تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرغ قشنگم قدقدقدا می کنه شاید داره منو صدا می کنه

در راستای اقدامات لازم برای به بچه دار شدن امروز یه سری آزمایش ها دادیم که شدن ۷ میلیون و دویست هزار تومان.

نظرات 5 + ارسال نظر
7min شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:56 ب.ظ http://7min.blogsky.com

تایتل پستو:)))))))))
اره جوابات خوب بود صادقانه ج دادی
حالا یه استراحتی بکنم یه آزمون میسازم

دمت گرم

خانوم ف دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ق.ظ

حالا ایشالا که میاد این فندوقچه
مونده خرجااااا
زایمان۱۵ تومنی و پوشک ۲۰۰ تومنی و شیر خشک ۷۰ تونی و چکاب ۱۵۰ تومنی و مولتی و قطره و ......لباس و نگم برات خلاصه

تو دعا کن بیاد،خودم نوکرشم

مهشید دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:24 ب.ظ

تو پدر خوبی میشی
پدر خیلی خیلی خوب

جان من جدی میگی؟؟

مهشید دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ب.ظ

اوهوم جدی
تو هم به اندازه کافی با محبتی
هم درک و بینشت خیلی گسترده ست.
من نگاه به الانت نمیکنم که زندگی خسته ات کرده
بهت فشار آورده
تراویس وقتی همه پست هاتو در نظر میگیرم
تو نگاهت خیلی چند بعدی
حالا نگاه نکن بیشتر جلوه اروتیک و سکسی پستات توی چشمِ
ولی برای شخص من، تو ی مرد فوق العاده مهربون و حامی هستی
هیچ وقت منفی ندیدمت.
بیشتر و بیشتر باخودت مهربون باش.
شاید اگر هرکدوم از ما جای تو بودیم
سختیایی که پشت سر گذروندی و ....
چیزی که ازمون باقی میموند
دیگه بهمون نمیشد گفت آدم.

قربونت برم عزیز دلم.
عاشقتم
کاش میشد بوسیدت

آویشن چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:55 ق.ظ https://dittany.blogsky.com/

نمیدونم بیمه تکمیلی دارید یا نه ولی فکر کنم بشه یه سری هزینه های آزمایش و از بیمه گرفت

قربون محبتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد