تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به جای لعنت فرستادن به تاریکی،برخیز و شمعی بیفروز

به جای دیدن برنامه های مزخرف تلویزیون پا شدم یک ساعت با مربی قشنگم Anouka ورزش کردم.الان از داخل موهام تا کف پاهام و لای چاک کونم عرق کرده و خیس خیسه.حس خوب ترشح همون هورمون رو دارم.

شما هم ورزش کنید که دوستتون داشته باشم.راستی فصل جدید سریال Black Mirror هم داره کم کم بیاد.حتما ببینید.خیلی قشنگه.

اگه تو هم دلت میخواد ورزش بکنی ولی از شنبه میخوای شروع بکنی پس یه بوس به محمود عزیزی بده.

پانوشت:اینایی که میگم رو بوس بکنید هر کدوم واسه خودشون یه پا هنرمند هستن که صدتای گلزار و هومن سیدی و بهرام رادان انگشت کوچیکه هنرشون نمیشه.

نظرات 16 + ارسال نظر
دفتر نقاشی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:16 ب.ظ

منو مجبور کن ورزش کنم ☹ هی میپیچم من

عکس بدنت رو بفرست به عنوان مربی واست برنامه بنویسم.اینجوری تشویق میشی؟؟

خانوم ف جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:30 ب.ظ

ای حجم از ورزش کردن از کجا میاد انگیزش؟

سکس،فقط سکس.
دوست دارم زن ها خوششون بیاد از من.فقط همین.
بوس به صورت ماهت

شتر هوسباز جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ب.ظ

برای حیوانات هم ویدیو ورزشی پیدا میشه؟

شترها مگه ورزش میکنن؟شما شترها ته استقامت هستین.

دفتر نقاشی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:35 ب.ظ

من قراره تشویق بشماااا نه تو

خوب من باید واست برنامه بنویسم تشویقت کنم ورزش بکنی.
تا بدن رو نبینم که نمیتونم بهت انگیزه بدم سلطان

آقای رعد جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:46 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

من میخوام از شنبه ورزش کنم :)

پس یه بوس بده به محمود عزیزی

بانوی کویر جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

عنوان پست چه بامسماست
ورزش کردن اگه جزو روتین زندگی بشه خیلی عالیه
نمیشه به ساغر عزیزی بوس بدیم؟ :)

کویری جون،خوشگلم،تو هم همش دنبال اینی که بوس ندی.نه نمیشه،اگه قرار باشه کسی ساغر عزیزی رو ببوسه خودم میبوسم.

شتر هوسباز جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ب.ظ

من آبا و اجدادم جزو قشر مرفه جامعه شتری بوده اند. ما از بس غلام‌شتر (همون نوکر که شما ادمها میگید) داریم دیگه نیاز نیست خودمون بریم دنبال یونجه و خار. برای همین یه گوشه خونه میشینیم و برا خودمون خار میجویم. واسه همین چاق شدیم.
به همین علت دنبال ویدیو ورزشی برای حیوانات به خصوص شترها میگردم.

شما شترها در جهانی موازی با انسان ها زندگی میکنید؟؟چون من هر چی شتر دیدم در خدمت انسان ها بودن و یا باربر بودن یا سرشون رو بریدن و کبابشون کردن.تو چطوری این قدر مرفه هستی؟؟

گذری جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

میشه کامل بگی با چه ویدئوهایی ورزش میکنی؟
منم میخوام تو خونه انجام بدم ولی یه آموزش شسته رفته و کامل پیدا نمیکنم

ببین باید اول بری توی یوتیوب،بعد از طریق ربات های مخصوص تلگرام،یا نرم افزارهای خاص ویدیوها رو دانلود بکنی.
چیزی که من ورزش میکنم از کانال Nobadaddisction و کانال eleni.fit دانلود کردم.این عبارت رو توی سرچ یوتیوب بنویس :
One hours workout.بعد هر کدوم رو دوست داشتی دانلود بکن.پیشنهاد من همون دو تا کانالی هست که گفتم.یا بنویس :
Anouka 1 hours workout ، مربی قشنگ و ناز و مهربونی هست که من دوستش دارم.
و برای شکم هم بنویس abs workout و برای باسن بنویس booty worout بعد بسته به زمان و مربی اش هر کدوم رو خواستی دانلود بکن بزن روی فلش وصل کن به تلویزیون و ورزش بون باهاش.من خودم مربی های خانم رو ترجیح میدم چون سبک تر هستن و مثل مربی های مرد سخت نیستن حرکاتشون.این تمام چیزی بود که میدونستم.باز هم هر سوالی داشتی بپرس جانم.

