موجود جدید بخاد بیاد توش.از طرفی ب خاطر محیط زیست دوست ندارم کسی رو باعث بوجود آوردنش بشم ک محیط زیست رو بیشتر از این تخریب کنه.میدونی هر نفر با زندگی رو زمین چقد ب محیط زیست آسیب میزنه
در ضمن اینجا هم افغانی خیلی خیلی زیاده.خب تو کالج ما هم هستن.ب نظرم اصلن پوستاشون کیفیت نداره.پره خال و لک هست و تیره.اصلن ب خودشون و پوستشون و هیکلشون نمیرسن.خب اینجا میدونی وضعیت اشعه خورشید و یو وی چطوره.فک کنم همون ضد آفتابم نمیزنن.از تیپشون ک نگم.انقد بد تیپ با لباسای بسیار زشت همه هم از دم محجبه.اصلن ی وظعی
خیلی دوس دارم ببینم چرا اینقد میزان.واقعن دنیا ب وجود ی چنین نسل بی کیفیتی نیاز داره
من فکر میکنم ژنهای تاپ از لحاظ ضریب هوشی ارزش تکثیر دارن و بقیمون همین خودمونم اضافه ایم.حالا اینا با این تفکرات عصر حجری و سرو وضع تکثیر اینهمشون برام خیلی عجیبه
در هر صورت اینا نظر من بود و قصد توهین ندارم

سمیرا جون قشنگم سلام
نظرت محترمه و خیلی خوب گفتی،تازه اگر نظر من رو بخوای که من خیلی متاسفانه رادیکال و سادیسمی طور فکر میکنم و فکر میکنم کل کره زمین باید از انسانها نابود بشه.
ولی در مورد بچه چی بگم؟هر کس یه فکر و عقیده ای داره.من بچه دوستم دیگه

نیکو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ

دنیا چقدر بی محبته
از سلامت خیلی خوشحال شدم
امیدوارم همیشه سلامت باشی
بله تا حدودی
از محبتت خیلی خیلی ممنونم
زندگی ات پر از محبت باشه

قربونت برم عزیزم اینجوری نگو.هنوزم مهربونی هست.یکیش خود تو،من مگه یادم میره بهم گفتی تو حرم برام دعا کردی.
ایشالا حال دلت،جسمت،خودت و اطرافیانت همیشه خوب باشه نازنین.

bahar دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:16 ق.ظ http://man0baharam.blogsky.com

ایرانیا خیلی جذابن واقعا حتی تپلاشون

خودت جذابی

س دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:53 ب.ظ

چرا فکر میکنید نازایی ندارند؟
اتفاقا من هفته پیش که رفتم دکتر دوتا خانم از افغانستان برای درمان ناباروری اومده بودند
خیلی هم جوان بودند هر دو

در مقایسه با ایرانی ها کمتر هستن.
کارت راه افتاد عزیزم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد