تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرغ قشنگم قدقدقدا می کنه شاید داره منو صدا می کنه

در راستای اقدامات لازم برای به بچه دار شدن امروز یه سری آزمایش ها دادیم که شدن ۷ میلیون و دویست هزار تومان.

همه در فکر تغییر دنیا هستن اما هیچکس به فکر تغییر خودش نیست!

هر چی شیرازی ها توی درست کردن پیتزا و همبرگر و فست فود استاد هستن توی پختن نون افتضاح هستن‌.کل شیراز رو بگردی یه نون بربری خوب پیدا نمیشه.

تکه ای از بهشت بودی و از آسمانها آمدی خانه ام غرق نور شد و بهر نجاتم آمدی

 عزیز دل حدود یک سال پیش حامله بود و بچه ضربان قلب هم داشت.صداش رو ضبط کرده بود و هر شب پلی میکردیم.و خوشحال میشدیم.خیلی قلبش تند میزد،اون قدر تند میزد که بدون دلیل قلبش وایساد.هنوزم گاهی یادم میاد.نمیدونم دختر بود یا پسر.ولی من یه چیزی میدونم من توی این زندگی یه بچه طلب دارم.

هر کس از حرام دورى کند، خداوند به جاى آن عبادتى که او را شاد کند نصیبش مى‏گرداند.

زندگی محافظانه کارانه خوب نیست و زندگی پر از خطر هم خوب نیست.ولی چیزی رو که من میدونم اینه که یه ازدواج بد بهتر از هرگز ازدواج نکردن هست.یه رابطه اشتباه داشتن بهتر از هیچ رابطه ای نداشتن هست.خیلی حرف واسه گفتن دارن ولی باید برم سریال Modern love  رو ببینم.

بهترین دوست من کسی است که کتابهایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم.

اون موقع که با عزیز دل همخونه شدیم سه چهار تا کارتن کتاب آورد با خودش و منم به بهانه این که جا نداریم همه رو انداختم سرکوچه.همشون هم کتاب خوب و قدیمی بودن.چه کس خلی بودم من.حالا که اومدیم شیراز دیدم اوه اینجا چه خبره،صدها و صدها و شاید هزاران کتاب توی کتابخونه دارن.تصمیم گرفتم که به جای این که همه رو بریزم بیرون بگیرم بخونمشون ببینم هی میگن کتاب خوبه،کجاش خوبه؟

حالا هم رندوم چشام رو بستم و یه کتاب کشیدم بیرون به اسم میرزا از بزرگ علوی.اینم بخونم ببینم چی میگه.

وقتی کسی مرده ای زیر خاک ندارد. به آن خاک تعلق ندارد

رمان "صد سال تنهایی" رو خوندم.اعجاز آور،زیبا و جادویی بود.گویی هر لحظه اش نشانی از سِحر و ناامیدی و شهوت و طلسم و نفرین با خودش داشت.اسامی مشابه منو گیج میکرد ولی همچنان به خواندن و بلعیدن کلماتش ادامه دادم تا ببینم آخر این دور باطل و نفرین کی میرسه.

نسبت به زنان مردم عفت پیشه کنید, تا نسبت به زنان شما عفت پیشه شود.

اینایی که میان کص شعر میگن و به من و عزیز دلم فحش میدن و حرف بد میزنن من که میبخشمشون ولی برن توبه بکنن.خدایی اگه باشه از حق الناس نمیگذره،و اگر هم خدایی نباشه کارمای حرفهای بدشون و تهمت هاشون به خودشون بر میگرده.این قدر تو زندگیتون در مورد دیگران قضاوت نکنید و توهین نکنید.

ضمنا من هیچ کس رو به زور نکردم،هیچ کس رو فریب ندادم،با هر کس هم بودم یا بهش پول دادم و کارش این بوده یا این که خودش از ته دل راضی بوده.با احساس کسی هم بازی نکردم.اگه میخواستم لاشی بازی در بیارم خیلی بیشتر از اینا میتونستم با دخترها و زن ها باشم.و نکته آخر هم این که اون تخمی هایی که به من فحش میدن یادشون نره که من خیلی خیلی بیشتر از خیلی ها توی زندگیم زحمت کشیدم و همیشه به مهربونی و صداقت همه من رو میشناسن.

برین از خدا بترسید.من که میبخشم ولی این حرفها و انرژی های منفی به خودتون بر میگرده.به خانوادتون برمیگرده به بچه هاتون بر میگرده.من پسر پیغمبر نیستم و هر کس هر چیزی بگه تایید میکنم،ولی توی زندگی واقعیتون اینجوری که اینجا هستین نباشین.

پانوشت:اهان یه چیز دیگه هم یادم اومد،شما تخمی هایی که فحش میدین و حرفهای بد میزنین من مگه کارت دعوت واستون فرستادم،برین اینستاگرام توی پیج مهدیس فود،و وحید خزایی و این تخمی هایی که کیرشون هم حسابتون نکنن.اینجا نیایین،لیاقت ما وبلاگ نویس های فعال خیلی بیشتر از شماهاست،شماهایی که فحش میدین منظورم هست.یه سری دکتر و مهندس و معلم و آدم باسواد و تحصیلکرده و کتاب خون و باخانواده شدیم وبلاگ نویس و داریم مطالبی مینویسیم و تجربیاتی به شما میدیم که هیچ دوست و پدر و مادر و هیچ مدرسه ای بهتون یاد نمیده بعد یه سری خرفت میان فحش میدن.خاک تو سرتون.

درد و بلای اون خواننده های فهیم و عزیز و باشعوری که اینجا رو میخونن بخوره تو سر اون خاک تو سرهایی که همیشه فحش میدن.

هر بوسه بر فرزند یک حسنه است و شاد کردن او، موجب خوشنودی خداست

رفتم توی یه کلینیک ناباروری و فعلا یک و پونصد دادم واسه دارو،۶ تومن هم دادم واسه آزمایشات ژنتیک و ۱۵۰ تومن هم دادم واسه این که تو یه ظرف جق بزنم و منی و اسپرم هام رو آزمایش بکنن.۴۸۰ تومن هم پول سونو دادم.

تا الان با برو و بیا و ویزیت و خرده ریزها ۱۰ تومنی خرج کردم.هنوزم تازه اول راهیم.چشمم کور میرم صبح تا شب کار میکنم و زحمت میکشم و پول در میارم تا خدا یه کاکل زری یا یه دخترقندعسل به عزیز دلم بده.هیچ مشکلی ندارم.ولی اونایی که صبح تا شب تو تلویزیون و رادیو میگن بچه بیارین برن خجالت بکشن.هیچ حمایتی از طرف دولت نمیشه واسه این هزینه ها.

ننه ما هم اون سر دنیا واسه خودش عشق میکنه و نمیدونه من کجام و چی کار میکنم.فقط فکر اینه که بدهی اش رو صاف کنم.

مـن مال هیچ کسی نیستم، مال خودمم نیستم چـه خوب، پس مال مـن باش

بد نمیشه یه گروه تلگرامی بزنیم،نظرتون چیه؟اگه ده نفر اوکی بودن یه گروه میزنم و لینکش رو هم اینجا میزاریم.

پانوشت:گروه نمیزنیم،همین جا توی وبلاگ دور هم خوش هستیم

پانوشت ۲:من گروه نمیرنم.هر کس میخواد بزنه من لینکش رو اینجا میزارم.این که من بشم ادمین از حوصله ام خارجه

پانوشت۲:من هیچ فیلتر و سانسوری توی نظرات و پست ها نمیزارم.فی الواقع نمیدونستم اصلا همچین چیزی وجود داره.

فقر و تنگدستی و طول عمر را به خود تلقین نکن.

شما عنوان پست های من رو ببین،همشون حرفهای خوب و احادیث و سخنان پند آموز،به نوشته هام نگاه بکنید همشون پند و اندرز و نصیحت،به روال وبلاگم نگاه کنید،تمامش فراز و فرود و قناعت و زاهدانه زیستن و فداکاری و مهربانی.بعد گیر دادین به دو تا کلمه و دوتا خاطره ای که به زعم خودتون زشت و غیراخلاقی هست؟

شما هیچ جایی  مسائل اخلاقی و راه رسم درست زیستن رو اینقدر ساده یاد نمیگیرین.هر کس فکر میکنه من بی تربیت هستم خودش بی تربیت هست.