هاله قدسی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:07 ب.ظ

من هم الان از دوش بعد از ورزش برگشتم. خیلی خوبه ولی بعدش شدیدا خوابم می گیره. می خوابم مثل یک تکه سنگ.
محمود عزیزی خیلی خوبه. من ماچش می کنم.

عه.هاله عزیزم تو هم ورزش میکنی؟آفرین،من فکر کردم فقط نفرین میکنی حضرات رو

شتر هوسباز جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:40 ب.ظ

گذشت دوره ای که ما در خدمت ادمها بودیم. الان مستقل شده ایم و در حال گسترش دولتشهرمان هستیم. البته چون اوایل کاره، هنوز چندان شتر مستقل نداریم. ولی قراره توی سینمامون (شتر مووی) و توی روزنامه مون (شترنیوز) تبلیغ کنیم . همین شتر خجالتی رو از دست صاحبش نجات دادم وگرنه تا آخر عمر شتر خودش نبود بلکه شتر ادمها بود.

پس یعنی دیگه قرار نیست قصابی ها گوشت شتر بدن؟
شما شترها این قدر کینه ای هستین که نمیتونید با هم متحد بشین.
اگر دولتشهر تشکیل بدین بیست و چهاری فکر کنم بپرین رو کول هم از بس حشری هستین همتون

سالومه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:46 ب.ظ

منم دوست دارم با یوتوب ورزش کنم اما فیلترشکنام چند وقته هیچ کدوم کار نمیکنه:(
تا اینجا اومدی یه فیلتر شکن واسه ایفون معرفی نمیکنی؟

میخوام کلیپ هایی که خودم باهاشون ورزش میکنم رو آپلود کنم تو پیکو فایل و آدرسش رو بدم و شما راحت دانلود بکنید و به جاش هر بار ورزش کردین دعا کنید خدا بهم بچه بده؟؟؟

سالومه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:48 ق.ظ

باشه دعوا میکنیم .
شتر هوسباز یه مواد مخدر جدید رو کشف کرده و تنها تنها داره مصرف میکنه .

دعوا چرا بکنی؟
شتر هم داداشمه

None شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:05 ق.ظ

لطفا کامنتای این شترها رو‌تایید نکن حس ترس عجیبی میاد سراغ آدم یعنی آدم گیج میشه که کیه و چرااینجوری کامنت میده

اونم داداشمه

هاله قدسی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:09 ق.ظ

معلومه که ورزش می کنم تراویس جان.
پس اونی که بهت پیشنهاد داد ورزش کنی کی بود؟
حضرات را هم می نوازم تا حالشون جا بیاد. زیادی بهشون خوش نگذره فکر کنند هر چی سمتشون میاد فقط دعا و ثنا است!

دمت گرم هاله جون.یه دونه ای به مولا
ورزش چی میکنی؟

شتر هوسباز شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:03 ق.ظ

دقیقا همینه قصدمون: میخواهیم شرافت و ابهت از دست رفته مون رو برگردونیم و نذاریم غذای ادمها بشیم.
در ضمن روی سر و کول پریدن همدیگه عیب نیست که؛ مگه شما ادمها روی سر و کول همدیگه نمیپرین؟

در جواب سالومه هم میگم که درست حدس زدی. توی بیابونی که ما هستیم پر از انواع مواد مخدر و گل و ... است.
در جواب نونه! (None) هم میگم نظرات من چه حس ترسی بهت منتقل میکنه. من که مهربونم.

گذری شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:02 ب.ظ

خیلی ممنونم
عالی توضیح دادی
اگه فایلها رو آپلود کنی که عالیه
و اینکه خواستم بگم از امروز بچه‌ی تراویس توی لیست دعاهامه. :)

فدای تو عزیز دلم.حتما آپلود میکنم توی دو سه روز آینده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد